Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Strażnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 17:36, 24 Gru 2008    Temat postu: [3.0] Strażnik

Średni nieumarły
KW: 6k12(39pw)
Inicjatywa:+1(zr)
szybkość:9m (w zbroi 6,5m)
KP:23 (+10 pełna zbroja płytowa+2, +2nat, +1zr)
Ataki:wielki miecz +8
Obrażenia:Wielki miecz 2k6+8
Front/zasięg:1,5 m na 1,5m/1,5m
SA:Ugodzenie życia
SC:nieumarły, niepodatności, zdolności czaropodobne, szybkie leczenie1
Rzuty obronne:wytrw+2 ref+3 wo+5
Atrybuty:s18, zr12, bd-, int12, rzt10, cha8
Atuty:zog broni(wlk miecz), specjalizacja w broni(wlk miecz)
______________________________________________
Klimat/teren: wszędzie
Występowanie:pojedynczo oraz do 10 szkieletów lub zombie
SW:
Skarb:żaden
Charakter:PZ
Rozwój:7-10KW(średni), 11-20KW(duży)

Bywa, że w zamian za przysługę nekromanci wymagają innej przysługi. Bywa też tak, że zrobili oni coś na prawdę wielkiego.
Np. wskrzeszają ukochaną jakiegoś wojownika. W zamian za to oni też wymagają czegoś bardzo wielkiego.
Życie za życie.
Zdarza się, że w zamian za przysługę trzeba oddać swoje nie-życie.
Tak powstają Strażnicy. Ci którzy przysięgli strzec czegoś po swojej śmierci. Często oznacza to też część życia, ale nie zawsze.
Tworzą ich kapłani którzy chcą zapewnić spokój swoim szczątkom, lisze pragnąc zabezpieczyć swoje skarby i artefakty, nekromanci chcący bronić swojej kryjówki.
Walka
Strażnicy nienawidzą wszystkiego co żyje, co jest znamienne dla całego nieumarłego istnienia.
Jedyną rzeczą która sprawia im przyjemność jest przebywanie w pobliżu przedmiotu lub miejsca które ma strzec. Całą przyjemność niszczy pojawienie się kogokolwiek w pobliżu poza jego stwórcą i istotami zaakceptowanymi przez niego.
W ten sposób strażnik zawsze stara się jak najszybciej zaszlachtować nieproszonego gościa aby znów móc się oddać przyjemności, jedynej jaką może czuć w swoim istnieniu
Ugodzenie życia
Raz dziennie strażnik może ugodzić istotę w której jest życie. Zadaje wtedy dodatkowe 6obr i dostaje premię +4 do trafienia.
szybkie leczenie
Działa tylko i wyłącznie kiedy szkielet znajduje się nie dalej niż 18m od miejsca lub przedmiotu którego strzeże
Zdolności czaropodobne
Strażnicy niemal zawsze są obdarzeni magicznymi zdolnościami
raz dziennie może rzucić magiczną broń, powodowanie strachu i wytrzymałość żywiołową
Rzuca te zaklęcia jak 5poziomowy kapłan
Niepodatność Strażnik nie ma ciała, więc wszystkie obrażenia kłute i tnące należy podzielić przez dwa. Ponadto jest on odporny na zimno i elektryczność.

Istoty zabite przez strażnika w ciągu k4+1 rund ożywają jako zombie z czasem zmieniając się w szkielety


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Śro 17:37, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin