Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Niezniszczalny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:16, 19 Sty 2009    Temat postu: [3.0] Niezniszczalny

Niezniszczalny
Odpychanie
Poziom: Czar/ Zaklinacz 3, Kapłan 3, Druid 2
Komponenty: W, S, jakikolwiek przedmiot wart przynajmniej 50 sz.
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: osobisty
Czas trwania: 1 runda/ poziom lub do wyczerpania
Rzut obronny: brak
OC: nie

Stajesz się niezniszczalny (no można tak powiedzieć). Uzyskujesz redukcję 50(na poziom)/srebro (lub 50(na poziom)/dowolna niemagiczna energia) na najbliższy efekt powodujący obrażenia, pochądzacy z materialnego źródła lub energi (w zależności który nastąpi pierwszy). Czar działa przeciwko 1 efektowi i kończy się.
Czar pozwala ci spaść z naprawdę dużej wysokości i przeżyć, dzięki niemu przeżyjesz 1 rundę pod walącymi się skałami, a także potrącenie przez tira ( Very Happy ).


Ostatnio zmieniony przez Namrasit dnia Wto 15:11, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 11:19, 19 Sty 2009    Temat postu:

Potracenie przez tira jako przykład bym wywalił Very Happy

Ciekawy pomysł - jednorazowa ochrona. Prosiłbym jeszcze więcej inwencji twórczej jeżeli chodzi o komponent (coś warte 50 sz -.-). Wprowadziłbym też rzut obronny - wola(nieszkodliwy) - może ktoś właśnie chce zginąć (bo chce być czarownikiem krwi Very Happy). I jeszcze jedno - czemu srebro? Jak spadniesz na srebrny pył Very Happy? Nie lepiej 50/+1?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:25, 19 Sty 2009    Temat postu:

Przecież czar działą tylko na czarujacego :), jak chce zginąć to go po prostu na siebie nie rzuca.

Co do redukcji chyba zostanie przy srebrze, na srebrny pył raczej spada sie bardzo rzadko :)

A co z tirem? Zły przykład ?Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Namrasit dnia Pon 11:25, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 12:01, 19 Sty 2009    Temat postu:

Napisałem już, że zły. I komponent weź zmień może na szafir wart co najmniej 50 sz. Będzie lepiej, przynajmniej moim zdaniem.

Co do zasięgu - fakt nie zauważyłem. Osobisty. W takim razie szkoda, że nie można pomóc kumplowi tym czarem w potrzebie Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malfurion
Początkujący


Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 17:51, 19 Sty 2009    Temat postu:

Czemu druid ma ten czar na 2 poziomie,a inni na 3??? Co do tira, to generalnie w d&dtirów jeszcze nie było, ale pomysl fajny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 18:07, 19 Sty 2009    Temat postu:

Rozumiem, że uzyskujesz redukcję (50/poziom)/srebro? Czyli 10 poziomowy czarodziej będzie miał redukcję 500/srebro? Niestety, taka redukcja obrażeń nie chroni przed jakąkolwiek energią - nie uratuje cię to od poparzenia kulą ognia. Dlatego lepiej oddzielić efekty: redukcja/srebro i redukcja (wymyśl wartość) na wszystkie energie (ujmowane oddzielnie).

Co do ochrony przed spadaniem: istnieje czar Spadanie jak piórko który jest czarem 1szego poziomu - w dodatku możesz wypowiedzieć go w akcji darmowej.

Jednak nie będę ukrywał, że pomysł jest ciekawy. Zwłaszcza z tą ochroną przed impetem TIR-a Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Pon 18:21, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 18:21, 19 Sty 2009    Temat postu:

Nie zrozumiałeś chyba (albo ja) potrzeby czaru Kostuch. Chodzi o ochronę przed spadającymi głazami czy taranowaniem albo walącym ci się sufitem. Po to ta redukcja/srebro (choć moim zdaniem powinna wynosić /+1 i 10/poziom).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 18:59, 19 Sty 2009    Temat postu: Re: [3.0] Niezniszczalny

Rozumiem, że czar daje ochronę przed spadającymi głazami lub obrażeniami wynikającymi z upadku. Chodziło mi głównie o ochronę przed energią, o której Namrasit wspomniał:

Namrasit napisał:

Uzyskujesz redukcję 50(na poziom)/srebro na najbliższy efekt powodujący obrażenia, pochądzacy z materialnego źródła lub energi.


Mi zaś chodziło głównie o:

Kostuch napisał:

Niestety, taka redukcja obrażeń nie chroni przed jakąkolwiek energią - nie uratuje cię to od poparzenia kulą ognia. Dlatego lepiej oddzielić efekty: redukcja/srebro i redukcja (wymyśl wartość) na wszystkie energie (ujmowane oddzielnie).


A co do proponowanej redukcji Guntherze: zgodzę się, że redukcja 50(/poziom)/srebro jest dziwną propozycją. Uważam, że wartości także są za wysokie. Dlatego zaproponuje redukcję 10(/poziom)/-. Redukcja /- powinna dać gwarancję niezniszczalności.


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Pon 19:00, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 19:33, 19 Sty 2009    Temat postu:

Ale czy nie jest tak, że każdy atak magiczny omija redukcję obrażeń? Moim zdaniem powinna ona mieć zastosowanie tylko do obrażeń fizycznych (x/+1) - bo wtedy byłaby za silna (zwoje z takimi czarami na wyposażeniu, cała drużyna co spotkanie może być nimi chroniona - i nie do zaskoczenia).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 19:55, 19 Sty 2009    Temat postu:

Cała magia redukcji /- polega na tym, że obrażenia są redukowane niezależnie od umagicznienia broni. Owszem Guntherze, masz rację, że uderzenie czarem pomija redukcję. Więc koncepcje są dwie i musi je przedstawić nam autor:
- Jeżeli ta niezniszczalność ma się odnosić tylko do spadających kamieni, obrażeń w wyniku upadku itp. to możesz śmiało skorzystać z propozycji Gunthera. Wtedy broń umagiczniona będzie ranić podmiot czaru normalnie.
- Jeżeli zaś czar ma chronić przed naprawdę wszystkim to wtedy proponowana jest redukcja /-. Jednak zauważ, że duża wartość tej redukcji czyni cię rzeczywiście niezniszczalnym. Wtedy nie będą ci straszne głazy, upadki, pchnięcia, cięcia (nawet od broni umagicznionej) itp.

Sugerując się opisem czaru, powinieneś opisać wartość redukcji żywiołów np. 10/poziom dla wszystkich żywiołów. Bo sama redukcja obrażeń (np. X/+1 czy X/-) nie uchroni cię od obrażeń od zimna, ognia itp. (zarówno o źródle magicznym jak i naturalnym). Taka redukcja będzie chronić cię przed większością czarów. Jednak nic nie powstrzyma magicznego pocisku Very Happy (oprócz OC)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:59, 19 Sty 2009    Temat postu:

Ludzie w 3.0 redukcja na srebro to redukcja najsłabsza, wszelka magiczna broń ją przebija, +1, +fafnaście też. Przebije ją takze wilkołak i czesc słabszyvch potworów która taką posiada.

Redukcja 10/poziom /- daje na 10 poziomie tylko 100, a spadajacy głaz zadaje 20k6, wiec mozę ją przebic, a chodzi o to żeby nie przebił :).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 22:15, 19 Sty 2009    Temat postu:

Ok rozumiem - chodzi tu tylko o ochronę przed kamieniami itp. a nie przed ciosami wykonanymi z broni magicznej tak? Więc pozostajesz przy opcji X/srebro.

Co do spadającego głazu: uśrednij wynik 20k6 - wyjdzie ok. 80, a porywach nawet 100. Raczej nie cię nie zrani. Zakładając maksymalne obrażenia, czarownik 12 poziomu nie otrzymuje jakichkolwiek obrażeń. Sądzę, że 10/poziom absolutnie wystarczy. Bo 50/poziom to raczej za dużo nie sądzisz?

Nadal nie odpisałeś na poruszony problem redukcji przed energią.


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Pon 22:19, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 12:43, 20 Sty 2009    Temat postu:

Nie zgodzę się, żeby 50/poziom było za dużo. Mogłoby nawet być 100/poziom, nie robi to już większej różnicy, bo:
- Łatwo ominąć tę redukcję (sami o tym pisaliście).
- Działa jednokrotnie.
A więc nie będzie miał zastosowania w walce, albo będzie miało niegodne czaru tego poziomu.
Co innego, jakby dawał redukcje na żywioły, wtedy znalazłoby się więcej zastosowań. Ale sądzę, że autor świadomie tego nie zrobił.


W świecie D&D nie ma tirów, więc przykład nie na miejscu.

Zauważ, że czar rzuca postać gracza i ona staje się niezniszczalna. W opisie czaru zwracasz się do czytającego, co może wprowadzić gracza w błąd :).
Chodzi mi oczywiście tylko o formę opisania czaru.

A i jeszcze to o co pytał Malfurion, dlaczego druid ma ten czar na niższym poziomie?


Ostatnio zmieniony przez Deemer dnia Wto 12:46, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 14:46, 20 Sty 2009    Temat postu:

Cytat:
W świecie D&D nie ma tirów, więc przykład nie na miejscu.
:O Nie wiedziałem, dobrze, że mnie uświadomiłeś.

Cytat:
Nie zgodzę się, żeby 50/poziom było za dużo. Mogłoby nawet być 100/poziom, nie robi to już większej różnicy, bo:
Robi. Postać, która ma 100 redukcję (czy nawet 50) na 5 poziomie jest za silna. Jednorazowo? A zwoje? Taki mag stoi za wojownikiem i rzuca na niego to. Woj niezniszczalny. Przy bitwach z super silnymi potworami to się przydaje.

Proponuje wprowadzić jakiś komponent materialny droższy (np. 100sz).

A i jeszcze to o co pytał Malfurion i Deemer dlaczego druid ma ten czar na niższym poziomie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:12, 20 Sty 2009    Temat postu:

Druid ma czar na nizszym poziomie dlatego ze kapłan ma unieruchomienie osoby też na drugim. :).

Mam nadziję ze odpowiedź zadowalajaca.

Czar działa takze na energię, na co wskazuje opis, tyle ze takze jednokrotnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 15:33, 20 Sty 2009    Temat postu:

No to go przeredaguj:
Namrasit napisał:
50(na poziom)/srebro (lub 50(na poziom)/dowolna niemagiczna energia)

na inny opis, żeby postać nie musiała wybierać, może, co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malfurion
Początkujący


Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 10:18, 21 Sty 2009    Temat postu:

Czyli np. skoczysz ze 1000m i przeżyjesz dzięki czarowi. A jeśli zostaniesz ranny podczas spadania (strzała, czy coś) to efekt czaru zostanie przerwany i zginiesz. Czyli nie otrzymasz obrażeń od strzały, ale otrzymasz od upadku?
W takim razie czar ten w dużej mierze polega na szczęściu.
Czemu ten czar można rzucić tylko na siebie, a nie na towarzysza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 12:39, 21 Sty 2009    Temat postu:

Nie wiem czy jak skoczysz z kilometra to ktoś cię czymś trafi -.- - to jest niezła prędkość.

Malfurion napisał:
Czemu ten czar można rzucić tylko na siebie, a nie na towarzysza?
Już się o to pytałem.

Malfurion napisał:
W takim razie czar ten w dużej mierze polega na szczęściu.
No nie zgodzę się. Kto by próbował trafiać kogoś jak ten leci z prędkością kilkunastu metrów na sekundę. Ponadto jak już niżej napisałem przy spadaniu, to raczej przyda się bardziej spadanie jak piórko

Moim zdaniem nie należy duplikować istniejących efektów - gdy ktoś spada to rzuci sobie spadanie jak piórko, więc nie podawałbym upadków jako adekwatnych przykładów. Ja bym dał absorpcję obrażeń fizycznych (nie spowodowanych magiczną bronią), w wysokości 10 (albo lepiej 5)/poziom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:58, 21 Sty 2009    Temat postu:

Zauważ że dzieki temu czarowi spadajac można stać sie całkiem niezłym pociskiem, ktoć/coś co trafimy otrzyma 20k6 obrażeń, mu nie. Spadanie jak piórko tego nie daje. Zreszta znasz jakiś inny czar chroniacy przed lawiną? Rozpędzonym jeżdzcem, itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 15:09, 21 Sty 2009    Temat postu:

Co do spadania to chodziło mi o to, żeby nie podawać tego czaru jako przykład przy spadaniu.

Co do pocisku - inteligentne wykorzystanie. Zakładając, że umiesz wycelować się, ktoś się będzie gapił i stał w miejscu jak na niego suniesz. Bo w to wątpię.

Nie odpowiedziałeś na wcześniejsze sugestie (absorpcja i zmiana jej wartości )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:18, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Mam małe zastrzeżenia do czaru. Przecież on nie ochroni przed lawiną. Ochroni Cię tylko przed pierwszym spadającym kamieniem, a reszta Cię zabije, więc takie zastosowanie nie zadziała. Tak samo jak zastosowanie w walce tego czaru. Przypakowane potwory mają kilka ataków więc czar po prostu pierwszy zatrzyma, a reszta wejdzie w wojownika bez problemu.
Przed rozpędzonym jeźdźcem można uskoczyć.
Tak właściwie to jedyne użycie tego czaru to ludzki(bądź inny Razz) pocisk tak jak opisał to Namrasit.

PS: Aha, informacje o komponencie powinny być po opisie czaru, a w komponentach literka M.


Ostatnio zmieniony przez Merwix dnia Pią 18:22, 04 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:45, 30 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
Komponenty: W, S, jakikolwiek przedmiot wart przynajmniej 50 sz.

Wszystko ok, dopóki jakiś czarodziej nie zechce użyć pałacu królewskiego jako komponentu. Poza tym jestem zdania, że komponenty powinny być określone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:18, 30 Sie 2010    Temat postu:

Przepak. Czemu? Na 5 poziomie zyskujemy czar zadający 20k6 obrażeń. Najpierw rzucamy lot. Potem unosimy się w powietrze. Celujemy we wroga. Rzucamy niezniszczalnego. Spadamy na wroga, zadając mu 20k6 obrażeń, sami nie odnosząc ich na skutek efektu czaru.

Kondeks: czar z Księgi Pluszowego Mroku ma dowolny artefakt jako komponent materialny. Artefakty nie mają podanej wartości. Komponenty bez podanej wartości automatycznie znajdują się w sakiewce na komponenty... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 22:06, 30 Sie 2010    Temat postu:

wierzchowiec, porywająca szarża, lanca...
Efekt: 3k8+4,5xsiła obrażeń, na pierwszym poziomie dowolną ilość razy dziennie, a może jeszcze krytyk wypaść:)

Tropiciel ma atut ulubione trafienie krytyczne... Pozwala raz dziennie automatycznie zagrozić krytykiem
Dajmy mu kosę, wierzchowca i porywającą szarżę
da to 10k4+7,5xsiła, albo nawet 16k4+12xsiła (zależy jak się policzy), do tego mnożona premia z umagicznienia broni. Można to osiągnąć zdaje się na 7 poziomie.

Żaden przepak:)
Na logikę, przeciwnik dostanie rzut obronny na refleks. Taki spadający koleś będzie wydawał ładny gwizd;]
Równie dobrze można rzucić lewitacje i podnieść duży kamień. Efekt ten sam, jedno zużyte zaklęcie mniej, a można wziąć więcej kamieni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:49, 30 Sie 2010    Temat postu:

Do przerwania efektu lewitacji musisz dotknąć obiektu, na który wpływa. Ofensywne zastosowanie ma dopiero telekineza na 5., lecz zadaje ona relatywnie małe obrażenia - i trzeba mieć odpowiedni obiekt.

Ginden ma rację, to zaklęcie jest zbyt silne ofensywnie.

Spadające na łeb kamienie powinny raczej być traktowane jako kilkanaście źródeł małych obrażeń, potem dochodzi miażdżenie - lepiej takie rzeczy na rundy rozstrzygać. Do ochrony przed upadkiem nadaje się spadanie jak piórko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin