Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] cos demonicznego

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
ravanlike
Nowicjusz


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:40, 02 Cze 2008    Temat postu: [3.0] cos demonicznego

Demon tornada:

poziom atak wytr refl wola
1 +1 +2 +0 +0 oburęczność, walka dwoma rodzajami broni
2 +2 +3 +0 +0 ogon, dobrowolna deformacja
3 +3 +3 +1 +1 deformacja (szponiaste dłonie)
4 +4 +4 +1 +1 parowanie druga ręką +2 (unikowych) do KP
5 +5 +4 +1 +1 rogi
6 +6 +5 +2 +2 czerwone oczy, deformacja (twarz)
7 +7 +5 +2 +2 parowanie druga ręką +4 (unikowych) do KP
8 +8 +6 +2 +2 poprawiona walka dwoma rodzajami broni
9 +9 +6 +3 +3 skrzydła
10 +10 +7 +3 +3 doskonała oburęczność,

k8

wymagania:
bazowa premia do ataku +9,
dowolny nie-zły, nie-praworządny,
atut: sługa demona [atut plugawy],
znamię zła [atut plugawy],
wiedza (plany) 4 rangi,
język obcy (otchłanny)

umiejętności:
nasłuchiwanie(rzt), równowaga(zr), skakanie(s), zastraszanie(cha), zauważanie(rzt)

punkty umiejętności: 2 + mod. z int

właściwości klasy:

oburęczność (tylko bez lub w lekkiej zbroi)

walka dwoma rodzajami broni(tylko bez lub w lekkiej zbroi)

dobrowolna deformacja [plugawy]

deformacja (szponiaste dłonie) [plugawy]

deformacja (twarz) [plugawy]

ogon: Wyrasta ci ogon, możesz atakować zadając 1k2 miażdżonych obrażeń jest to akcja cołorundowa. Daje premie +4 do testów na równowagę.

parowanie druga ręka: (tylko bez lub w lekkiej zbroi) Kiedy walczysz dwoma bronami i wykonywujesz akcje całorundowa decydujesz czy atakujesz normalnie, czy w tej rundzie zamieniasz wszystkie ataki drugiej reki na premie unikowa. Na 4 poziomie premia wynosi +2, na 7 poziomie +4.

rogi: Wyrastają ci rogi o długości 4cm, co poziom w tej klasie ich długość wzrasta o 4cm. Można nimi atakować, zadają wtedy 1k2 kłutych obrażeń na 5 poziomie 1k4 kłutych obrażeń na 8 i 1k6 kłutych obrażeń na 10. Rogami można próbować przewrócić przeciwnika z ST 10 + mod. z Siły, przeciwnik musi przebić aby się nie przewrócić. Wyrastają w następnej nocy po awansie albo w ciągu 24 godz od awansu w tej klasie, jeśli postać musi spać, następnego dnia, z powodu bolu, jest nie wyspana i otrzymuje kare 1k2 do siły oraz kare 1k2 do budowy trwającą przez 4 godziny od obudzenia.

czerwone oczy: Twoje oczy zaczynają świecić na czerwono, otrzymujesz zdolność widzenia w ciemności na 12m (dwa kolory), jeśli posiadasz już rasowe widzenie w ciemności dodaj 6m do jego zasięgu.

poprawiona walka dwoma rodzajami broni: (tylko bez lub w lekkiej zbroi)

skrzydła: Z pleców wyrastają ci skrzydła, na początku są bardzo słabe i będą gotowe do lotu dopiero po sześciu dniach od awansu.

doskonała oburęczność: (tylko bez lub w lekkiej zbroi)

Tabela kar przy walce dwoma bronami:

poziom 1 kary -4 -4 kary gdy bron w drugiej ręce jest lekka -2 -2
poziom 10 kary -2 -2 kary gdy bron w drugiej ręce jest lekka 0 0

latanie: zależne od rozmiaru

filigranowy - doskonałe 12m
drobny - doskonałe 12m
malutki - dobre 12m
mały - dobre 15m
średni - przeciętne 18m
duży - przeciętne 21m
wielki - słabe 30m
olbrzymi - słabe 36m
kolosalny - kiepskie 39m


Ostatnio zmieniony przez ravanlike dnia Nie 10:52, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 18 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 6:57, 03 Cze 2008    Temat postu: Re: cos demonicznego

ravanlike napisał:


wymagania:
bazowa premia do ataku +6
mroczny rytuał
dowolny zły///niedobry chaotyczny - sami wybierzcie co bardziej pasuje

Trochę małe wymagania... Bardzo łatwo wejść... Może jakieś jeszcze wymogowe atuty, umiejętności?
A co do charakteru - dlaczego ma być zły? Bo "niedobry chaotyczny" to w ogóle pomysł taki, że lepiej nie komentować.
No i co to jest ten mroczny rytuał? Kto go odprawia, gdzie, jak?

ravanlike napisał:

demoniczny głos: twój głos brzmi jak głos demona ale można cię zrozumieć, dzięki czemu otrzymujesz +2 do zastraszania.

Dlaczego się taki staje? Jakaś mutacja czy w inny sposób?

ravanlike napisał:

ogon: wyrasta ci ogon, możesz atakować zadając 1k2 obrażeń.

Ten atak to będzie walnięcie czy co? No i jak tym atakować? w sensie, że jakiś dodatkowy atak ogonem czy coś? I ile razy w rundzie? Bo nie widze jakoś tego czegoś jak np 4 razy w rudzie komuś ciągnie z ogona:P

ravanlike napisał:

pazury: twoje ręce są zakończone pazurami które zadają 1k4 obrażeń, można nimi atakować 2 razy w rundzie.

To już wcześniej były, skoro od razu są a nie stają się? No to w wymaganiach musi być: pazury. No i też jaki z tego pożytek, skoro ta klasa jest raczej dla postaci walczących dwoma orężami, więc obie ręce zajęte zazwyczaj... No i jak ma te pazury, to cięzko mu może być trzymać broń.

ravanlike napisał:

rogi: wyrastają ci rogi o długości 4cm, co poziom w tej klasie ich dlugosc wzrasta o 4cm. można nimi atakować, zadają wtedy 1k2 obrażeń na 5 poziomie 1k4 obrażeń na 8 i 1k6 obrażeń na 10.

Jak to sie dzieje że wyrastaja? Towarzyszy temu jakiś ból czy cuś? Czy budzi sie pewnego dnia i widzi "o w morde tarrasque! rogi mi w nocy wyrosły"?

ravanlike napisał:

czerwone oczy: twoje oczy zaczynają świecić na czerwono.

I co? tylko tyle? Jakieś widzenie w ciemnociach albo coś by tu fajnie pasowało.

ravanlike napisał:

demoniczny wygląd: twoja twarz nie przypomina już żadnej twarzy typowej dla popularnych ras faerunu, lecz przypomina twarz demona, w każdym razie czegoś bardzo złego, otrzymujesz +2 do zastraszania (premia kumuluje sie z "demonicznym głosem") ale i kare -6 do dyplomacji.

Trochę głupi to wygląda - twarz demona, w każdym razie czegoś bardzo złego. Demony też moge być dobre. Zapewne będzie to jeszcze większy ewenemet niż Dobry Lich, ale jednak...

ravanlike napisał:

skrzydła: z pleców wyrastają ci skrzydła, możesz latać z prędkością 18m.

Z jaką zwrotnością?

Ogólnie klasa dość słaba mi się wydaje, ale skoro to Twoja pierwsza praca, to można wybaczyć. Następym razem jednak lepiej przemyśl a potem walnij. No i przydałby się jakiś wstęp, opisik cokolwiek...
Zapraszam to przeczytania mojej pierwszej pracy -

Apostoła Śmierci

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:55, 03 Cze 2008    Temat postu:

Przepis na tą klasę:
- wziąć cyklona
- wyciąć mu 90% wymagań
- dorzucić nie sprecyzowany rytuał i ograniczenie charakteru
- dać mu kilka cech fizycznych przypominających demona

Powiem szczerze, że jedyne, co może z tej klasy (prawdopodobnie) zostać, to tabela ataków i rzutów obronnych. Po kolei:

Wymagania:
Jak demoniczny, to
a) Dowolny nie-dobry, nie-praworządny
b) Chaotyczny zły
Poza tym wymagania trzeba napisać. Taka premia do ataku to za mało, bo klasa prestiżowa powinna jednak wymagać wzięcia czegoś, a wymogi tej spełnia się nawet tego nie chcąc (poza tym nie opisanym rytuałem).

Umiejętności: Brakuje rozpisania

Atuty: Jak dajesz klasie atut, to należy napisać tylko warunki działania (jeżeli są) i ew. różnice w działaniu, a nie przytaczać jego skrócony opis.

Moce stworzone przez Ciebie: Opisy są nie dopracowane, nie precyzyjne. Ogółem zgadzam się z glorfindelem. Lot wydaje się być za silny. Jeżeli chcesz jakiś sugestii najpierw to rozbuduj, opisz porządnie zdolności, albo daj bardzo dobry opis na podstawie którego będziemy mogli doradzić w kwestie mocy klasy.

Tutaj podaje linki do klasy prestiżowej stworzonej przez Boskiego, którą warto byś przejrzał pod kątem rozpisania klasy:
Szybujący w przestworzach Co prawda uznana za nie zbalansowaną, lecz sposób opisu jest profesjonalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:36, 06 Cze 2008    Temat postu:

I jak? Zamierzasz nanieść jakieś poprawki, czy nasze uwagi puściłeś mimo uszu? Bo jak nad tym popracujesz (sporo) to coś z tego można wykrzesać :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
ravanlike
Nowicjusz


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:16, 06 Cze 2008    Temat postu:

ok postaram się
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 13:18, 07 Cze 2008    Temat postu:

Ja bym nazwał taką klasę "Czarci sztorm" albo "Diabelskie tornado" widac braki ale w sumie wyczowam w tym pomysle ogromne mozliwosci :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
ravanlike
Nowicjusz


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 15:43, 07 Cze 2008    Temat postu:

Inmemorial napisał:
Ja bym nazwał taką klasę "Czarci sztorm" albo "Diabelskie tornado"

no niestety ale czart czy diabeł nie pasują, (no chyba gdyby zrobić alternatywną klasę), są one praworządne, tutaj pasowało by coś z otchłani.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 16:14, 07 Cze 2008    Temat postu:

Wystarczy wyraz "Czarci" lub "Diabelskie" zastąpić odpowiednia odmianą formą utworzoną od "demon".

Administracyjnie: Proszę, zaczynaj zdania duzą literą. Dotyczy to też tematu.

Z umiejętności te bym wyciął:
blefowanie(cha), ciche poruszanie(zr), czarostwo(int), język obcy (otchłanny) [dać do wymagań, nie ma takjiej umiejętności, to jest tylko jedna ranga więc nie może być klasowa], koncentracja(int), stosowanie liny(zr), stosowanie magicznych urządzeń(cha), ukrywanie(zr), upadanie(zr), wyczucie pobudek(rzt), wyzwalanie sie(zr)
Po prostu nie widzę powodu, by ta klasa specjalnie rózniła się umeijetnościami od wojownika. Chyba, ze miałoby to wynikac z opisu, którego na razie brak.

Latanie: W D&D szybkośc podaje sie co do 1,5 m.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
ravanlike
Nowicjusz


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 19:17, 07 Cze 2008    Temat postu:

Upadanie zostawiłem, bo jak sie chce latać to warto wiedzieć jak spadać/upadać, tak dla bezpieczeństwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

jak oceniasz tą klasę? w skali 1 - 6
1
33%
 33%  [ 2 ]
2
33%
 33%  [ 2 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
16%
 16%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 23:06, 07 Cze 2008    Temat postu:

Właśnie tutaj popełniasz jeden z generalnych błędów podczas tworzenia klasy. To nie chodzi o to: dobrze żeby ta postać to miała, to jej się przyda. Czarodziejowi przydałby się dobry pancerz, barbarzyńcy czary lecznicze, a łotrzykowi więcej życia. Jednak nie mają tego po to, aby klasy były w miarę zbalansowane.
Tym bardziej Twoja postać nie powinna mieć upadania. Nie tylko dlatego, żeby jej coś zabrać. Popatrz na to tak: Istota umie latać. Do przemieszczania się używa głównie skrzydeł. Rzadko ma kontakt z podłożem. W ramach ewentualnej amortyzacji doskonale sprawdzają się skrzydła. W jaki sposób więc, miałaby się nauczyć sprawnego przewracania się po ziemi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin