Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Czarna gwiazda
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 16:30, 25 Lip 2009    Temat postu:

Zmieniłem, że obrażenia powstałe w wyniku wybuchu negatywnej energii można zredukować udanym rzutem obronnym na wytrwałość.

Acha, co do efektu działania wybuchu negatywnej energii na nieumarłych. Jak uważacie, jaki powinien być tego efekt? Nieumarli zostaną wyleczeni o tyle punktów, ile zadaje wybuch? Czy może czar powinien działać jak Fala negatywnej energii z "Księgi i Krwi"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 19:29, 25 Lip 2009    Temat postu:

Jeśli czar będzie działał tak jak fala negatywnej energii (czyli otumaniał nieumarłych, bo chyba pokrzepienie niezbyt będzie przydatne) rozwiąże to problem używania tego czaru przez lisza. Chyba jest to dobry pomysł.
Co jednak jeśli chodzi o przykład z magicznym pociskiem, który odpowiednio użyty przy gigantycznym szczęściu detonuje gwiazdę w rundzie po jej rzuceniu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią 18:33, 07 Sie 2009    Temat postu:

Cytat:
Kula lata się z prędkością 9 m (doskonała zwrotność)

Wytłuszczony wyraz jest zbędny, usuń go.

Poza tym nie mam nic do dodania. Czar interesujący oraz dopracowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 23:15, 06 Wrz 2009    Temat postu:

Cytat:
Co jednak jeśli chodzi o przykład z magicznym pociskiem, który odpowiednio użyty przy gigantycznym szczęściu detonuje gwiazdę w rundzie po jej rzuceniu?


Może czegoś nie zrozumiałem, albo przeoczyłem jakąś informację (jeśli tak, to przepraszam za moją niską wnikliwość), ale jak to możliwe? Przecież możesz rzucić maks 5 magicznych pocisków, co nie spowoduje zdetonowania kuli. Musiałoby być ich 15.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 23:57, 06 Wrz 2009    Temat postu:

W jednej akcji standardowej można rzucić 5 magicznych pocisków. Czyli na przyspieszeniu rzucając jeden magiczny pocisk jako przyspieszony można łącznie wystrzelić 15 kul - czyli tyle ile trzeba do detonacji gwiazdy śmierci. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:22, 07 Wrz 2009    Temat postu:

Magowie mogą też współpracowa- jeden rzuca gwiazdę, drugi magiczny pocisk, a obaj przyspieszony magiczny pocisk (w 3.5 przyspieszenie nie pozwala na dodatkowy czar).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin