Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Czarna dłoń

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 11:52, 03 Wrz 2005    Temat postu: [3.0] Czarna dłoń

Prosze o wyrozumiałośc to pierwsza kalsa prestiżowa, którą tworzyłem, dlatego niektóre rzeczy mogą mieć niedociągnięcia, jeśli ktoś ma jakieś uwagi do tej prestiżówki to z chęcią posłucham.


„ Mrok to nasza chwała, służymy ciemności i sobie. Kochamy widok krwi i strach w oczach wroga. Delektujemy się śmiercią ponieważ jesteśmy jej sługami. Wspieramy mroczne siły oraz śmierć. Dołącz do nas lub giń”.
- Agbard Czarny Kruk- mistrz czarnych dłoni.
Czarne dłonie to elitarna organizacja zrzeszająca zdeprawowanych krasnoludów, którzy parają się magią i morderstwem. Pomimo iż są źli wiedzą co to jest posłuszeństwo, hierarchia i lojalność. Grupa ta zajmuje się mordowaniem ludzi na zlecenie. Współpracują z różnymi organizacjami podziemia i nie tylko. Czasem nawet władcy potrzebują ich pomocy. Organizacja ta jest owiana złą sławą i wieloma legendami. Czarna dłoń to nie tylko dobry sposób by straszyć małe dzieci. Każdy przeciętny człowiek nie chciałby zostać ich ofiarą. Czarne dłonie podróżują po całym świecie, w poszukiwaniu zarobku oraz rozkoszy zabijania. Na czele organizacji stoi Abgard Czarny Kruk mistrz tej organizacji. Jest on dziesiątym mistrzem tego bractwa, które istnieje od ponad trzystu lat. Czarne dłonie prześladowane są przez wyznawców Xydraxa- boga zemsty, sprawiedliwości, dyscypliny, gniewu oraz honoru. Najczęściej jednak są atakowane przez Obsydianową Cytadelę, krasnoludzką organizacje zrzeszającą krasnoludów poświęcających się walce z mrokiem. To oni są zmorą Czarnej dłoni, ponieważ sami nie mają skrupułów wbijania sztyletu w plecy. Czarna dłon nie ma wielkich celów do zrealizowania. Ich celem jest bogactwo ora czerpanie przyjemności z zadawanej śmierci. Jedyne czym się mogą szczycic to bezgraniczna lojalność wobec reszty organizacji. Najczęściej przedstawicielami tej klasy prestiżowej są czarodzieje oraz czarownicy, zdarzają się takżę łotrzycy-magowie lub czarownicy-mnisi.

Kości wytrzymałości: k6

Wymagania:
 Rasa: krasnolud
 Średnia znajomość magii( znajomość czarów przynajmniej 3poz.)
 Charakter: praworządny zły
 Zamordowanie osoby wskazanej przez bractwo.
 Klasa: czarodziej bądź czarownik
Umiejętności klasowe: Czarostwo(Int), Ciche poruszanie(Zr), Nasłuchiwanie(Rzt), Przebieranie(Cha), Równowaga(Zr), Skakanie(S), Wspinaczka(S), ukrywanie (Zr)
Punkty umiejętności na każdym następnym poziomie: 4+ modyfikator z Int
Właściwości klasowe:
• Biegłość w pancerzu i broni: Czarna dłoń nie zyskuje dodatkowych biegłości w pancerzu i broni.
• Ukradkowy atak- na 1,3,6 i 9 poziomie Czarna dłoń zyskuje zdolność wyprowadzenia ukradkowego ataku (Łotrzyk- rozdział 3. podręcznika gracza), jeśli jej jeszcze nie posiada. Początkowo obrażenia wynoszą 1k6 obrażeń, jednak na 3, 6 i 9 poziomie obrażenia wzrastają o jedną kość o poprzedniej.( jeśli postać posiada już tą zdolność to obrażenia się kumulują)
• Na 2 poziomie postać otrzymuje zdolność Stosowanie trucizny. Czarna dłoń uczy się stosować trucizny jak skrytobójca.
• Na 2, 4, i 8 poziomie postać Zyskuje zdolność Wspomożenie oręża. Zdolność pozwalająca czarnej śmierci przenieść obrażenia czaru, podczas zadawania ciosu przeciwnikowi. Na 1 poziomi postać może przenieść na broń moc magicznego pocisku, czar ten zachowuje swoje właściwości, jednak nie sam wygląd. ( pocisk nie wystrzeliwuje a materializuje się w postaci energii, która otacza oręż. Na 4 poziomie postać może przenieść kwasową strzałę melfa, której właściwości nie zmieniają się( wygląd czaru jest analogiczny do magicznego pocisku). Na 8 poziomie Czarna dłoń może przenieść na swój oręż czar ognistej strzały.( analogicznie do reszty czarów). Postać musi posiadać te czary w swoim asortymencie zaklęć, aby móc użyć tej zdolności.
• Na 5 poziomie postać zyskuje atut tropienie
• Na 10 poziomie postać zyskuje zdolność Tragiczna śmierć. Tragiczną śmierć można stosować tylko raz dziennie. Polega ona na śmiertelnej technice zadawania ciosu, który rani istotę w taki sposób, że zaczyna obrzydliwie szybko krwawić niezależnie od zadawanych obrażeń. Jeśli krawiącemu nie zostanie udzielona pomoc w postaci czarów kapłańskich w ciągu 3 rund, umiera poprzez wykrwawienie. Po zadanym ataku Czarna dłoń nie może wykonywać ataku przez najbliższą runde z powodu siły, którą włożyła w atak.

poziom 1:bazowa premia do ataku: +0
wytrwałość:+0
refleks:+2
wola:+2
specjalne: ukradkowy atak +1k6

poziom 2:bazowa premia do ataku: +1
wytrwałość:+0
refleks:+3
wola:+3
specjalne: stosowanie trucizn, wspomożenie oręża - magiczny pocisk

poziom 3:bazowa premia do ataku: +1
wytrwałość:+1
refleks:+3
wola:+3
specjalne: ukradkowy atak +2k6

poziom 4 :bazowa premia do ataku: +2
wytrwałość:+1
refleks:+4
wola:+4
specjalne: wpomożenie oręża - kwasowa strzała melfa

poziom 5:bazowa premia do ataku: +3
wytrwałość:+1
refleks:+4
wola:+4
specjalne: tropienie

poziom 6:bazowa premia do ataku: +4
wytrwałość:+2
refleks:+5
wola:+5
specjalne: ukradkowy atak +3k6

poziom 7:bazowa premia do ataku: +5
wytrwałość:+2
refleks:+5
wola:+5
specjalne: -

poziom 8:bazowa premia do ataku: +5
wytrwałość:+2
refleks:+6
wola:+6
specjalne: wspomożenie oręża -ognista strzała

poziom 9:bazowa premia do ataku: +6
wytrwałość:+3
refleks:+6
wola:+6
specjalne: ukradkowy atak +4k6

poziom 10:bazowa premia do ataku: +7
wytrwałość:+3
refleks:+7
wola:+7
specjalne: tragiczna śmierć

Czary na dzień: obecna klasa +1/ 2 poziomy


Ostatnio zmieniony przez Czera dnia Sob 20:19, 03 Wrz 2005, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devil
Początkujący


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Imperium

PostWysłany: Sob 12:12, 03 Wrz 2005    Temat postu:

Czemu morderstwo ważnej osobistości?
Do umiejętności dodałbym "ukrywanie"
Specjalne właściwości klasy są nie najgorsze.
Ogólna ocena 3/6. Jak poprawisz to 4/6

Abbadon Panem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 12:18, 03 Wrz 2005    Temat postu:

Morderstwo, ważnej osoby potrzebne jest do przyjęcia do grupy, by sprawdzić możliwości danej osoby i zwiększyć prestiż samej organizacji, a poza tym pomyśl zabić np. króla to nie jest byle co, wszystko się to odnosi do obupulnego szacunku w organizacji.

tak i dodałem do tego ukrywanie, masz racje trzeba było to ewidentnie dodać. Pewnie jakoś to pomnąłem bo byłem na czym innym skupiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrimReaper
Użytkownik


Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wyszków

PostWysłany: Sob 13:12, 03 Wrz 2005    Temat postu:

Ja jednak nawet po Twoim wyjaśnieniu jestem przeciwny temu morderstwu ważnej osobistości... bo może i pokazuje to umiejętności zabójcy i daje organizacji prestiż, ale organizacja nie miałaby żadnego poparcia od kogo kolwiek - ani od plebsu i mieszczan, bo to po prostu mordercy (poza tym zginął na pewno nie jeden dobry szlachcic lub władca z ich ręki), ani od duchownych i władzy, bo to głównie wśród nich znajdują sie cele tej organizacji (nikt ich nie wynajmie, żeby ktoś inny nie wynajął ich przeciw niemu).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:51, 03 Wrz 2005    Temat postu:

1.Trudno o krasnoluda: wyrafinowanego, skupionego, cichego, małomównego (itp.). Krasnoludów jest zbyt mało żeby ten 0.0001% (albo mniej) zrobiło organizacje.

2. Co do zabójstwa ważnej osoby... sądzę że by to zastąpić zabójstwem zleconym przez organizacje.

3.Co do czarów to ja bym dał takie i tyle jak ma skrytobójca.

4. Ocena: - 5 / 10. Najciekawsze - zdolności.
.

_____________________________________________________________
Pozwoliłem sobie na poprawienie Ci błędów. Proszę o przepuszczanie swoich postów przez jakiś edytor tekstów. Mistrz Podziemi Devil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 16:05, 03 Wrz 2005    Temat postu:

Kondeks, nie zgodzę się zależy od świata ile jest krasnoludów. Pozatym wyraźnie napisałem, że dla magów bądź zaklinaczy przeznaczona ta prestiżówka jest. Powiem otwarcie ja tą prestiżówke robiłem pod mój świat, gdzie są dwa imperia krasnoludzkie i o krasnoluda nie jest trudno.

_____________________________________________________________

Pozwoliłem sobie poprawić błędy. Proszę jeszcze raz przepuszczaj swoje posty przez jakiś edytor tekstów typu Microsoft Word one automatycznie poprawiają błędy. Mistrz Podziemi Devil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:15, 03 Wrz 2005    Temat postu:

1. Po prostu krasnoludy nie często mają te cechy (nie, żeby krasnoludów było mało). Organizacja może jednak być silna. Jeśli jednak znaczna część PZ krasnoludów o tych cechach do niej wstąpi, wystarczy, by zapewnić sole organizacji w większości światów.

2.Zabójstwo mogło by być takie, jak u skrytobójcy. Jedno, z chęci przystąpienia do organizacji. Uważam jednak, że każdy krasnolud powinien wybierać ofiarę sam.

3. Czary powinny być raczej +1 poziom czarującego / 2 poziomy w czarnej dłoni.

Na razie klasa jest za silna. Dokładniej ocenić spróbuję końcową wersję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrimReaper
Użytkownik


Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wyszków

PostWysłany: Pon 16:13, 05 Wrz 2005    Temat postu:

Hmm... jak dla mnie to ma ona tylko jedną rzecz za mocną - Tragiczną śmierć.
Uzasadnienie: czarodziej może w tcztery rundy rozwalić tym samotnego kilka krotnie silniejszego wojownika (nie porównywajmy do tego, że w tej edycji czarodzieje na wysokich pozimach są znacznie silniejsi od wojaków na tych samych poziomach)
Proponowana przeze mnie zmiana: ogranicz do 1/ trzy dni i przeciwnik traci co rundę powiedzmy 10pw, a użycie leczenia (ST ok. 20) zmniejsza obrażenia o połowę, ale tylko czar kapłański może kolesia uleczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Pon 16:22, 05 Wrz 2005    Temat postu:

Hm przemyśle to. Chciałem po prostu stworzyć jakąś nową umiejętność, bo nie można kopiować tego samego z powdów naturalnych. Po co kopiować coś co już jest. Jak już mówiłem to moja pierwsza prestiżówka. Zminie tą umiejętność, ale nie koniecznie tak ajk ty to widzisz. W każdym razie pomyśle nad tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 13:19, 06 Wrz 2005    Temat postu:

Poniewarz jest to ostateczna moc, ja bym dał 1/2-3 dni. Jak żekł Grim raper, zadaje obrażenia (ale 10/rundę to może być za mało). Proponuje żeby leczenie (ST 35). Można powstrzymać: uzdrowieniem, regeneracją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:06, 06 Wrz 2005    Temat postu:

Kondeks... takie obrażenia, to dla wojownika może być śmierć. Przecież nie każda postać musi mieć dostęp do uzdrowienia / regeneracji. Moim zdaniem to przesada. Zresztą ja bym obniżał tą mocą BD. Parę punktów na rundę. Wysysanie krwi, w końcu też zabiera BD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Wto 19:57, 06 Wrz 2005    Temat postu:

O i ten pomysł z punktami budowy bardzo mi się podoba, ale hm nie wiem ile mogłoby spaść tych punktów budowy,a z racji tego, że to moja pierwsza prestiżowka to prosze o pomoc w tej kwestii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 18:41, 07 Wrz 2005    Temat postu:

Mogło by być 1k6 przez 2-3 rundy, lub do żucenia uzdrowienia, bądź regeneracji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Śro 18:32, 01 Sie 2007    Temat postu:

Moim skromnym zdaniem danie wymaganej jakiejś klasy jest mało szczęśliwe. Powinno się raczej dać dość rozwiniętą zdolność charakterystyczną dla tej klasy, żeby każda klasa mogła zostać członkiem tej prestiżówki. Wywal wymaganie czarodzieja i czarownika, a daj zamiast średniej znajomości magii - wysoką znajomość (czary 5. poziomu).
Ot, taka skromna rada;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 21:26, 01 Sie 2007    Temat postu:

Może jest to ograniczenie, żeby bardowie nie mogli zostać Czarną Dłonią. Po za tym taka zmiana spowoduje, że klasę będzie można wziąć dopiero na wyższym poziomie czarującego co dal maga / łotrzyka nie będzie korzystnym rozwiązaniem.

Dodam, że temat właściwie powinien być już zamknięty jako, że autor klasy - Czera jest zbanowany, więc nie ma możliwoście, aby cokolwiek odpisał...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin