Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Atuty dla Marshalla

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fallen65
Nowicjusz


Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 21:33, 15 Cze 2009    Temat postu: [3.5] Atuty dla Marshalla

Witam :) ostatnio jeden z moich graczy zagrał marshallem i stwierdziłem, że praktycznie nie ma dla niego specjalnych atutów. I tak naszło mnie na stworzenie kilku własnych i potrzebuje opinii na ich temat czy maja sens i czy nie są za słabe lub za silne oto one:

Prosty Rozkaz (Simple Order)
Potrafisz wydać kilka prostych i zrozumiałych rozkazów.
Wymagania: dwie lub więcej mniejszych aur, większa aura, Charyzma 13+
Korzyści: Możesz zastosować dwie mniejsze aury zamiast mniejszej i większej.
Normalnie: Możesz mięć aktywna tylko jedna mniejsza i jedna większą aurę.

Podstawowe Rozkazy (Basic Order)
Niektóre Twoje rozkazy są niezbędne i każdy o nich pamięta i nie trzeba dwa razy powtarzać.
Wymagania: jedna mniejsza aura, charyzma 15+
Korzyści: Możesz wybrać jedna z mniejszych aur która będziesz mógł aktywować jako immediate (natychmiastowa) akcje. (dodatkowe informacje Complete Advanture str. 137)
Normalnie: aktywowanie aury to swift (szybka) akcja (dodatkowe informacje Complete Advanturer str. 137)
Dodatkowe: Można ten atut wybrać kilka razy za każdym razem dotyczy innej mniejszej aury.

Prywatny Rozkaz (Private Order)
Kierujesz specjalne rozkazy do poszczególnych sojuszników stojących obok Ciebie.
Wymagania: dowolna ilość mniejszych i większych aur, dodanie akcji ruchu 1/dzień, Charyzma 13+
Korzyści: Wykorzystując zdolność dodania akcji ruchu, możesz wydać specjalny rozkaz sojusznikowi stojącemu obok Ciebie dając mu dodatkowa mniejsza lub większą aurę. Efekt tej aury utrzymuje się przez minutę. Możesz korzystać z tego atutu tyle razy ile razy dziennie masz zdolność dodanie akcji ruchu.

Trudne Rozkazy (Hardly Order)
Niektóre trudne rozkazy potrafisz wydać szybko i zrozumiale.
Wymagania: trzy większe i pięć mniejszych aury, prosty rozkaz, charyzma 17+
Korzyści: Wybierasz jedną większą aurę którą możesz aktywować z inna większa aura.
Normalnie: Możesz mieć aktywna jedną mniejsza i jedną większa aurę.
Dodatkowe: Możesz wybrać ten atut kilkukrotnie za każdym razem tyczy się innej większej aury.

Dodatkowa Mniejsza aura
Potrafisz wydać więcej skutecznych rozkazów.
Wymagania: dwie mniejsze aury, charyzma 15+
Korzyści: Możesz wybrać dodatkowa mniejsza aurę.
Dodatkowe: Możesz ten atut wybrać kilkukrotnie za każdym razem wybierasz nową aurę.

Dodatkowa Większa aura
Potrafisz wydać skuteczniej więcej skomplikowanych rozkazów.
Wymagania: cztery większe aury, charyzma 15+
Korzyści: Możesz wybrać dodatkowa większą aurę.
Dodatkowe: Ten atut można wybrać tylko jeden raz.

Przegrupowanie (Regroup)
Szybko potrafisz zebrać i przegrupować swoich sojuszników.
Wymagania: dodanie akcji ruchu 4/dziennie, charyzma 19+
Korzyści: Z tej zdolności możesz korzystać tyle razy ile posiadasz zdolności dodanie akcji ruchu. Jako immediate (natychmiastową) akcje możesz dodać swoim sojusznika akcje ruchu w promieniu 9m od siebie, które następują zaraz po Twojej inicjatywie nawet jeśli sojusznicy już byli. Lecz jeśli zdecydujesz się dodać więcej niż jedną akcje będzie to akcja standardowa.
Normalnie: Możesz sojusznika dodać tylko jedna akcje ruchu w akcji standardowej.

Ostatni Rozkaz (Last Order)
Nawet gdy polegniesz na polu bitwy Twoje rozkazy zapadają głęboko w pamięć i serca sojuszników.
Wymagania: Krzepa, zawziętość, charyzma 17+, większa aura +2
Korzyści: Kiedy Twoje punkty wytrzymałości spadną poniżej 0 lub aż do -10, i nawet gdy zginiesz z pola widzenia, Twoje ostatnie aury utrzymują się do końca spotkania.
Normalnie: Gdy stracisz przytomność, znikniesz z pola widzenia lub zginiesz korzyści z aur się kończą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin