Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] [KŚ] Krwawa Magia - zestaw atutów metamagicznych
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 16:56, 25 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
Krwawe czar zadaje dodatkowe obrażenia

Krwawy.
Cytat:
Obniżenie wartości budowy jest tymczasowe oraz jest nakładane w momencie rzucenia czaru.

Drugie „jest” zbędne.
Cytat:
Dodatkowe obrażenia mają takie same źródło, jak bazowy czar i mogą one także zostać zredukowane

Przecinek wydaje mi się zbędny, tak samo słowo „one”.
Cytat:
Atut wpływa tylko na czary zadające obrażenia, oraz posiadające zmienne, liczbowe efekty.

Przecinki są raczej niepotrzebne.

Sam atut budzi moje wątpliwości. Na wyższych poziomach wprawdzie takie dodatkowe obrażenia nie mają ogromnego znaczenia, ale także tymczasowa kara do budowy raczej staje się nieodczuwalna (to oczywiście zależy też od poziomu gry prowadzonej przez MP).
Szczerze mówiąc, popieram Kamila, jeśli chodzi o zastosowanie czaru (zmianę koncepcji). Zasugerowałbym jednak własną ideę... Mój pomysł na naprawdę krwawy czar to – czarujący (zamiast kary do budowy) otrzymuje tyle obrażeń, o ile zwiększa siłę swojego zaklęcia. Krwawy? : >


Ostatnio zmieniony przez Liverrin dnia Czw 16:58, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 23:00, 12 Lip 2009    Temat postu:

Przerobiłem bazowy atut oraz dodałem jeden nowy. Następne dopiszę jak tylko wymyślę coś ciekawego. W międzyczasie proszę o komentarze do obecnych atutów.

Jak uznam, że cały zestaw Krwawej Magii zostanie opracowany, założę ankietę do KŚ. Obecną ankietę pod nazwą Krwawy Czar proszę usunąć.

Zapraszam do komentowania!


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Nie 23:00, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:14, 14 Lip 2009    Temat postu:

Cóż, raniący czar jest to de facto stara wersja krwawego czaru, o której już krytycznie się wypowiadałem (wystaczy rzucić okiem na to, co wcześniej napisałem).

Dodam, że wysączenie BD jest o wiele lepszym czynnikiem (za łatwo leczy się utratę PW i moim zdaniem nie pasuje tu), zaś dodawanie obrażeń od standardowych jest błędem, ponieważ najsilniejszymi czyni czary obszarowe.

Moim zdaniem najlepiej ograniczyć się do "krwawej metamagii" (nie wykluczam podniesienia czaru).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin