|
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nukereal
Użytkownik
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:06, 26 Gru 2005 Temat postu: Atuty z świata Dnia Orka |
|
|
Zakładam ten temat i możliwe że będe co jakiś czas umieszczać tu kolejne atuty. Zaczynam od dwóch (mojego autorstwa z przygody Dzień Orka, którą będe prowadzić na polteru):
Rasizm
Wymagania: Dowolny zły, sadyzm
Opis: Postać szczerze nienawidzi innych ras oraz uważa swój gatunek za nadrzędny, przez co ma do niego szczególną słabość.
Zasady: Dostaje +1 do testów ataku z morale przeciwko innym rasom i -1 do testu ataku na swoją rasę (też z morale). Lecz objawia się dużą nienawiścią do innych i otrzymuje -2 do testów dyplomacji.
Specjalne: Gdy postać staje się dobra traci bonusy z tego atutu
Sadyzm
Wymagania: Dowolny zły
Opis: Brutalność postaci jest wielka co sprawia że wzbudza strach wśród ofiar
Zasady: Otrzymuje +2 do testów zastraszania i może je wykorzystać aby osłabić przeciwnika. Postać z sadyzmem rzuca na zastraszanie zaś przeciwnik rzut obronny na wolę. Jeśli suma rzutu obronnego będzie mniejsza od wyniku rzutu na zastraszanie, otrzymuje -1 do testów ataku z morale.
Specjalne: Gdy postać staje się dobra traci bonusy z tego atutu
[/i]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Liverrin
Arcymag
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 17:44, 26 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Uważam, że te atuty nie są "dobre". Co do rasizmu, to nie potrzeba żadnych atutów - wystarczy odpowiednio odgrywać postać. Sadyzm... Skąd przeciwnik wie, że postać jest sadystą? Tutaj wystarczy dać dużo rang do umiejętności "zastraszanie" oraz oczywiście odgrywać postać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czera
Kontemplujący
Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Się biorą ci kretyni
|
Wysłany: Pon 18:13, 26 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Tu się Livverin z tobą zgadzam w zupełności. Ja myśle, że nie trzseba mieć nawet rang w zastraszaniu. Chociaż niewątpliwie mogą się przydać. Mój mnich jak zastraszył kupca na targu, to narobił w gacie, a zbeształem go co nie miara. Te atuty to przerost formy nad treścią, a raczej nadanie formy, której nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nukereal
Użytkownik
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:58, 26 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
O Rasizmie- Lecz jak zmusisz gracza aby sobie usuwał premię do bazowego, i jak namówisz mistrza podziemi do tego aby dostał bonus bo jest rasistą. Według mnie ten atut ma pokazać od strony mechanicznej, sposób walki z przeciwnikiem. Czy postać odczuwa takie same wrażenia gdy walczy z orkiem a gdy walczy z kimś podobnym do jego bliskiej osoby.
O Sadyzmie- To atut pokazujący dodatkowe wyszkolenie w zastraszaniu, i pokazywaniu "niebezpieczeństwa" stworzonego przez postać z tym atutem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamulec
Władca Podziemi
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:22, 27 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
CO do rasizmu... przepakowane. Prawie każdy zły wojownik by to miał.
Co do tego drugiego - tu zmianiłbym nazwę, skasował ograniczenie charakteru i premię do zastraszania. Atuta dawałby tylkotą karę, zaś jego użycie wymagałoby stania w odległości do 9 metrów. Co o tym myślicie? Jeśli to dobry pomysł, to może jeszcze jakieś premie lub kary?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Liverrin
Arcymag
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 11:34, 27 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Nie uważam tego za dobry pomysł. Sadysta to ktoś zły, znęcający się nad ofiarą, a nie ktoś na którego sam widok wywołuje strach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nukereal
Użytkownik
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 14:27, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
No, naprawdę mi się nie udało. Może więc ten:
Uczeń Drobghazu (Ogólny)
Wymagania: Walka dwoma rodzajami broni, Zrę 15, rozmiar: średni
Opis: Niektórzy wojownicy mają talent do walki z użyciem broni dużej i małej- zwanej Drobghazem, wymagającej od wojownika wielkiej zręczności. Szkolą się aż zyskują zaskakujące efekty...
Działanie: Możesz trzymać w jednej dłoni broń dużą a w drugiej krótką. Używasz premii z zręczności zamiast siły przy używaniu tego stylu. Otrzymujesz karę -6 do testu ataku z pierwszej ręki dużą bronią, i -4 dla małej.
Mistrz Drobghazu
Wymagania: Uczeń Drobghazu, Oburęczność
Opis: Wiele dni ćwiczeń nad tym stylem daje efekty. Dostosowałeś się do tego mistrzowsko a twa finezja w walce jest zadziwiająca
Działanie: Kary zmniejszają się do -4 od pierwszej dłoni, i -2 do drugiej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 15:53, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie przepakowane. Może jakby to była broń malutka w drógiej ręce to było by znośnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nukereal
Użytkownik
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 21:13, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Bo ja wiem czy przepakowane? Wymóg zręczności eliminuje większość postaci, Kondeks. Choć zastanawiam się z wymogiem zręczności 17 przy atucie Mistrz Drobghazu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|