Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karcenie nieumarłych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lagnar
Użytkownik


Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 1:26, 03 Wrz 2011    Temat postu: Karcenie nieumarłych

Dobry kapłan który ma np. 5 poziom i w teście odegnania uzyskał "poziom kapłana +3" a w obrażeniach powiedzmy 7 KW jest w stanie zniszczyć nieumarłego o KW 4. Jak to jest z rozkazywaniem? Wiem, że karcenie działa minutę. Czy rozkazywanie również działa minutę i taki 5-poziomowy kapłan w identycznej sytuacji ("poziom kapłana +3") przejmuje na tę minutę nieumarłego o 4 KW? Czy może w tym przypadku nieumarły jest przejmowany na stałe ale już liczy się tylko jego prawdziwe KW a nie to "wirtualne" uzyskane z testu odegnania jak w przypadku niszczenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Sob 10:19, 03 Wrz 2011    Temat postu:

Przy odpędzaniu to wygląda tak: rzut k20+Cha decyduje o ilości KW najpotężniejszego nieumarłego, na jakiego będziesz mógł wpłynąć opędzeniem. Kapłan na 5 poziomie, który wyrzuci wynik "poziom kapłana +3" może odpędzić nieumarłego o maksymalnie 8 KW, a zniszczyć takiego o 2 KW - do niszczenia bierzemy efektywny poziom kapłana, a nie wirtualny na potrzeby odpędzenia.
Przy karceniu i rozkazywaniu jest podobnie - żeby rozkazywać nieumarłemu, trzeba mieć 2 razy więcej poziomów kapłana niż nieumarły KW. Efekt rozkazywania jest trwały (chociaż można rozkazywać naraz puli KW równej poziomowi kapłana).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lagnar
Użytkownik


Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:13, 03 Wrz 2011    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedź :) Czyli taki druid z karceniem roślin może przejąć sobie enta? Mam jeszcze pytanie: jeśli przejmuję cienia który ma odporność na odegnanie chyba 2 to liczy się jego realny poziom czy wirtualny gdy uda się go przejąć (w sensie wliczania do limitu kontrolowanych przeze mnie nieumarłych).

Ostatnio zmieniony przez Lagnar dnia Sob 14:18, 03 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Nie 11:41, 04 Wrz 2011    Temat postu:

Druidzi nie mają karcenia roślin, ale kapłani z domeną rośliny - owszem.
Istota z odpornością na odpędzanie traktuje się, jakby maiła więcej KW na wszelkie próby odpędzania, karcenia, rozkazywania i pokrzepiania. Liczy się więc wirtualny poziom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin