Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] KP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janior123
Nowicjusz


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 7:24, 26 Paź 2009    Temat postu: [3.5] KP

Czy jest cos jak bazowa KP? Jak jest to poprosze o nr. strony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 8:01, 26 Paź 2009    Temat postu:

Nawiasy odgradza się spacją od sąsiednich wyrazów (ale nie tych między nimi).

SRD napisał:
Twoja Klasa Pancerza (KP) odzwierciedla to, jak trudno przeciwnikowi wyprowadzić cios, który cię zrani. Takiego właśnie wyniku w teście ataku potrzebuje wróg, aby cię trafić.

10 + premia z pancerza + premia z tarczy + modyfikator ze Zręczności + modyfikator z rozmiaru

+ inne modyfikatory.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Pon 8:03, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janior123
Nowicjusz


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 9:46, 26 Paź 2009    Temat postu:

ale np. każda rasa zaczyna od 10 +premie z romiaru+i rozmaitych opancerzen?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamerek
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:18, 26 Paź 2009    Temat postu:

Tak 10 jest standardowo, bo jest to średni wynik rzutu kością k20.
Zamiast 10 jest wariant rzutu na KP (K20) podczas każdego ataku tak jakbyś miał mieć szansę sparowania, odbicia ataku itp. Gra nabiera realności ale jest więcej zabawy z tym :)


Ostatnio zmieniony przez hamerek dnia Pon 14:18, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janior123
Nowicjusz


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:25, 26 Paź 2009    Temat postu:

hamerek napisał:
Tak 10 jest standardowo, bo jest to średni wynik rzutu kością k20.
Zamiast 10 jest wariant rzutu na KP (K20) podczas każdego ataku tak jakbyś miał mieć szansę sparowania, odbicia ataku itp. Gra nabiera realności ale jest więcej zabawy z tym :)


Czyli jeszcze raz przecież na każda klase masz chyba inna kostke wytrzymałości. Czy poprostu rzucasz k20 na wytrzymałość. Bo już się gubie. Jak coś to poprosze nr. strony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamerek
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:57, 26 Paź 2009    Temat postu:

KP to klasa pancerza i nie ma ona nic wspólnego z punktami wytrwałości :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janior123
Nowicjusz


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:59, 26 Paź 2009    Temat postu:

ooo rzeczywiście. Mój błąd.Czyli na KP ma sie bazowo 10. Czy sie rzuca na nia?

Ostatnio zmieniony przez janior123 dnia Pon 19:01, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 17:02, 26 Paź 2009    Temat postu:

Jak się woli:)
Statystycznie wychodzi niemal tak samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janior123
Nowicjusz


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:00, 26 Paź 2009    Temat postu:

hehe ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin