Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zbroja Magicznego rycerza

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne pancerze i tarcze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senoth
Początkujący


Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:00, 22 Paź 2008    Temat postu: Zbroja Magicznego rycerza

Zbroja żywcem wzięta z NvN2:
Zbroja Magicznego Rycerza
Premia do KP:+4
Maks. Premia Ze Zręczności: +4
Kara do testów:-2
Ryzyko Nieudanego Czaru:0%
Rodzaj: Lekka
Waga: 3kg

Specjalne Właściwości:
Premia KP: +2
Dodatkowe Okienko Na Czar 3 Poziomu dla Czarodzieja
Dodatkowe Okienko Na Czar 3 Poziomu dla Zaklinacza
Dodatkowe Okienko Na Czar 3 Poziomu dla Barda
Atut: Potężny Atak
Tylko dla: Magiczny Rycerz


Cena: 10000 sz








Jak wam sie podoba?


Ostatnio zmieniony przez senoth dnia Pią 18:27, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 18:28, 22 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:
Zbroja żywcem wzięta z NvN2:
Zbroja Magicznego Rycerza
Premia do KP:+4
Maks. Premia Ze Zręczności: +4
Rodzaj: Lekka
Waga: 3kg

I po co? Lepiej napisać "koszulka kolcza". Jeżeli ma wyglądać inaczej, do dajesz opis.

Ryzyko Nieudanego Czaru:0% stawia ten pancerz w rzędzie artefaktów. Zbroja zawsze daje szansę niepowodzenia czarów wajemniczeń.

Tylko dla: W D&D nie am czegos takiego

Moce zdecydowanie nie ciekawe.

Zbroja nie ma opisu, cena źle naliczona, moce niezgodne z zasadami i nie odkrywcze, pomysł nie Twój.

Czyli do kosza, albo totalnie przebuduj.

Taka jest moja opinia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senoth
Początkujący


Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:53, 24 Paź 2008    Temat postu:

Thx za [link widoczny dla zalogowanych] A poza tym nie widze problemu z tym 0% spalenia czaru- w NvN2(gra oparta na D&D 3.5) pancerzyk sie sprawdza a i nie jest wyceniony na 10000000 golda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pią 18:00, 24 Paź 2008    Temat postu:

Według mnie NvN2 robiła ekipa która z prawdziwym D&D nigdy się nie zetknęła bądź nie potrafili w nią grać skoro wymyślili taki pancerz. Jeżeli chodzi o szansę na niepowodzenie czaru to Kamulec ma absolutną rację. Każda zbroja daje szansę na niepowodzenie zaklęć wtajemniczeń gdyż taki pancerz ogranicza znacząco ruchy gdyż jest ciężki i trudno w nim poruszać rękami.

Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Pią 19:02, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senoth
Początkujący


Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:26, 24 Paź 2008    Temat postu:

Taka zbroja moim zdaniem daje jakąkolwiek szanse Magicznemu Rycerzowi. Po prostu magiczny Rycerz któey nie ma zadnej zbroicy nie ma szans w walce wręcz, a ma on byc mixem wojownika i maga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 18:33, 24 Paź 2008    Temat postu:

po pierwsze zaznacz, że zbroja jest zrobiona z mithrilu. O ile się nie mylę mithrilowa koszulka kolcza daje 5% szansę n niepowodzenie czarów watajemniczeń(w skrócie NCW)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pią 18:53, 24 Paź 2008    Temat postu:

Senoth to że nie ma on szans w walce nie ma tu nic do znaczenia, po za tym zapominasz że czarodziej i zaklinacz mają bardzo wiele zaklęć defensywnych które dają im już znaczną obronę.

Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Pią 19:04, 24 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:53, 24 Paź 2008    Temat postu:

Po pierwsze panowie, to na forum obowiązują zasady pisowni. Proszę o poprawę waszych postów, by były poprawne ortograficznie i interpunkcyjnie oraz napisane po polsku.

Magiczny Rycerz: Czarodziej nie może mieć potężnych zaklęć (magiczny rycerz traci tylko 1 poziom) i świetnej walki wręcz, nic przy tym względem wojownika nie tracac. Dlatego jest szansa niepowodzenia czarów wtajemniczeń (chodzi też o koncepcję: mag bez zbroi).
Czarodziej może rzucać swobodnie czary w zbroi uzywając względem nich wyciszenia i unieruchomienia czaru.

Gry komputerowe są oparte na D&D, nie D&D na grach komputerowych, więc to, co tam jest dobre tutaj zwykle nie.

Zresztą: Prawda jest taka, że w NWN2 mogłeś latać magiem bez zbroi, nie uzywać czarów i i tak wygrać. Ta gra jest banalna i tam takie rzeczy, jak zbalansowanie, nie mają znaczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
senoth
Początkujący


Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:57, 25 Paź 2008    Temat postu:

A grałes w nią chociaż? CZy opierasz swoją opinię o opinię kogoś innego, kto oparł swoją opinię o opinię...

Ostatnio zmieniony przez senoth dnia Sob 14:57, 25 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 15:12, 25 Paź 2008    Temat postu:

Grałem we wszystkie gry cRPG oparte na D&D, a wydane w Polsce. NWN 2 przeszedłem wraz z dodatkiem, w podobnym (ze względu na mechanikę) NWN 1 siedziałem dośc długo i mechanikę gry znałem bardzo dobrze tym bardziej, że byłem twórcą moduły/serwera (gracz kontra potwory), gdzie stworzyłem kilkaset nowych przedmiotów do gry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rudzia
Adept


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...

PostWysłany: Nie 9:56, 26 Paź 2008    Temat postu:

Mi się zbroja podoba, ale nie wiem, czy wprowadziłabym ją do D&D. Pod względem technicznym nie mam wielu zastrzeżeń (może oprócz tego, że do pozostałych, silnych mocy dołożyli marne +4 do KP), ale klimat... To aż na kilometr cuchnie NVN!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 10:50, 28 Lis 2008    Temat postu:

Neverwinter 1 i 2 są to gry nie RPG tylko cRPG a to jest wbrew pozorom zasadnicza różnica. Nie ma sensu przenoszenie przedmiotów żywcem z Neverwinter do RPG i D & D. Nie da się zrobić gry całkowicie zgodnej z D&D - poza tym nie odniosła by najprawdopodobniej dużego sukcesu. Więc ja radzę tę zbroję poprawić, np. na przeszywanicę, skórznię, czy zrobienie z niej płaszcza dającego premię do Kp, np. z odbicia albo za szczęście. Poza tym nie spotkałem się w D&D (może jestem na to za głupi) z magicznym rycerzem -.-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:26, 28 Lis 2008    Temat postu:

Jest to odmienne tłumaczenie nazwy klasy prestiżowej magiczny rycerz z PMP 3.5.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rudzia
Adept


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...

PostWysłany: Pią 20:06, 28 Lis 2008    Temat postu:

Płaszczy jest mnóstwo, a przeszwanica i skórznia i tak nakładają karę... Może koszula albo szata?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 10:47, 29 Lis 2008    Temat postu:

Może być i szata - byleby nie zbroja - chodziło mi głównie o to, że czarodzieje/zaklinacze nie noszą zbroi. Można to zrobić chociażby w formie opończy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 15:29, 29 Lis 2008    Temat postu:

Ale magiczni wojownicy tak.
Ja bym zrobił z tego mithrilową koszulkę kolczą,
Mithril daje -10% do niepowodzenia czarów, +2 maks prem ze zr i kary o 3 mniejsze.
Dla lekkiego pancerza kosztuje +1000sz

Koszulka kolcza daje +4kp, +4 maks prem ze zr, -2 kary i szansa na niepow. czarów 10%

Mithrilowa koszulka kolcza będzie miała takie statystyki:
koszt-1100sz(100+1000)
prem z pancerza +4
maks prem z zr- +6(4+2)
kara za pancerz- 0(2-3)
niepow. czarów wtajemniczeń- 0%(10%-10%)

Do tego dodać tą komórkę na czar wtajemniczeń 3 poz, co bym porównał do ceny rynkowej +3
Do tego usprawnienie +2
Czyli modyfikator ceny rynkowej +5
tak więc 25k sz +1,1k sz za samą zbroję i materiał daje 26 100sz.

Ale ja bym zamienił tą komórkę na czar w ten sposób aby zbroja zapewniała atut biegłość w lekkim pancerzu(mod ceny rynkowej +1) i dodatkowe +2 do kp.

Co o tym sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:27, 01 Gru 2008    Temat postu:

Arvelus napisał:

niepow. czarów wtajemniczeń- 0%(10%-10%)


Niestety, każda zbroja ma szansę niepowodzenia czaru minimum 5%.

Reszta jest dobrze, choć nie wiem czy premia +3 za jedną dodatkową komórkę to nie za dużo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne pancerze i tarcze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin