Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Zbalansowanie prawdziwego wskrzeszenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zasady domowe i warianty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
georgewroc
Nowicjusz


Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:53, 25 Kwi 2009    Temat postu: [3.0] Zbalansowanie prawdziwego wskrzeszenia

Hej, mam jedno pytanie co do ceny prawdziwego wskrzeszenia. Co sądzicie o cenie tego czaru. Czy ta podana w PG jest zbyt niska? Może cena 25.000 - 30.000 jest ok? Nie wydaje się wam, że to jednak lekka przesada?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 16:12, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Koszta wszystkich zaklęc opierają się na 1 schemacie.
Czyli
poz czaru x poz czarującego x 25sz dla zwoi i podobnych, do których użycia trzeba znac dany czaar
poz czaru x poz czarującego x 50sz dla eliksirów i podobnych, do których nie trzba znac czaru
poz czaru x poz czarującego x 100sz(zdaje się, nie jestem pewny) aby ktoś inny rzucił zaklęcie
Do tego trzeba jeszcze dodać cenę komponentów
czyli rzucenie prawdziego wskrzeszenia będzie kosztowało
9x17x100+5000sz a to da 20 300sz
Przynajmniej jeśli się nie mylę;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 16:56, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Cudnie Arvelus, ale pomyliłeś się tylko 10 razy. Proponowany koszt rzucenia przez kogoś zaklęcia to 10*poziom czaru*poziom czarującego, więc "podręcznikowo" wynosi on 6530 (1530 za rzucenie + 5000 za komponent [3.0]).

To, czy koszt ten jest dobrze "przliczony", to kwestia gustu. Osobiście uważam, że lepszym rozwiązaniem (świat czyni bardziej logicznym i ułatwia stworzenie sensownej fabuły) jest podniesienie kosztu komponentu z 5 do 25 tysięcy, jak ma to miejsce w edycji 3.5 (patrz [link widoczny dla zalogowanych]).

Jeżeli chcesz usłyszeć jakieś sugestie, to określ sytuacje, gdyż o samych gustach się nie dyskutuje. Patrz też tematy: Uśmiercanie na śmierć oraz Śmierć jednego z bohaterów graczy.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 16:56, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zasady domowe i warianty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin