Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Skórzany kubrak magów

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne pancerze i tarcze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 13:19, 15 Lut 2008    Temat postu: [3.0; 3.5] Skórzany kubrak magów

SKÓRZANY KUBRAK MAGÓW
Koszt: 250 sz
Rodzaj: Lekka
Premia z pancerza: +2
Maksymalna premia ze Zr: +8
Kara do testów z pancerza: 0
Niepowodzenia czaru wtajemniczeń: 0 %
Szybkość: 9m
Ciężar: 3kg
Opis: Zbroje te noszą praktycznie tylko magowie. Są specjalnie dla nich zaprojektowane, tak aby nie przeszkadzać magom w zaklęciach. Wyglądają jak skórzane napierśniki, lecz mają małe wcięcia przy ramionach. Dzięki specjalnemu przygotowaniu tego materiału, nie ograniczaja ruchów maga, nie powodując tym samym żadnego ryzyka nieudanego zaklęcia. Skóra z której wykonuje się te kubraki jest mocna i elastyczna.


Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Pią 14:02, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:41, 15 Lut 2008    Temat postu:

Przepakowane. Niestety, ale D&D zostało zrobione właśnie tak, by czarodzieje nie mogli nosić pancerzy. Zostają im tylko karwasze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2784
Przeczytał: 6 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 13:46, 15 Lut 2008    Temat postu:

Stworzenie modelu zbroi dla maga zawsze będzie doprowadzało do niezbalansowania. Dlatego też mówię nie.

Może dorzuć ankietę, czy można coś takie zrobić (proszę innych o nie rzcaniu wypowiedzi "Tak", "Nie")>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią 13:58, 15 Lut 2008    Temat postu:

O, ankieta. To ja odpowiadam: nie. Koniec postu.

Mr. Green

Żartuję oczywiście.

Gunther, w innych Twoich projektach opisujesz pancerze stworzone dla wojowników. To bardzo potężne, solidne zbroje i choć sprawa ich zbalansowania jest sprawą dyskusyjną, to jednak o to chodzi w byciu wojownikiem, że trzeba bazować na (dobrym) ekwipunku.

W przypadku maga sprawa wygląda inaczej. Cała potęga maga skupia się na jego czarach. Potrafi świetnie "dowalić" czarem, ale gdy go dorwie wojownik w walce wręcz, to z magiem kiepsko. O to właśnie w tej grze chodzi. Natomiast kiedy ty wzmocnisz maga również w walce wręcz (utrudniając takim pancerzem jego trafienie) to z pewnością zachwiejesz równowagą.

P.S.: Fajnie, że się udzielasz na forum Very Happy Very Happy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 14:02, 15 Lut 2008    Temat postu:

Dzięki, że napisaliście, w sumie jak mag chce to może nosić przeszywanice albo bluszcz. Macie rację, przyznaję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravanlike
Nowicjusz


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:06, 02 Cze 2008    Temat postu:

jedyną zbroją dla maga jest liscioskóra daje ona +1 do KP i waży 1 kg
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wedkarz95
Początkujący


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:04, 22 Wrz 2009    Temat postu:

Rzeczywiście przepakowane. Dla czarodzieji pisane są tylko pierścienie karwasze i kamianie loun Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Śro 14:31, 18 Lis 2009    Temat postu:

A mi tam się podoba ;)
Po prostu irytuje mnie, że grając postacią będąca połączeniem Wojownika i Czarodzieja, muszę biegać w szacie, choć to zupełnie nie pasuje do mojej koncepcji postaci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Śro 20:25, 18 Lis 2009    Temat postu:

Coś za coś. Wszystko ma mocne i słabe strony. Tworzenie wojownika maga który Miota zaklęca i jest pakerniakiem którego nie można trafić, to przesada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:11, 18 Lis 2009    Temat postu:

Badziew. Za 2k jest zbroja +4 do KP i bez ograniczenia zręczności, no i nic nie waży. Ta zbroja by dawać +4 będzie kosztować 4k.
Tak naprawdę to ta zbroja jest super dla łotrzyków. Bardzo wysoka bazowa zręczność, jakiej nie ma nawet mitrylowa koszulka kolcza.

Czy następny będzie mieczotopór, specjalnie zaprojektowany by zadawać 2k6 19-20/x3? Bo powinien. Oczywiście zaprojektowany byłby specjalnie dla konkretnej osoby:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:49, 20 Lis 2009    Temat postu:

Kamulec napisał:
Stworzenie modelu zbroi dla maga zawsze będzie doprowadzało do niezbalansowania. Dlatego też mówię nie.

Zbroja maga - +4 do KP, brak ograniczenia zręczności, efekt mocy, trwa godzinę na poziom. Nie kumuluje się ze zwykłą zbroją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 20:16, 20 Lis 2009    Temat postu:

Problem leży nie w tym, że mag będzie nosił ten pancerz.
Zwykła zbroja maga jest lepsza na każdym poziomie, ponadto chroni ona przed atakami dotykowymi, czego pancerz nie robi.
Problem leży w tym, że tego będzie używał każdy łotrzyk na wyższym poziomie, nie licząc tych co w ogóle nie używają pancerzy.
Już na średnich poziomach łatwo jest osiągnąć zr 26.
A razem z premią z pancerza daje w sumie +10 kp, najlepsze zbroje nie przekraczają +9.
Poza tym nie daje kar do umiejętności co też jest sporo warte dla łotrzyków.
Dla maga ta zbroja nie będzie niczym ciekawym, dla łotrzyka to co innego...

Apropo Twojej wizji maga.
Kto każe Ci latać w szacie?
Kiedyś zrobiłem maga/wojownika co latał w samych spodniach i czerwonym "szalu". Był to czerwony materiał który owijał w okół szyi tak, że zasłaniało mu pół twarzy i piersi. Do tego umagiczniłem go aby dawał pancerz, analogicznie do karwaszy (nie obchodzi mnie, że to mechanicznie nie poprawne. Skoro kawałek materiału zwany szatą może zostać umagiczniony, to kawałek materiału zwany szalem też może)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne pancerze i tarcze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin