Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mogielnik

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Okeanos
Zbrojny


Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 13:16, 09 Lut 2006    Temat postu: Mogielnik

Mogielnik
(średni nieumarły)

KW: 3k12+3
Inicjatywa: +0
Szybkość: 9m
KP: 16 (+4 koszulka kolcza; +2 naturalny)
Ataki: Berdysz +4 wręcz lub Kosa +4 wręcz, ugryzienie +1
Obrażenia: Berdysz k10+4; Kosa 2k4+4, ugryzienie k6
Front / zasięg: 1,5 na 1,5m / 1,5m
Specjalne cechy: Nieumarły, Wyssanie emocji
Rzuty obronne: Wytr. +0, Ref. +0, Wola +0
Atrybuty: S 16, Zr 10, Bd -, Int 4, Rzt 10, Cha 9
Atuty: Twardość
Umiejętności: Ukrywanie +7, Zauważanie +6, Zastraszanie +5
---------------------------------------------------------------------------------
Klimat / teren: każdy region oraz podziemia
Występowanie: banda 2-5, oddział 6-10, garstka 11-20
Skala wyzwania: 3
Skarb: standardowy
Charakter: zwykle chaotyczny zły

Opis: Mogielnicy to ciała ożywione czarną, mroczną magią. Są bezmyślnymi stworami, które bez strachu i wachania wypełniają wszystkie rozkazy stwórcy. Ich zbroja jest licha, zardzewiała i zniszczona, ciało cuchnące i ochydne, twarz również przybiera odrażającą postać. Ciała zwykle wydobywane są z grobów, na pół rozłożone. Zdarza się jednak, lecz rzadko, że Mogielnikiem nie staje się podmiot martwy, ale żywy. Otóż spaczona mrocznymi mocami osoba po pewnym czasie może zmienić się w tą przerażającą istotę. Obcowanie z siłami zła, może w końcu przyczynić się do zmiany stanu emocjonalnego i ulegnięciu straszliwemu przeklęstwo, jakie dotknie plugawych i podłych. Nieodpowiednie użycie mrocznych mocy, spowoduje na dobre mimowolne oddanie się im, poprzez klątwę, która spowije ciało.

Walka: Ulubionym orężem Mogielników są niosące ból, duże bronie drzewcowe z wielkimi ostrzami typu berdzysz czy kosa. Używają ich ze zręcznością.
Nieumarły: Jeśli Mogielnik jest podmiotem ożywionym, wówczas jego ciało niepodatne jest na efekty trucizn, uśpienia, paraliżu, otumanienia i chorób. Nie wpływają na niego również trafienia krytyczne i stłuczenia. Ogromne obrażenia nie spowodują jego śmierci.
Wyssanie emocji: Jeśli Mogielnik podejmie atak poprzez ugryzienie i nastąpi trafienie, wówczas postać zaatakowana przez Mogielnika musi wykonać rzut obronny na wolę ( ST 18 ). Jeżeli rzut się powiedzie, następują normane obrażenia. W przypadku zaś, gdy rzut będzie nieudany, postać ogarnia dziwna słabość, rozpływająca się pocałym ciele, obraz przed oczyma staje się dlań rozmazany, po czym osoba pada na ziemię i przez następną turę leży bezradna. W turze po tym postać wstaje i działać może jak przedtem, z tym, że należy powtórzyć rzut ( ST16 ), jeżeli się nie powiedzie, postać traci tymczasowe k6 pkt roztropności.

Wezwanie Mogielnika
[wezwanie nieumarłego]
Poziom: Cza / Zak 4, Kap 5
Zasięg: -
Czas rzucania: 1 runda
Czas trwania: aż do śmierci ożywionego podmiotu
Cel: jedne, wybrane zwłoki
Rzut obronny: -
Ilość Mogielników: 1 / 2 poziomy czarującego
Komponent materialny: Kawałek ciała ze zwłok, z których czarujący chce przyzwać Mogielnika

Aby rzucić czar, charakter czarującego musi być dowolny zły. Efekt czaru działa bezpośrednio na zwłoki. Czarujący poprzez uniesienie ku górze kawałka ciała zmarłego i wypowiedzeniu zaklęcia, przykłada go do pierwotnego miejsca. Następnie przez zwłoki przechodzi dziwny, magiczny impuls, wtedy własnie dochodzi do transmutacji ciała i jego wskrzeszenia po czym wstaje ono pod kontrolą rzucającego zaklęcie. Zaklęcie działa, aż do śmierci ożywionego podmiotu.


Ostatnio zmieniony przez Okeanos dnia Czw 21:44, 09 Lut 2006, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Czw 13:49, 09 Lut 2006    Temat postu:

Na pierwszy rzut oka nasuwają mi się dwie refleksje.
Primo : Zmień nazwę.
Secudno : O ile pamiętam , a z pamięcią może byc kiepsko - nieumrali nei mają chyba wartości budowy z tego co pamiętam.
Pomysł fajny - no i fajny czar nekromantyczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 15:30, 09 Lut 2006    Temat postu:

1. Nieumarli mają KW 12, nie 6.
2. W jednym miejscu nie zmieniłeś nazwy z Fanatyka na Mogielnika
3. Z opisu "wezwania mogielnika" wynika, że:
- czar można rozproszyć (bo efekt nie jest chwilowy)
- nie ma żadnego limitu posiadanych mogielników
- mogielnik, jako, że jest głupim, złym nieumarłym, zaatakuje stwórcę
Czy wszystko się zgadza?
4. Bazowa premia do ataku + siła = +4, nie +3
5 Drugorzędne ataki wykonuje się z karą -5
6. Wyssanie 1k6 budowy dla wyssania emocji? Nie za dużo jak na istotę o SW 3? I może zamiast wyssania BD będzie to jakiś atrybut mentalny, a nie fizyczny.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 23:14, 25 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sauronus
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:28, 17 Lut 2006    Temat postu:

Cytat:
Są bezmyślnymi stworami, które bez strachu i wachania wypełniają wszystkie rozkazy stwórcy.

Czy to nie oznacza, że powinni nie mieć intelektu? Takie szkielety, zombie i golemy, które też "Są bezmyślnymi stworami, które bez strachu i wachania wypełniają wszystkie rozkazy stwórcy" na ten przykład nie mają intelektu...

Do reszty nie można się przyczepić, ale potwór nie jest za ciekawy... Just Another Undead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 23:24, 25 Sie 2007    Temat postu:

Nieumarli mają jakieś dobre bazowe MRO, z tego co pamiętam na Wolę.
Cytat:
Aby rzucić czar, charakter czarującego musi być dowolny zły.

Lepiej by było dac określnik zło i ew. negatywne konsekwencje, jak np. neutralny kapłan rzuca ten czar.
Czy kapłan może stworzyć mogielnika na stałę? Jeżeli tak, to jak?

Poza tym w słowach Sauronusa jest trochę racji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin