Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Natychmiastwowe wezwania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:21, 11 Kwi 2009    Temat postu: [3.0; 3.5] Natychmiastwowe wezwania

NATYCHMIASTOWE WEZWANIA [Metamagia]
Twoje czary przyzywające sojuszników działają szybciej.
Warunki wstępne: Czarownik poziomu 5+, Udoskonalone wezwania.
Korzyści: Wszystkie Twoje czary mające na celu sprowadzanie istot (takie jak wezwanie potwora) możesz teraz rzucić w akcji standardowej. Atut nie działa na zaklęcia o czasie rzucania dłuższym niż jedna pełna runda.
Brak: Bez tego atutu rzucenie czaru wezwania zabiera akcję całorundową.


Ostatnio zmieniony przez Boski dnia Sob 17:22, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:33, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Brakuje znaczników edycji w temacie.

Po "Wszystkie twoje czary," dorzuć " o czasie rzucania równym jednej pełnej rundzie", a wyrzuć osttanie zdanie.

Po co wymóg poziomu czarującego?

Chyba należałoby sprecyzować, iż przyzwana istota pojawi się dopiero na poczatku następnej rundy.

Poza tym atut wydaje się w porządku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:48, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Edycji jeszcze nie dawałem, bo chcę się zorientować jak miałoby to działać dla 3.5.

Po prostu taki wymóg, na niskich poziomach, wezwania są za silne.

Nie precyzuję tego, bo wcale tak nie jest. Wezwane istoty pojawią się w rundzie rzucania, zatem już w tej. Taki jest sens tego atutu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 21:33, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
Edycji jeszcze nie dawałem, bo chcę się zorientować jak miałoby to działać dla 3.5.

1. Więc wypada o tym napisać w 1. poście.
2. W takim razie daj [3.0; 3.5] - w końcu edycja dotyczy tego, nad czym pracujesz, chyba, że na razie nie chcesz rozpisywać wersji 3.5 - wtedy napisz samo [3.0] (zawsze można potem zmienić).

Cytat:
Po prostu taki wymóg, na niskich poziomach, wezwania są za silne.

Pozwalają przyzwać stworzenia mniej więcej 3 razy słabsze.

Cytat:
Wezwane istoty pojawią się w rundzie rzucania, zatem już w tej.

Racja, tak wynika z opisu czaru (gdy tylko kończysz go rzucać stworzenie pojawia się i wtedy przypada jego inicjatywa). Problem w tym, że stworzenie, które pojawi się po rundzie, nic w niej nie może już zrobić. W dodatku pojawią się absurdy, jak atakowanie stworzenia podczas rundy, gdy to pojawi się dopiero na jej koniec.

Przykład:
Czarodziej z natychmiastowymi wezwaniami zbliża się do przeciwnika (akcja ruchu), po czym, w akcji standardowej, przyzywa żywiołaka powietrza. Żywiołak pojawia się, ale nie może się ruszyć, gdyż jest koniec rundy. Działa wrogi mag, który rzuca błyskawicę - niszczy żywiołaka i razi wrogiego maga.

Podsumowując: twórcy D&D celowo określili czas przyzywania na jedną akcję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin