Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

4 atuty dla czarujących

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
glorfindel
Początkujący


Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 9:38, 07 Cze 2008    Temat postu: 4 atuty dla czarujących

Moja fascynacja IWD (obiema częściami) przełożyła się na to, że wymyśliłem te atuty. A właściwie to ich nie wymyśliłem, tyko bezczelnie zerżnąłem z IWD, choć również i zmodyfikowałem, dlatego jeśli ktoś zauważy podobieństwo, to jest ono jak najbardziej celowe
A więc prezentuję mój zestawik:

Duch Płomienia
Twoje opanowanie magii ognia dało imponujące rezultaty
Wymagania: Umiejętność rzucania przynajmniej 3 czarów z określnikiem [ogień], z których co najmniej jeden musi być 4-tego lub wyższego poziomu, czarostwo 10 rang, Wiedza (tajemna) 10 rang
Korzyść: Zapewnia odporność na ogień (magiczny i naturalny) 5 i +1k6 do wszystkich obrażeń od Ognia spowodowanych przez bohatera.


Potomek Burz
Twoje opanowanie magii elektryczności dało imponujące efekty
Wymagania: Umiejętność rzucania przynajmniej 3 czarów z określnikiem [elektryczność], z których co najmniej jeden musi być 4-tego lub wyższego poziomu, czarostwo 10 rang, Wiedza (tajemna) 10 rang
Korzyść: Zapewnia odporność na elektryczność (magiczną i naturalną) 5 i +1k6 do wszystkich obrażeń od Elektryczności spowodowanych przez bohatera.

Tarcza Szronu

Twoje opanowanie magii zimna dało imponujące efekty
Wymagania: Umiejętność rzucania przynajmniej 3 czarów z określnikiem [zimno], z których co najmniej jeden musi być 4-tego lub wyższego poziomu, czarostwo 10 rang, Wiedza (tajemna) 10 rang
Korzyść: Zapewnia odporność na Zimno (magiczne i naturalne) 5 i +1k6 do wszystkich obrażeń od Zimna spowodowanych przez bohatera.

Zatrute Serce
Twoje opanowanie magii kwasu dało imponujące efekty
Wymagania: Umiejętność rzucania przynajmniej 3 czarów z określnikiem [kwas], z których co najmniej jeden musi być 4-tego lub wyższego poziomu, czarostwo 10 rang, Wiedza (tajemna) 10 rang
Korzyść: Zapewnia odporność na Kwas (magiczny i naturalny) 5 i +1k6 do wszystkich obrażeń od Kwasu spowodowanych przez bohatera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 23:12, 07 Cze 2008    Temat postu:

Atuty przepakowane. 1k6 na 7 poziomie to zdecydowanie za dużo. Odporności także są za silne (jakby patrzeć po rasach to nie ma istoty z odpornościami, nie mającej jednocześnie EPP). Wymagania praktycznie żadne. Każdy czarodziej rozwija właśnie te umiejętności. Przyswoić kilka czarów to też nie problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 20:58, 08 Cze 2008    Temat postu:

Atut zapewniający odporność na jeden rodzaj energi równą 5. W związku z tym atuty przpakowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 21:48, 08 Cze 2008    Temat postu:

Odporność na żywioł i do tego + do obrażeń to zbyt mocne. Czyli zgadzam sie z przedmówcami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin