Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2 klasowcy co o tym myślicie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Wto 8:17, 02 Gru 2008    Temat postu:

Gunther napisał:
Mnich/druid - niewątpliwie ciekawy, ale nie do prowadzenia. Chodzi mi o to, że można nim grać gdy fabuła zaczyna się np. na 10 poziomie (Mch5/Drd5). Dzieje się tak, ponieważ z mnichem jest taki problem, że nie może, gdy raz wziął poziom w innej klasie, awansować kolejny poziom w mnichu.


NIe zgadzam się z tym. Nie wiem czy masz ZK:OŚ ale są tam opisane klasztory w których mnich może awansować na inne klasy bez żadnych przeszkód i bez straty możliwości dalszego awansowania w tej klasie. Np klasztor "Załamanych" czyli wyznawców boga Ilmatera mogą awansować jako kapłan lub jedną z innych (nie pamiętam jakich). Tylko że, w niektórych z tych zakonów jest ograniczenie do jednej dodatkowej klasy podstawowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 12:42, 02 Gru 2008    Temat postu:

Nie wiedziałem o tym, nie wiem jak jest to mechanicznie zbudowane ale w PG (który ma pierwszeństwo nad dodatkami) jest napisane, że nie może... Może tam jest to rozwiązanie inne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Czw 20:25, 28 Maj 2009    Temat postu:

Niezly jest Lotrzyk/Wojownik/Zabojca- PPA 16 poziomowego woja, a w walce w ukryciu tez sie nada :]

Ostatnio zmieniony przez Mish dnia Czw 17:45, 30 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZAC
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Wto 10:15, 02 Cze 2009    Temat postu:

Czasem wychodzą fajne "krzyżówki". Wyobrażcie sobie np: Barbarzyńca + Zaklinacz. Wychodzi Szaman. Albo Tropiciel + Druid = Władca lasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 10:23, 02 Cze 2009    Temat postu:

Zacznijmy od tego, że szaman to osobva kontaktująca się z duchami i ma niewiele wspólnego z barbażyńcą czy zaklinaczem, a trop+druid to po prostu druid nastawiony bardziej na walkę wręcz/tropiciel nastawiony bardziej na czary;]

Jest klasa władca zielonolistnych i to jest władca lasu;]

Jest pewien sposób na całkowitego powergame'a. Wojownik/czorodziej poziomy x/7. Tak aby z czarodzieja móc rzucać polimorfowanie siebie. Zmnienić się w czarta co ma +20nat kp, założyć zbroję, ładny bazowy atak z wojownika i jest siekana;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamerek
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:36, 02 Cze 2009    Temat postu:

Wieloklasowcy to najczęściej ci co mają prestiżówki.

Najlepsze połączenia według mnie:
-woj 2 + coś innego co walczy wręcz np. barbarzyńca (woj dla atutów).
-łotr + bard 1 Dla muzyki bardów.
-łotr + mnich (zabójcze połączenie)
-no i oczywiście zwykłe klasy + prestiżówki.

PS ed. 3.0 (ze wzg. na to że można tam ładnie łamać klasy i nie traci się dużo bonusów).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Wto 15:09, 02 Cze 2009    Temat postu:

[treść usunięta]

Ostatnio zmieniony przez Mish dnia Czw 17:46, 30 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nakama
Nowicjusz


Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:43, 20 Lip 2009    Temat postu:

Ja tam osobiście nie lubię mieszać klas "na papierze", za dużo mieszania przy kartce Razz, a czystym druidem można zrobić ładną koskę [może troszkę za daleko wybiegam, ale skromnie myślę, że druid na 30 poziomie po prostu zmiecie wojownika, który jest też na 30 - "Zwierzęcy kształt: smok" i jedziemy (w tej formie druid może rzucać zaklęcia, sprawdzałam)]. Mimo tego z czystym sercem polecam także:
zaklinacza (najpierw ładujemy do 5 poziomu, potem przeczekujemy do 15 i maxujemy)-> smoczego potomka (10 poziom)
zaklinacza lub barda 5 poziom -> smoczego potomka (10 poziom) -> wojownika 5 poziom
W końcu nie ma to jak plusiki do siły i parę innych smaczków Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corthal
Nowicjusz


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 9:31, 30 Lip 2009    Temat postu:

W czasach gdy do wersji 3.5 wyszło masę podręczników - seria Complete czy Races of...
Dwuklasowcy nabrali na sile dzięki mnogiej liczbie klas prestiżowych.
Teraz połączenie mnich/zaklinacz czy mnich/kapłan ma nie tylko rację bytu ale jest bardzo mocne. W nowych podręcznikach wyszło też wiele klas podstawowych, które są często ciekawsze i mocniejsze niż podstawowe klasy z PG.
Ogólnie można się pobawić w łączenie klas, ważne przy tym by to nadal umieć umiejętnie odgrywać. No i nie ma jak zabawa przy tworzeniu postaci i kombinowaniu co ona powinna umieć. ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wedkarz95
Początkujący


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:15, 21 Wrz 2009    Temat postu:

Ja zrobiłem Tropiciela na Barbarzyńce całkiem nieźle. Połączenie zręczności tropiciela i szybkości barbarzyńcy oraz wyczucia płapek naprawde nieźle wyszło. A w dodatku mamy niezłego tanka i archera
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Pon 20:41, 21 Wrz 2009    Temat postu:

Zdaje się, że na Wizardach ogłoszono nawet, że druid to najsilniejsza klasa postaci z PG
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Wto 16:20, 22 Wrz 2009    Temat postu:

A nie jest tak? ;) Przemieniasz się w wielkiego żywiołaka i rzucasz w tej formie czary. Niezłe BPA, RO, KW, 4 punkty umiejętności, zwierzęcy towarzysz, a do tego się nie starzejesz. żyć, nie umierać! ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seidil
Nowicjusz


Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:40, 26 Lut 2010    Temat postu:

Kiedy grało się już prawie każdą klasą warto spróbować czegoś nowego, co dają postacie wieloklasowe. Sama wypróbowałam następujące warianty:
1)dziki elf tropiciel/barbarzyńca
2)diablę czarodziej/łotrzyk
3)słoneczny elf czarodziej/kapłan
W przypadku pierwszym chodziło mi głównie o wzmocnienie głównej klasy (tropiciela) umiejętnością wpadania w Szał i zwiększeniem szybkości poruszania do 12m (wystarczył tu jeden poziom barbarzyńcy).
W drugim przypadku czary czarodzieja bardzo dobrze uzupełniają zdolności łotrzyka i można ich czasem używać zamiennie (np. Niewidzialność i Ukrywanie się albo Cisza i Ciche poruszanie, dodatkowo zaklęcia jak Gracja Kota, czy Celny Cios mogą zwiększyć skuteczność w walce).
Trzeci przypadek wynikał w dużej mierze z bóstwa (Shar). Połączenie bardzo ciekawe i myślę, że nadaje takiej postaci kolorytu. Jedyny minus to dużo papierkowej roboty z poznaniem zaklęć obu klas czarujących. Ale myślę, że gra warta świeczki :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:24, 26 Lut 2010    Temat postu:

Mi osobiście przypadła do gustu mieszanka Favoured soul/Wojownik. W zasadzie dobrze zrobiony, nie ustępuje polu wojownikowi, a potrafi rzucać czary kapłańskie jak zaklinacz. Niestety na późniejszych poziomach nie jest już taki skuteczny.

Osobiście też polecam mieszankę czarodziej/zaklinacz. Wydać może się to głupie, jednak ta postać świetnie się nadaje do kooperacji. Możliwość wielokrotnego rzucania czarów ze szkoły odpychania na sojuszników, po czym skupienie się na silniejszym przeciwniku rzucając czary z książki... Potrafi siać spustoszenie, jednak wykonanie go wymaga dużej znajomości atutów.

[Dla wszystkich zainteresowanych tym niestety nie mogę podać jak to dokładnie wygląda mechanicznie, gdyż nie jest to moja postać tylko mojego kolegi która bardzo mi się spodobała. Very Happy]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dudusi93
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 6:59, 16 Cze 2010    Temat postu:

Połączenie zaklinacz/ czarodziej według mnie to nie jest dobry pomysł. Co z tego ze taka postać będzie w stanie rzucić na wszystkich towarzyszy czary ochronne, jak czysty zak czy czarodziej zmiecie mu cała drożynę wyższo pozimowym czarem. Poza tym zauważ ze czas trwania takiego czaru ochronnego jest skrócony, gdyż postać ma mało poziomów w konkretnej klasie czarujacej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:27, 16 Cze 2010    Temat postu:

Dlatego mówię, że przy odpowiednim doborze atutów (często takich które są owiele za mocne). Zauważ też, że mówimy o drużynie, a nie o pojedynczej postaci. Sama w sobie nie jest skuteczna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:30, 16 Cze 2010    Temat postu:

Jeżeli czarodziej/zaklinacz to tylko i wyłącznie z klasą ultimate magus, jescze lepiej wypadnie beguiler czarodziej, a najlepiej czarodziej/nar demonbinder. W innym wypadku postać traci za dużo poziomów i jest bezużyteczna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin