Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2 klasowcy co o tym myślicie?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 10:25, 06 Sty 2007    Temat postu: 2 klasowcy co o tym myślicie?

Przede wszystkim czy grał już ktoś 2 klasowcem i jak mu sie podobało?? - jakie było to połączenie oraz to jakie połączenia ciekawe by widział.

Otóż ja nigdy nie grałem 2klasowcem, w moich drużynach też nikt jakoś tego nie preferował więc pytam kogoś kto to widział. Mysle, że przez 2klasowość psotać jest ciekawsza szczególnie fabularnie. Mnie sie podoba połączenie mnicha z psionikiem. Z tym, że najpierw trzebaby było zostać ppsionikiem z racji tego, że ejgo zdolności są wrodzone, a nie nabyte.
Nieźle sprawdzałby się według mnie druid zmieszany z barbarzyńcą. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:43, 06 Sty 2007    Temat postu:

Ja swoim wojownikiem (jako, że grałem człowiekiem to każda klasa jest ulubiona) wrzuciłem poziom w barbarzyńcy. Grałem lekko zbrojną postacią, więc jego umiejętności bardzo dużo mi dały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 10:44, 06 Sty 2007    Temat postu:

Widze, że preferujesz mniej skrajne rozrzuty w porównaniu do mnie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:46, 06 Sty 2007    Temat postu:

Ja często mam wielu klasowców, ale w drugiej klasie biorę jedynie 1 poziom. Robi się to głównie dlatego aby uzyskać ciekawe zdolności płynące z drugiej klasy. Teraz gram czarodziejem / łotrzykiem. Poziom łotrzyka wziąłem po to, aby otrzymać umiejętności klasowe (blefowanie; dyplomację; wyczucie pobudek; zastraszanie się; wyzwalanie; nasłuchiwanie zauważanie - bardzo przydatne umiejętności dla maga, a pierwsze 4 po to, bowiem robię z siebie zniewalacza umysłów). Również uchylanie; i ukradkowy atak mogą się czasami przydać. Kiedy indziej miałem wojownika / kapłana. Tutaj rozwijałem głównie wojownika, a poziomy kapłana służyły głównie za apteczkę drużynową; żaden gracz sam nie chciał służyć jedynie za medyka, jednak kapłan jest tylko trochę słabszy od wojownika w walce, ale zdolności domenowe i kilka czarów rekompensuje to, więc uważam, że to ciekawa i silna kombinacja. Dodatkowo polepszają się mu rzuty na wole co dla wielu wojowników jest piętą achillesową. Nistety u magów wieloklasowość nie jest za bardzo wskazana; ich siła bardzo wzrasta wraz z poziomami. Podobnie jest u mnicha. Postacie wieloklasowe są zdecydowanie bardziej uniwersalne. Jednak nie należy z tym za bardzo przeasadzać. Very Happy Pewien kolego zrobił sobie w Icewind Dale postać: barbarzyńca / bard / czarodziej / druid / łotrzyk / kapłan. Very Happy Miał mnóstwo specjalnych ciekawych zdolności, jednak dostając 5% doświadczenia nie mógł tego za dobrze rozwinąć. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 12:54, 06 Sty 2007    Temat postu:

Wiesz bard to połączenie jakby łotrzyka i czarownika, także ja bym tu nie wybrzydzał co do 2 klasowców, np, wojownik, mag też byłby neizły czy mistrz nekromancji i kapłan dający nekromante. Ogólnie neizłyby był taki nekromatna. Ciekaewe czy do przyjecia jest połączneie mistrz nekromancji i druid??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:08, 06 Sty 2007    Temat postu:

Nie wydaje mi się aby łączenie czarodzieja objawień z magiem wtajemniczeń było jakieś wyjątkowo silne i nie za bardzo też mi się podoba pod względem samej postaci; jej odgrywania i prowadzenia. Bard z jednej strony jest uniwersalny, ale z drugiej nie jest dobry w niczym... Nie jest ani szczególnie silnym wojownikiem ani magiem. Mi osobiście nie podoba się postać barda. Połączenia nekromanty z druidem. Pomysł ciekawy pod względem mechaniki chyba też nie najgorszy. Ale jeżeli wyobrazić sobie taką postać... Po jedenj stronie idzie zwierzęcy towarzysz, po drugiej nieumarły sługa... Ja bym raczej skreślił taki projekt z tego względu. Zrobienie prawdziwego nekromanty to również dobry schemat. Jednak połączenia magii objawień i wtajemniczeń spowoduje, że będzie naprawdę potężny dopiero na wysokim poziomie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 13:10, 06 Sty 2007    Temat postu:

Ale będzie, co z tego, ze na wyższym:) Very Happy . Z resza mniej czarów i potężnych albo wiecej i słabszych , ajkby odpowiednio dobrać to się zwróci Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:21, 06 Sty 2007    Temat postu:

Wiesz Czera. Pisząc to myslę głównie o grze u Kamulca... U Niego trochę czasu minie nim staniemy się potężni (myślę, że 2-3 lata Blue_Light_Colorz_PDT_32 ). Zastanawiam się więc, czy mając na początku słabą postać uda nam dożyć do czasu kiedy staniemy się bohaterami kilkunastopoziomowymi. U Kamulca jest z tym ciężko... Jeżeli jednak gra się u kogoś kto prowadzi szybciej myślę, że jak najbardziej można wziąć ów projekt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 13:25, 06 Sty 2007    Temat postu:

A i wszystko jasne. Już rozumiem twoją bolączke. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tordek
Nowicjusz


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 13:28, 06 Sty 2007    Temat postu:

Ja jeszcze nie grałem, ale niedługo może uda mi się zagrać, zaczynamy od 15 poziomu i mam zamiar grać Kranoludem Barbarzyńca 4/ Wojownik 4/ Okuty w stal 7, jak pogram to zdam relacje jak się grało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 13:30, 06 Sty 2007    Temat postu:

Trochę na łatwizne idziecie od 15 poziomu, ale czemu nie raz można tak zagrać. Nie znam tylko tej kalsy okuty w stal, mozesz ją przybliżyć?? Bym mógł ocenić jej walory?? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:34, 06 Sty 2007    Temat postu:

Również jej nie znam. Czy mógłby ktoś podać w jakim podręczniki sie ona znajduje ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tordek
Nowicjusz


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 13:40, 06 Sty 2007    Temat postu:

To klasa prestiżowa z podręcznika dla krasnoludów: Młot i Hełm.

Masz wiadomość w skrzynce odbiorczej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Nie 12:25, 07 Sty 2007    Temat postu:

Uważam, że to ciekawe połączenie, aczkolwiek nie wiem czy zakuty stal nie jest zbyt potężny - prestiżówka silniejsza nawet od obrońcy, któy już miał sporo w defensywie dopowiedzenia, jednym słowem jesli nie atakujesz to mogą w ciebie walic ile chća i tak im się to nie uda praktycznie. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Nie 13:31, 07 Sty 2007    Temat postu:

Hmm ... Grałem kiedyś dość ciekawym połączeniem druid 5 / kapłan 5 / wojownik 4 / barbarzyńca 1 / szalony berserker 5. Postać nastawiona typowo na walkę, wspomagana silnymi czarami podnoszącymi cechy, a także zadającymi obrażenia i leczącymi. Bardzo samodzielna postać bijąca z 2 ostrych, migłbsykalnych, ognistych sejmitarów + liczbę x.
Taktyka była mniej więcej taka : przywołanie błyskawicy, korowa skóra, większy magiczny kieł, boskie względy magiczna broń, tarcza wiary, bycza siła, ostatnie tchnienie, wytrzynałość, magiczny ornat - oczywiście jeśli czas na to pozwalał. A postać była rzadko zaskoczona przez większe oddziały bądź poszukiwaczy przygód na trakcie gdyż jej 4 orły i sowa bezustannie patrolowały teren przed i po bokach. Potem postać rzucała się do walki i z jej czterema atakami bardzo szybko się sypały głowy.
Postać była dla mnie bardzo klimatyczna. Odgrywałem ją jako elfa, który nie wie co zrobić ze swoim życiem i próbuje wszystkiego. A z " prawdziwego " punktu widzenia to graliśmy we troje ( w tym MP ) i musieliśmy zrobić bardzo uniwersalne postacie. Grałem z czarodziejem 13 / łotrzykiem 7 i bardzo mile wspominam te sesje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Nie 13:46, 07 Sty 2007    Temat postu:

Ciekawe połączenie to 1, aczkolwiek nie decydowałbym się na tak wielki rozrzut. Co najwyżej 3 podklasy. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Nie 14:22, 07 Sty 2007    Temat postu:

Trochę mi się nudziło i obliczyłem sobie ile ta moja postać mogłaby podwyższyć swoje cechy. Wszystko bez premi a atrybutów i bez magicznych przedmiotów.
Bazowa premia do ataku : dokładnie + 40 ( bez magicznych rzeczy i bez atrybutów !!! )
Premia do siły : + 21
Premia do obrażeń ( bez siły, tylko z czarów ) : + 14
Premia do budowy : + 12
KP : + 10 ( bez rzadnych przedmiotów, zwykłych i magicznych, bez zręczności )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:30, 07 Sty 2007    Temat postu:

Wow pięknie ! Z jakich czarów uzyskałeś taki efekt i jak długo taka potęga się utrzymywała ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Nie 14:37, 07 Sty 2007    Temat postu:

Z wypisanych wcześniej Razz Jeśli chcesz to zobacz opisy bo ja jestem leń.
Wynik mi wyszedł z zcarów wypisanych już, szału i furii, bazowego ataku i premiowego atutu wojownika ( specjalizacji w broni i zogniskowania ). Trzeba też pamiętać, że ta mieszanka ma 8 ataków w jednej rundzie z czego 4 są z najwyższą premią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 15:29, 07 Sty 2007    Temat postu:

Ale zrobienie takiej postaci jest niemalże niemożliwe. Zauważmy, że ma ona w sumie 20 poziomów, a są one rozłożone na 5 klas. Wielka strata do PD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 16:22, 07 Sty 2007    Temat postu:

Dlaczego ? Jeżeli w odpowiedniej kolejności łączył owe klasy miał od 10 poziomu 20% mniej, i od 15 40% mniej. To nie jset chyba aż taka ogromna ilość, żeby postać była niemożliwa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 16:40, 07 Sty 2007    Temat postu:

Zakładając, że od początku łączył. Po za tym, 40% mniej to BARDZO dużo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:50, 07 Sty 2007    Temat postu:

Ad. Druida-nekromant Jest nim naturobójca.
Ad. Straty PD: Połączenie druida i kpł. nie jest potrzebne. Są one bardzo podobne, a czary niskopoziomowe, których wielką ilością posttać dys[ponuje można zastąpić zwojami lub ew. eliksirami (np. korowej skóry). Resztę wzmocnien może rzucić czarodziej. A zreszta i tak ma się na takinm poziomie zzwykle tyle magiocznych przedmiotów, że większość czarów niskopoziomowych się nie przydaje, bo przedmuioty zapewniają większą premię.

No i jeżeli ktoś wprowadza w pełni przypakowaną wersję migbłystalności to lepei wziąść cyklona/mistrza oręża (sejmitar) Wtedy ma się 8 ataków bez czarów z krytykiem od 9 i możliwością wzięcia automatycznego zagrożenia trafieniem krytycznym. Cyklona można tez zastąpić atutami, w tym jedynym epickim.

Aha, jeden szczególik: Nie wiem, czy czytałes opisy czarów:
Magiczny kieł działa tylko na broń naturalną
Premie, poza wyjątkami, jak w przypadku unikowej, nie kumulują się, tak więc premia z magicznej broni nic Ci nie da.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Nie 19:56, 07 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Nie 19:52, 07 Sty 2007    Temat postu:

W połączeniu dając jeszcze większą premię ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 23:35, 07 Sty 2007    Temat postu:

Chyba jest różnica między nekromantą / druidem, a druidem / naturobójcą... Ponadto z obu klas otrzymuje przydatne premie - zamiana w zwierzę u druida oraz domeny u kapłana. Myślę, że projekt ma swoje dobre strony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin