Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Atuty z świata Dnia Orka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:06, 26 Gru 2005    Temat postu: Atuty z świata Dnia Orka

Zakładam ten temat i możliwe że będe co jakiś czas umieszczać tu kolejne atuty. Zaczynam od dwóch (mojego autorstwa z przygody Dzień Orka, którą będe prowadzić na polteru):


Rasizm
Wymagania: Dowolny zły, sadyzm
Opis: Postać szczerze nienawidzi innych ras oraz uważa swój gatunek za nadrzędny, przez co ma do niego szczególną słabość.
Zasady: Dostaje +1 do testów ataku z morale przeciwko innym rasom i -1 do testu ataku na swoją rasę (też z morale). Lecz objawia się dużą nienawiścią do innych i otrzymuje -2 do testów dyplomacji.
Specjalne: Gdy postać staje się dobra traci bonusy z tego atutu

Sadyzm
Wymagania: Dowolny zły
Opis: Brutalność postaci jest wielka co sprawia że wzbudza strach wśród ofiar
Zasady: Otrzymuje +2 do testów zastraszania i może je wykorzystać aby osłabić przeciwnika. Postać z sadyzmem rzuca na zastraszanie zaś przeciwnik rzut obronny na wolę. Jeśli suma rzutu obronnego będzie mniejsza od wyniku rzutu na zastraszanie, otrzymuje -1 do testów ataku z morale.
Specjalne: Gdy postać staje się dobra traci bonusy z tego atutu

[/i]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 17:44, 26 Gru 2005    Temat postu:

Uważam, że te atuty nie są "dobre". Co do rasizmu, to nie potrzeba żadnych atutów - wystarczy odpowiednio odgrywać postać. Sadyzm... Skąd przeciwnik wie, że postać jest sadystą? Tutaj wystarczy dać dużo rang do umiejętności "zastraszanie" oraz oczywiście odgrywać postać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Pon 18:13, 26 Gru 2005    Temat postu:

Tu się Livverin z tobą zgadzam w zupełności. Ja myśle, że nie trzseba mieć nawet rang w zastraszaniu. Chociaż niewątpliwie mogą się przydać. Mój mnich jak zastraszył kupca na targu, to narobił w gacie, a zbeształem go co nie miara. Te atuty to przerost formy nad treścią, a raczej nadanie formy, której nie ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:58, 26 Gru 2005    Temat postu:

O Rasizmie- Lecz jak zmusisz gracza aby sobie usuwał premię do bazowego, i jak namówisz mistrza podziemi do tego aby dostał bonus bo jest rasistą. Według mnie ten atut ma pokazać od strony mechanicznej, sposób walki z przeciwnikiem. Czy postać odczuwa takie same wrażenia gdy walczy z orkiem a gdy walczy z kimś podobnym do jego bliskiej osoby.

O Sadyzmie- To atut pokazujący dodatkowe wyszkolenie w zastraszaniu, i pokazywaniu "niebezpieczeństwa" stworzonego przez postać z tym atutem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:22, 27 Gru 2005    Temat postu:

CO do rasizmu... przepakowane. Prawie każdy zły wojownik by to miał.
Co do tego drugiego - tu zmianiłbym nazwę, skasował ograniczenie charakteru i premię do zastraszania. Atuta dawałby tylkotą karę, zaś jego użycie wymagałoby stania w odległości do 9 metrów. Co o tym myślicie? Jeśli to dobry pomysł, to może jeszcze jakieś premie lub kary?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 11:34, 27 Gru 2005    Temat postu:

Nie uważam tego za dobry pomysł. Sadysta to ktoś zły, znęcający się nad ofiarą, a nie ktoś na którego sam widok wywołuje strach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 14:27, 22 Sty 2006    Temat postu:

No, naprawdę mi się nie udało. Może więc ten:

Uczeń Drobghazu (Ogólny)
Wymagania: Walka dwoma rodzajami broni, Zrę 15, rozmiar: średni
Opis: Niektórzy wojownicy mają talent do walki z użyciem broni dużej i małej- zwanej Drobghazem, wymagającej od wojownika wielkiej zręczności. Szkolą się aż zyskują zaskakujące efekty...
Działanie: Możesz trzymać w jednej dłoni broń dużą a w drugiej krótką. Używasz premii z zręczności zamiast siły przy używaniu tego stylu. Otrzymujesz karę -6 do testu ataku z pierwszej ręki dużą bronią, i -4 dla małej.

Mistrz Drobghazu
Wymagania: Uczeń Drobghazu, Oburęczność
Opis: Wiele dni ćwiczeń nad tym stylem daje efekty. Dostosowałeś się do tego mistrzowsko a twa finezja w walce jest zadziwiająca
Działanie: Kary zmniejszają się do -4 od pierwszej dłoni, i -2 do drugiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 15:53, 22 Sty 2006    Temat postu:

Jak dla mnie przepakowane. Może jakby to była broń malutka w drógiej ręce to było by znośnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nukereal
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:13, 22 Sty 2006    Temat postu:

Bo ja wiem czy przepakowane? Wymóg zręczności eliminuje większość postaci, Kondeks. Choć zastanawiam się z wymogiem zręczności 17 przy atucie Mistrz Drobghazu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin