| 
			
				|  | Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| ravanlike Nowicjusz
 
 
 Dołączył: 02 Cze 2008
 Posty: 21
 Przeczytał: 0 tematów
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 18:22, 28 Cze 2008    Temat postu: [3.0] Snajper by dawdon3 |  |  
				| 
 |  
				| MADE BY DAWDON3 teraz nie może tego zrobić więc ja umieszczam jego klasę z forum klasowego. Napiszcie to do czego macie zastrzeżenia. Z góry dziękujemy.
 
 SNAJPER
 
 WYMAGANIA:
 Biegłość w broni (dowolna kusza)
 Zogniskowanie broni (dowolna kusza)
 Daleki strzał
 Rzemiosło (kusznictwo)
 
 OPIS: Niektórzy nie lubią męczyć się walką wręcz, wolą walczyć anonimowo, perfekcyjnie...
 Nie spieszy im się, mogą czekać na ofiarę cały dzień, w maksymalnym skupieniu...
 Nie liczy się żywioł walki, siła i szczęście. Ważne jest tylko przygotowanie...
 Godziny szlifowania pocisku, wielodniowe nastawianie przyrządów celowniczych...
 Wszystko dla tej chwili, gdy strzała wyleci i trafi, szybciej, niż odbiorca usłyszy dźwięk cięciwy...
 
 Kości wytrzymałości: k6, rangi umiejętności: 6+Int
 
 
 Poziom Bazowy atak Wytrwałość Refleks Wola Specjalne
 1 +1 +2 +0 +0 Snajperski strzał +1
 2 +2 +3 +0 +0 Hebanowa kusza
 3 +3 +3 +1 +1 Snajperski strzał +2
 4 +4 +4 +1 +1 Pewny pocisk (głowa)
 5 +5 +4 +1 +1 Snajperski strzał +3
 6 +6/+1 +5 +2 +2 Nefrytowa kusza
 7 +7/+2 +5 +2 +2 Snajperski strzał +4
 8 +8/+3 +6 +2 +2 Pewny pocisk (serce)
 9 +9/+4 +6 +3 +3 Świetlisty wskaźnik
 10 +10/+5 +7 +3 +3 Ostra amunicja
 
 
 Snajperski strzał – zwiększony zasięg krytyka dowolnej kuszy.
 
 Pewny pocisk (głowa) – przy strzale w dowolnego humanoida i wyrzuceniu 20 zabija
 
 Pewny pocisk (serce) – przy strzale w dowolnego humanoida i wyrzuceniu 19 zabija
 
 Świetlisty wskaźnik – jasny punkt widnieje w miejscu w które jest wycelowana broń. Premia +3 do testu ataku, ofiara ma możliwość rzutu obronnego na refleks, ST20.
 
 Ostra amunicja – Ofiara traci premię do KP pochodzącą z wszelkich niemagicznych źródeł.
 
 
 BRONIE (może je wykonać i obsługiwać tylko snajper)
 
 Hebanowa kusza-
 Duża,
 Obrażenia: 1k10,
 zasięg: 100m,
 krytyk przy dystansie większym od 2/3 zasięgu: 18-20/x4,
 krytyk przy dystansie mniejszym od 2/3 zasięgu: 16-20/x5,
 czas ładowania: 1 godzina,
 rodzaj: kłute.
 
 Nefrytowa kusza-
 Duża,
 Obrażenia: 1k12,
 zasięg: 180m,
 krytyk przy dystansie większym od 2/3 zasięgu: 18-20/x5,
 krytyk przy dystansie mniejszym od 2/3 zasięgu: 16-20/x6,
 czas ładowania: 1 godzina,
 rodzaj: kłute.
 
 Podczas ładowania obu kusz Snajper nie może mieć pancerza, wykonywać testów umiejętności ani rzucać czarów.
 
 Ostatnio zmieniony przez ravanlike dnia Wto 12:05, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 5 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Bel-ort Widmowy Wędrowiec
 
 
 Dołączył: 24 Mar 2008
 Posty: 414
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: Warszawa
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:16, 28 Cze 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Klasa spoko ale jak bym już skądś ją widział... Ogólnie jest zrównoważona bo wysokie rzuty które odrazu zabijają są rekompensowane długim czekaniem na ofiare i znikomą walką wręcz.
 Niestety w moich kampaniach by nie wystąpiła bo brak jej dynamiki.
 Można by dodać kilka umiejętności typu ,, precyzyjny strzał w biegu" , lub strzał w twarz, ale ogólnie mi się podoba.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Deemer Przewodnik w Zaświaty
 
 
 Dołączył: 28 Paź 2006
 Posty: 794
 Przeczytał: 0 tematów
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:48, 28 Cze 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Thorgal Aegirsonn napisał: |  	  | Ogólnie jest zrównoważona bo wysokie rzuty które odrazu zabijają są rekompensowane długim czekaniem na ofiare i znikomą walką wręcz. | 
 No i właśnie, ta klasa nie wymaga czekania na ofiarę.
 
 Właściwie to jest przesadzona i nieciekawa moim zdaniem.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| ravanlike Nowicjusz
 
 
 Dołączył: 02 Cze 2008
 Posty: 21
 Przeczytał: 0 tematów
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 21:11, 28 Cze 2008    Temat postu: Re: Snajper 3.0 by dawdon3 |  |  
				| 
 |  
				|  	  | dawdon3 napisał: |  	  | Ostra amunicja – Ofiara traci premię do KP pochodzącą z wszelkich niemagicznych źródeł.
 
 | 
 Czyli idziemy na smoka! on ma tylko naturalne KP wiec problemu nie bedzie a jak oberwie za 6k12 to się skręci (25% krytyka, a sprawdzanie to tylko formalność bo smok ma wtedy od 12 KP (smoczątko) do 6 KP (wielki jaszczur))
 
 
  	  | dawdon3 napisał: |  	  | Nefrytowa kusza-
 
 Obrażenia: 1k12,
 zasięg: 180m,
 krytyk przy dystansie mniejszym od 2/3 zasięgu: 16-20/x6,
 
 | 
 
 nie ma jak przyłożyć komuś ze 120m za 6k12 i dorzucić do tego ukradkowy atak.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Kamulec Władca Podziemi
 
  
 
 Dołączył: 31 Sie 2005
 Posty: 2788
 Przeczytał: 1 temat
 
 Skąd: Wrocław
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 10:59, 29 Cze 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Nie chcę zniechęcać, ale Deemer zrobił juz dobrego snajpera. http://dndforumrpg.fora.pl/,/,1037.html
 
 Jeżeli pomimo to chcesz rozwijać tą klasę:
 
  	  | Cytat: |  	  | Rzemiosło (kusznictwo) | 
 Nie ma takiego (patrz opis umiejętności).
 
 Snajperski strzał: +poprawione trafienie krytyczne i krytyk od 13?
 
 Pewny pocisk: Przegięte. Zdecydowanie. Dorzuć szybkie przeładowanie, albo kusze samopowtarzalną. Statystycznie jedna runda na 20 poziomie i 20-poziomowy woj nie żyje.
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Świetlisty wskaźnik – jasny punkt widnieje w miejscu w które jest wycelowana broń. Premia +3 do testu ataku, ofiara ma możliwość rzutu obronnego na refleks, ST20. | 
 Wydaje mi się dziwna ta moc, ale jeżeli chcesz, to rozwiń opis. Skąd się bierze światło?
 
 Ostra amunicja: Przegięte.
 
 Broń:
 1. Przegięte
 2. Na jakiej zasadzie coś takiego działa? Nie przychodzi mi do głowy rozsądne uzasadnienie.
 
 
 Szczerze powiem, że ja bym z tej klasy wyrzucił wszystkie zdolności pisał od nowa, bo nie wiem, jak to poprawić. Jeżeli wiesz, to to rób. na pewno jednak odradzam wprowadzenie klasy w takim stanie, jak jest obecnie.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Wedkarz95 Początkujący
 
 
 Dołączył: 21 Wrz 2009
 Posty: 45
 Przeczytał: 0 tematów
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 16:54, 24 Wrz 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Klasa zdecydowanie przepakowana.  Wyrzucisz 19 i boss ginie... Wątpię także żeby gracze byli zadowoleni z takiego przeciwnika. Szczególnie kiedy ktoś pitoli się w ciężkiej zbroi i nagle wyskakuje snajper i neguje cały jego plus ze zbroi i tarczy... |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |