Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Uvardaan - żywiołak czasu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 0:30, 28 Gru 2010    Temat postu: [3.0] Uvardaan - żywiołak czasu

[link widoczny dla zalogowanych]

Co sądzicie?Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Wto 0:54, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Azgoth
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:19, 28 Gru 2010    Temat postu:

Ciekawe i bardzo oryginalne. Opis przeczytam sobie jak znajdę wolną godzinkę (bardzo dłuuuugi - brawo!) Very Happy. Ze zdolności brakuje mi tylko klasycznego zatrzymania czasu - wtedy byliby naprawdę ciężcy do pokonania i mogli równać się bogom.

Ile to ma rąk? Do każdego torsu 2? To dojrzały mający np 30 torsów i tak nie wykorzystuje wszystkich rąk do ataku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andariel
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:44, 28 Gru 2010    Temat postu:

mnie zastanawia, czy każdego aspektu jest tylko jeden, czy też mnożą się na potęgę ?

Mógłby mieć specjalny atak - rozerwanie ( o ile dobrze pamiętam ) za udane trafienie każdą parą kończyn... wtedy było by to straszne...

Przyjemne, ale zdecydowanie do gry na wyższych poziomach Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 14:39, 30 Gru 2010    Temat postu:

Cytat:
Ze zdolności brakuje mi tylko klasycznego zatrzymania czasu - wtedy byliby naprawdę ciężcy do pokonania i mogli równać się bogom.

Zatrzymanie czasu nie bardzo by im pomogło;]
Nie pozwala ono zaatakować wręcz, co najwyżej mogliby doprowadzić do zwarcia i ssać życie. Ma Skok. To jest takie jednorundowe zatrzymanie czasu:)

Cytat:
Ile to ma rąk? Do każdego torsu 2? To dojrzały mający np 30 torsów i tak nie wykorzystuje wszystkich rąk do ataku.

Jak to człowiek:)
Na każdy tors dwie łapy i racja. Drastycznie zwiększyłem szybkość tych istot;]
Szczególnie przy starcu, ale to ma być z założenia epicki kolo

Cytat:
mnie zastanawia, czy każdego aspektu jest tylko jeden, czy też mnożą się na potęgę ?

Ani tak, ani tak.
Te których statystyki podałem to kopie stworzone poprzez załamanie przestrzeni gdy oryginał przenosił się w czasie.
Wizualnie wyobrażam to sobie tak:

Khor'Garoth się przenosi 3 zyliardy lat w przeszłość, wszystko ok. Ale jego kolega stojący obok widzi jak uvardaan po prostu nagle zaczyna szaleć, nagle traci rozum:)
Powstaje szalona kopia Adamantowego Żołnierza.
Jest ich całkiem sporo, ale i tak są niezwykle rzadko spotykani.

Cytat:
Mógłby mieć specjalny atak - rozerwanie ( o ile dobrze pamiętam ) za udane trafienie każdą parą kończyn... wtedy było by to straszne...

No właśnie;]
Poza tym to byłoby nieadekwatne. Rozerwanie polega na... rozrywaniu:)
Uvardaany przebiegają obok i młócą pięściami (ewentualnie mieczami)

Cytat:
Przyjemne, ale zdecydowanie do gry na wyższych poziomach

Zależy;]
Dziecko można spotkać stosunkowo szybko:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andariel
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:43, 30 Gru 2010    Temat postu:

W sumie, z taką ilością rąk powinny mieć srogie plusy do zwarcia i w ten sposób walczyć. Wpadają w zwarcie, koleś nie może wyjść, a jedna/dwie pary rąk obijają typa ;3

Rozrywanie... wszystko zależy od pazurów, ew. paznokci ;D

Tak mnie zastanawia, na jakiej zasadzie działa Kradzież Życia względem różnego typu druidów, mnichów, elfów i ogółem istot długowiecznych ? taki elf, jak żyje te swoje 1000 lat, to mu nie robi 20 wte czy wewte...

I jak z tym walczyć? Jakieś wstrzymania, paraliże czy tym podobnym, czy po prostu pakujemy KP i akcja że jak przebiegnie obok nas, to bijemy dziada?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 0:16, 31 Gru 2010    Temat postu:

Rozrywanie polega na tym, że wbijamy w kolesia obie dłonie (a raczej ich pazury) i rwiemy w przeciwne strony. Kolo wszystkimi bije tak samo, przebiegając obok nie ma czasu na rozrywanie go:)

Dodałem zdolność "wielość" o której zapomniałem, jest prawie na końcu:)
Teraz zwarcie jest zabójcze. Będzie wygrywał wszystko a podczas zwarcia bronią naturalną można atakować:]

Dodałem też linijkę przy kradzieży życia

"Efekt nie działa na istoty nie starzejące się. W przypadku tych o bezczasowym ciele bądź analogicznym efekcie działa to normalnie, lecz uzupełnia pule jedynie o 2 punkty."
I rzeczywiście, elfiaki znacznie lepiej zniosą ten atak niż takie człowieki czy nezumi z Krain Wschodu;]

Ponadto zmieniłem opis ich przyspieszenia. Nie otrzymują oni już akcji cząstkowej. I tak nie jest potrzebna.

A sposób walki...
Z dzieckiem normalnie. Da się je ubić, choć będzie to ciężkie i się nabiega. Można ubić dwoma dezintegracjami:)

Wciąż nie usłyszałem sugestii na temat SW XD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin