Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] [PO] Spiromanta

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy Spiromanta to dobry pomysł
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie, jest do bani
100%
 100%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 7:41, 12 Gru 2008    Temat postu: [3.0] [PO] Spiromanta

Jest to klasa podstawowa - Spiromanta, mistrz magii objawionej. bardzo proszę o komentarze Mr. Green
[link widoczny dla zalogowanych]
P.S. Proszę na razie o nie czepianie się opisu - jest szkieletowy i niedopracowany, chodzi mi teraz głównie o mechanikę postaci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy Spiromanta to dobry pomysł
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie, jest do bani
100%
 100%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 19:26, 12 Gru 2008    Temat postu:

Po pierwsze... niby czemu stalowe zbroje dają szansę na niepowodzenie czaru?? Podstawową właściwością czarów objawień jest to, że można używać zbroi.

Po drugie, klasa wydaje mi się słaba.
Słaby bazowy atak, jeszcze gorsze KW. Brak potęgi ofensywnej czarodzieja, brak leczenia kapłana(leczenie poważnych ran 8 poz czaru?!?)
Nie znam się za bardzo na magach, nie tworzyłem jeszcze nowych, a na pewno nie tworzyłem nowej listy czarów;]
Więc mój osąd nie jest całkowicie wiarygodny, ale ja bym tą klasą nie grał=]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy Spiromanta to dobry pomysł
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie, jest do bani
100%
 100%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 19:36, 12 Gru 2008    Temat postu:

Tak myślałem, że za słaba, chciałem jej dać więcej czarów. Chodzi mi o takiego mistrza magii objawień. Gdyby mu dać lepsze czary leczenia i kw 6, powinien być mocniejszy. Bałem się go przepakować, więc mi taki wyszedł Sad . Poczekam na opinie innych (pewnie będą takie same) przed aktualizacją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy Spiromanta to dobry pomysł
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie, jest do bani
100%
 100%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią 21:42, 12 Gru 2008    Temat postu:

Opis fabularny w porządku. Jeśli chodzi o samą klasę... cóż, może wyszedłem z wprawy jeśli chodzi o krytykę, ale wydaje mi się, że jeśli dasz mu możliwość zmiany dowolnego czaru na czar leczenia lub zadawania ran, tak jak w przypadku kapłana, to będzie ok. Choć nie wiem czy klasa ma rację bytu - jaka jest jej funkcja w świecie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy Spiromanta to dobry pomysł
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie, jest do bani
100%
 100%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 21:46, 12 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
Choć nie wiem czy klasa ma rację bytu - jaka jest jej funkcja w świecie?
Popieram i rozszerzam: Moim zdaniem klasa nie ma racji bytu bez dodania sążnistego rozwinięcia fabularnego (opisu).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy Spiromanta to dobry pomysł
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie, jest do bani
100%
 100%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 18:05, 13 Gru 2008    Temat postu:

No to za taki się niedługo zabiorę i go wprowadzę. Chodzi mi o stworzenie klasy, która jest mistrzem magii objawień - rzuca bardzo dużo czarów, lecz ma ograniczone zdolności do walki.
Więc dodałbym:
-Lepsze czary leczenie i ofensywne.
-Więcej czarów na dzień.
-Ewentualnie lepsze RO
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy Spiromanta to dobry pomysł
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie, jest do bani
100%
 100%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 18:11, 13 Gru 2008    Temat postu:

Magia objawień to nie magia wtajemniczeń. Czary objawień zsyłane są przez kogoś/coś w konkretnym celu. W niej nie jest najważniejsze to, skąd pochodzi, na drugim miejscu zaś nie stoją możliwości tejże, lecz cel, w którym ma zostać użyta. Tak jest zarówno w przypadku kapłanów i paladynów, jak i druidów i od tego powinieneś bez wątpienia zacząć, toteż proponuję określić ten fakt przed przystąpieniem do wszelkich dalszych praca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin