Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Kryształowe ostrze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:18, 24 Mar 2008    Temat postu: [3.0] Kryształowe ostrze


Ostatnio stworzyłem tą klasę prestiżową natchnięty sławnym anime Bleach. (Dokładnie na podstawie aniołów śmierci, bodajże shimigami)
A dokładnie wygląda tak:
Kryształowe ostrze
Jest to klasa prestiżowa która przelewa w swoje ostrze kawałek swojej duszy.


Wymagania:
Bazowa premia do ataku: +7
Umiejętności: Zastraszanie- 9 (Dałem tę umiejętność w wymaganiach z braku lepszego pomysłu)
Wymagane atuty: Potężny atak, Rozszczepienie, Wyspecjalizowanie, Uniki, Atak z doskoku
Specjalne: Musi być w posiadaniu niemagicznego mistrzowsko wykonanego ostrza. Jest to związane z przyszłymi zdolnościami.

Umiejętności na poziom: 2+premia z intelektu
Kość wytrzymałości: k12


------------------------------------ Rzuty obronne-------------------------------
-- Baz. premia do ataku ---Wytrw --Ref -- Wola ---------Specjalne
1. |-----------+1----------|-----2-------0-------0-----| Mistrz ostrzy
2. |-----------+2----------|-----3-------0-------0-----| Atut Ostrzy
3. |-----------+3----------|-----3-------1-------1-----| Ostrz żywiołu
4. |-----------+4----------|-----4-------1-------1-----| Ostrze energii
5. |-----------+5----------|-----4-------1-------1-----| Nierozłączne ostrze
6. |-----------+6----------|-----5-------2-------2-----| Gatsu Gatensch 1k6
7. |-----------+7----------|-----5-------2-------2-----| Jedność z ostrzem
8. |-----------+8----------|-----6-------2-------2-----| Umagicznione ostrze
9. |-----------+9----------|-----6-------3-------3-----| Gatsu Gatenscho 2k6
10. |----------+10----------|-----7-------3-------3-----| Kryształowe ostrze


Biegłość w broni i pancerzu:
Kryształowe ostrze nie zyskuje żadnych biegłości związanych z tą klasą prestiżową.

Mistrz ostrzy
Kiedy pzredstawiciel tej klasy prestiżowej walczy swoim ostrzem dostaje premie +2 do premi do ataku i premię z odbicia do KP.

Atut ostrzy
Na 2. poziomie postać może wybrać między 2 atutami: Zogniskowanie broni lub Finezja w broni.

Ostrze żywiołu
Na 3. poziomie postać nadaje swojemu ostrzu aspekt żywiołu wybiera między czterema żywiołami: -ogień(ogień), -woda(zimno), -powietrze(elektryczność), -ziemia(nie wiem czy dobrze ale dałem kwas). Broń zadaje 1k6 obrażeń od tego żywiołu.

Ostrze energii
Tak samo jak ostrze żywiołu tyle, że zadaje się obrażenia od pozytywnej lub negatywnej energii. Wybór zależy od charakteru (dobry- pozytywną, zły- negatywną, netralny do wyboru)

Nierozłączne ostrze
Postać przelewa w swoje ostrze część siebie. Musi dbać o swoje ostrze (jak to zależy tylko od MP), nie może być od niego oddalony (max 24h)inaczej popadnie w obłęd. Ponadto nie może nosić przy sobie żadnej innej broni nawet w ekwipunku, inaczej straci swoje wszystkie właściwości.

Gatsu Gatensch(zn)
Jest to atak ostrza polegający na oddaniu fali uderzeniowej. Jest to atak na dystans. Fala wygląda jak smuga światła (kolor patrz dalej)o długości miecza. Postać może to robić bez ograniczeń dziennych. Fala taka zadaje 1k6 obrażeń (na 9. poziomie - 2k6) i obrażenia od energii. Od energii też zależy kolor fali (pozytywna - biały, negatywna - czarna).

Jedność z ostrzem
Ostrze staje się integralną częścią postaci. Zyskuje ona dzięki temu +2 do Zr, +2 do S i jest odporna na wszelkie próby rozbrojenia. Zachowuje te premie tylko jeśli trzyma ostrze (w ręku).

Umagicznione ostrze
Ostrze staje się +2 od magii.

Kryształowe ostrze
Ostrze postaci staje się kryształowe. Jest odporne na wszystkie efekty stępienia i zniszczenia (magiczne lub niemagiczne), ponadto postać dostaje premię do siły +2. Zostaje mnożnik krytyka (np. z x2 na x3), a obrażenia zostają zwiększone o jedną kostkę (np. z k8 na k10).

Wersja poprawiona.

Klasa została zrobiona pod system 3.0 Dungeons & Dragons. Może zostać zmodyfikowana pod każdy inny system (nie znam żadnych innych systemów rpg więc nie wiem czy to będzie trudne czy łatwe zadanie.


Ostatnio zmieniony przez Bel-ort dnia Sob 18:23, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:58, 25 Mar 2008    Temat postu:

Witamy na forum.
Kilka uwag na początek:
Cytat:
Ostrze energii
Tak samo jak ostrze żywiołu tyle, że zadaje się obrażenia od pozytywnej lub negatywnej energii.

Dodałbym, że dobra postać musi wybrać pozytywną energię, zła negatywną, a neutralna może sobie wybrać.

Cytat:
Jedność z ostrzem
Ostrze staje się integralną częścią postaci. Zyskuje ona dzięki temu +2 do Zr, +2 do S i jest odporna na wszelkie próby rozbrojenia.

Czy gdy postać nie trzyma ostrza, to zyskuje premie? Dodaj taką informację w opisie.

Cytat:
Gatsu Gatensch

Dodaj jaki to jest rodzaj zdolności (nadzwyczajna?)

Umieśc przy wszystkich zdolnościach informacje, że tyczy się to tylko tego jednego wybranego ostrza.


Ostatnio zmieniony przez Deemer dnia Wto 10:59, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:23, 25 Mar 2008    Temat postu:

Cytat:
Kryształowe ostrze jest biegły we wszystkich ostrzach (broniach siecznych), ale wybiera sobie tylko jedno.

Proponuję nie dawać mu biegłości, a w wymaganiach dodać, iż musi mieć biegłośc w tej bronii, do której moce się będą stosować

Cytat:
Umieśc przy wszystkich zdolnościach informacje, że tyczy się to tylko tego jednego wybranego ostrza.

Lub też daj mu na 1 zdolnośc w rodzaju "Wybrana broń", która nie będzie zapewniać sama w sobie premii, ale mówić, że wszystkie dalsze zdolności tej klasy wiążą się z raz obraną bronią.

Cytat:
Jest to atak ostrza polegający na oddaniu fali uderzeniowej. (Kto oglądał bleach'a wie jak to wygląda).

Brakuje ST RO, obszaru. Odnośnie opisu: Proponuję klase zrobic przystępną dla osób, które nie kochają anime i napisać, jak to wygląda.

Nietypowy atut ostrzy: Wprowadza nieścisłości mechaniczne i prowadzi do zachiwnaia równowagi gry. Premia ze ZR stanowczo nie powinna być łączona z premią z S.

Cytat:
3.0
Przydałoby się podać to w temacie, tak jak przy innych klasach.

Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 11:24, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin