Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zexus

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bernhild
Nowicjusz


Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Okolice Koszalina

PostWysłany: Pon 21:08, 09 Sie 2010    Temat postu: Zexus

Zexus
KW: 2k8 (12 pw)
Inicjatywa: +2
Sybkość: 6m
KP: 16 (+1 rozmiar, +2 Zr, +0 naturalny), dotyk 14, nieprzygotowany 12
Bazowy atak/zwarcie: +1/-1
Ataki: krótka włócznia (+2 wręcz), dziryt (+5 dystansowe), gryzienie (-1 wręcz)
Całkowity atak: krótka włócznia (+2 wręcz), dziryt (+5 dystansowe), gryzienie (-1 wręcz)
Obrażenia: krótka włócznia (1k8+2/ krytyk x3/ zasieg 6m/ 2,5kg/ kłute), dziryt (1k4+5/ krytyk x2/ zasieg 6m/ 0,25kg/ kłute\miażdżone)
Obszar/zasięg: 1,5m/6m
Specialne ataki: naskok, przewrót.
Specialne cechy: wykrycie iluzji, regeneracja kończyn (1/2 rundy)
Rzuty obronne: Wytrw. +0, Ref. +2 Wola +1
Atrybuty: S8, Zr 11, Bd 6, Int 7, Rzt 12, Cha 4.
Umiejętności: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Ukrywanie, Zauważanie
Atuty: błyskawiczny refleks, czujność
Klimat/teren: podziemia
występowanie: grupa (3-7) oddział (8-16)
SW: 1
Skarb: standardowy
Charakter: neutralny zły
Rozwój: (4-10)
Dostosowanie poziomu: +2

Zexusy to stworzył Moradin i były one nieudanymi próbami tworzenia krasnoludów. Gdy Moradin je wykuwał z kamienia i ożywiał, jego magia ożywiła te stworzenia. Zaczęły się rozmnażać w szybkim tempie i Moradin nazwał je. Jedna one w podzięce zmieniły charakter i bóstwo. Stały się złe, poukrywały się w pradawnych lochach, podziemiach i górach wśród innych złych stworzeń, tworzyły klany i podbijały mniejsze wioski. Jednak zaprzestały tego, gdy krasnoludy zaczęli je poszukiwać. Wtedy ukryły się w podziemiach skrywających więcej tajemnic niż magia Moradina.



P.S. to mój pierwszy potwór, więc wybaczcie jeśli czegoś nie rozumiecie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 1:36, 10 Sie 2010    Temat postu:

Dodaj znacznik edycji zgodnie z regulaminem.

Nie widziałem jeszcze równie tragicznej pracy. Stanowczo odradzam Ci tworzenie nowych istot, skoro nie znasz podstawowych zasad D&D.

Brak typu i rozmiaru.
Źle policzone: PW, Inicjatywa, KP, rzuty obronne, wszystkie premie do ataku, obrażenia (bez tych nie podanych, czyli od gryzienia)
Źły całkowity atak - wynika, że naraz atakuje włócznią, dzirytem i gryzie.
Niepotrzebne opisy statystyk broni - tylko zamieszanie wprowadzają.
Za duży zasięg bez uzasadnienia.
Brak opisu specjalnych zdolności.
Nierozdane rangi umiejętności.
Dwa atuty, a powinien być jeden.
Źle zrobione występowanie (brak uzasadnienia dla pominięcia występowania pojedynczo)
Źle zrobiony rozwój (z przeskoczeniem 3 KW)


Opis fabularny pozbawiony części traktującej o walce i beznadziejny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Wto 15:33, 10 Sie 2010    Temat postu:

Aż chce się tworzyć nowe rzeczy. Może można by pomóc temu forumowiczowi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:39, 10 Sie 2010    Temat postu:

Pomogłem - napisałem, co jest źle. Błędy są oczywiste, by je rozwiązać trzeba przeczytać podstawowe podręczniki lub SRD, a nad opisem dłużej posiedzieć.

Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 17:39, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin