Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] [PO] Zabójca-zobaczcie majstersztyk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 16:56, 23 Kwi 2007    Temat postu: [3.0] [PO] Zabójca-zobaczcie majstersztyk

Jest to klasa zainspirowana zabójczynią z Diablo2, nie posiada on ukradkowego ataku, nie ma premi do skradania się, nie posiada spec. zdolności niewidzialności a mimo to świetnie zabija. Posługuje się on brońmi szponopodobnymi(pazury smoka, pazury rosomaka itp.)
bazowy atak:jak wojownik
rzuty obronne:
wytrw-słabe
wo-dobre
ref-dobre
Spec. zdolności:
akrobatyka(skakanie, upadanie, równowaga) +10 na 1poz, 10 i 20
nieświadomy unik(po poziomie) na poz. 3, 8,13 i 18
uchylanie na 7poz.
zdolność zabójcy na 1, 5 i co kolejne 5poz.

Zdolności zabójcy:
1poz. um można wybrać na każdym poz, 2 dopiero na 10, a 3 nie przd 20

-Uderzenie kobry(jedynie bronie szponopodobne):
poz I
po uderzeniu wysysa 50% zadanych obr(tzn zada 10 to leczy się 5) 2/dzień
poz II
po uderzeniu wysysa 75% zadanych obr3/dzień
poz III
wysysa 100% zadanych obr 4/dzień

-kopnięcie z obrotu:
odrzuca przeciwnika do tyłu, mod. odrzutu +3m za każdy punkt mod. z siły zabójcy, -1,5m za każdy punkt mod z siły przeciwnika, -1,5m za każde 33kg wagi przeciwnika,
poz I
obr k4+1,5x siła, bazowy odrzut 6m, 3/dzień
poz II
obr k6+1,5x siła, bazowy odrzut 9m, 4/dzień
poz III
obr k8+1,5x siła, bazowy odrzut 12m, 5/dzień

-przyspieszenie(nie kumuluje się z zaklęciem)
jedna akcja cząstkowa oraz na:
poz I
+2 do ataku i kp, trwanie 3+mod ze zr rund
poz II
+3 do ataku i kp, trwanie 4+mod ze zr rund
poz III
+4 do ataku i kp, trwanie 5+mod za zr rund

-lustrzane odbicie(analogiczne do czaru poza):
poz I
4odbicia, 5rund, 3/dzień
poz II
8 odbić, 10rund, 3/dzień
poz III
16odbić, 15 rund, 4/dzień (15 rund może wydawać się dużo ale na 20poz przeciętnie nie będzie ich po 4 rundach)

kości wytrzymałości: k8 pkt um na poz 4+mod z int(na 1 poz x4)
um klasowe: alchemia(trucizny się przydają), skradanie, koncentracja, otwieranie zamków, przeszukiwanie, równowaga, rzemiosło, skakanie(atrubut zr nie siła!!!), ukrywanie, upadanie, wyzwalanie się, zauważanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:17, 23 Kwi 2007    Temat postu:

1. Nie ma podanych biegłości. Nie wystarczy, że napiszesz w opisie., czym walczy.
2. Nie wiem, czy oglądałeś, jkak premie u innych klas rosną. Moim zdaniem +10 może być do umiejętyności na 20 poziomie. Poza tym to trochę dziwne, by rosło tak skokowo. Proponuję +1/2 poziomy do tych umiejętności.
3. Bez cichego porusznaia klasowego?
4. Jak chcesz skoczyć, wykorzystując zręczność? To jest ewidentnie zależne od siły mięśni nóg. Zresztą takie rzeczy pod specjalne zdolności.
5. Sprecyzuj, co z tym "wybieraniem" zdolności zabójcy.
6. Opis. Jak klasa podstawowa, to same stsatystki to mało. Bardzo mało. Tu potrzeba rozpisania, jak zdobywa moce, skąd czerpie moc.
7. Opisy mocy daj. Wszytskich.
8. Rozpisz to bardziej profesjonalnie. Jak rozumiem to wersja bardzo robocza.
9. Nie da się tego ocenić, gdyż jest zbyt mało czytelne, by objąć na arz wszytsko wzrokiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 18:15, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Ad 1
Racja zapomniałem no to:
Biegły jest w akżdej broni prostej, a ponadto we wszystkich broniach szponopodobnych, stosuje lekkie pancerze i nie używa tarcz
aaa...zapomniałem jeszcze o bardzo ważnej sprawie, za to sorry, on włada dwoma brońmi tak samo jak tropiciel, o ile są to bronie szponopodobne
Ad 2
a)popatrz se np. na tancerza miecza z Krain Wschodu, on ma +30 na 10 poziomie
b)we wszystkich klasach które miały jakieś premie do akrobatyki jakie widziałem to każda miała +10 co kilka poziomów
Ad 3
jeśli chodzi ci o wstęp to "nie ma premi", chodzi mi o to, że brak specjalnych zdolności wzmacniających skradanie
a jeśli chodzi ci, że w ogule nie ma to o ile się nie mylę skradanie=ciche poruszanie
Ad 4
balansowanie środkiem ciężkości pozwala wyżej skakać, a poza tym wyobraź sobie jakiegoś 200-kilowego pół-orka który skacze wyżej niż szczupły elfik
Ad 5
no na 1, 5, 10, 15 i 20 poziomie wybierasz jedną zdolność zabójcy. Każda zdolność ma trzy poz, ale 2 poz zdolności można wybrać dopiero na 10poziomie a 3 na 20.
Ad 6
To nie jest prestiżówka, to zwykła klasa, a cały profesjonalny opis klasy to za dużo roboty, zajęło by mi to z 2 godziny, a ja jestem w 3 gimnazjum i za chwilę mam egzaminy więc ledwo znajduję czas aby na kompa usiąść a co dopiero przez te kilka godzin pisać
Ad 7
Koleś amator jesteś??? Nie wiesz co daje uchylanie czy nieświadomy unik? Ja zakładam, że ci co to czytają na D&D się znają, a ci wiedzą takie rzeczy, ja obudzony w nocy jestem w stanie powiedzieć co jaka zdolność daje z wszystkich( no może prawie) klas podstawowych, ponadto jeśli pokarze mi się ilustrację jakiegoś potwora z Księgi potworów(I) to bezbłędnie powiem ci jak on się nazywa i wymienię jego podstawowe zdolności...no może zdarzy się ktoś czyjego imienia zapomnę, ale to rzadko
Ad 8
O ile się nie mylę to Word nie jest i tabeli się nie da wstawić, a na robienie jej ręcznie czasu nie mam
Ad 9
Chłopie poprostu weź se kartkę i rozpisz to jeśli tak ci na tym zależy, jak na mój gust to nie jest nic wielkiego, góra 5 minut roboty

Ogulnie rzecz biorąc to poza kilkoma punktami strasznie się czepiasz

P S Ja mam specjalny zeszyt A4, w którym mam masę klas i ras(oraz "Spis Powszewchny Potworów Humanoidów i innych Plugastw") i z niego to przepisałem, kilka przeoczeń jest spowodowane tym, że to jest wyłącznie do mojego użytku więc nie martwię się tym, że ktoś nie zrozumie o co mi chodzi)

Jeśli uznasz któreś z sformułowań za obraźliwe to sorry, brat mi siedzi nad głową i twierdzi, że tym bym go obraził, tego nie chciałem, ale nieco wściekły jestem i aktualnie nie najlepiej rozróżniam co jest obraźliwe, a co nie.


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Wto 7:16, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:20, 23 Kwi 2007    Temat postu:

7. a) Założyciel tego forum, MG niemal 4 lata, gram intensywnie, redaktor ODP gier fabularnych i cRPG. Za amatora się nie mam.
b) Chodzi mi o to, by było bez wszytskich skrótów, z opisamiu, jakiego rodzaju są to zdolności itd. Oczywiście pominąwszy te, które są już rozpisane przy łotrzyku.
8. No właśnie daletgo mówię, że wersja robocza. Bo powiem ci szczerze, nikt nie wchodzi do neta po to, by wziąśc pomysł i go sobei samemu przerabiać. Frajda jest przy wymyślaniu. tak więc jeżeli chcesz, by ktoś z tego skorzystał w przyszłości (chyba, że dla siebie pytasz), to w przyszłości, po egzaminie, jak luz będziesz miał, to rozpisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:25, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Kamulec na twoim miejscu sprawiłbym już Arvelusowi jakies kłopoty za nazwanie Cie amatorem. Ale do rzeczy:

Człowieku zobacz jak opisane są klasy w Podręczniku Gracza, napisz następni do jakiej jest edycji (3.0 czy 3.5), pozatym powinieneś napisac przy zdolnościach jakie dają premie nawet jeśli jest to znane wszystkim uchylenie. Jeśli jesteś autorem powinieneś sam dbać o walory estetyczne, gramatyczne, fabularne i mechaniczne swojej pracy a nie czepiać się innych za to, że zwracają Ci uwagę za nietrzymanie się ustalonych norm. Dalj akrobatyka wystepuje tylko w klasach prestiżowych i tylko w Krainach Wschodu, jest to stanowczo za silna zdolność dla klasy podstawoej a tak jest chyba zabójca? Prydałaby się równiez tabelka.

Jeśli wystawiasz prace na forum przygotuj się na krytyke, ona zawsze jest czepialska, a jeśli dodatkowo napiszesz w temaci "zobaczce Majstersztyk" to tym chętniej Cię zjadą.

Na koniec.
Też jestem w trzeciej gimnazjum, napisz testy, a później dokończ ta prace i pamiętaj lepiej jest wstawić coś później, ale zrobione porządnie niż walnąc szybko jakoąś prace.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 7:29, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Dobra ogulnie rzecz biorąc: Sorry, rzeczywiście mnie nieco poniosło( i nie przepraszam cię za to, że jesteś założycielem tego forum, to nie w moim stylu), ale wściekłem się...a to "Zobaczcie Majstersztyk" to miało tylko uwagę zwrócić
Piszę tylko do edycji 3.0 bo tylko te książki mam
P S Amatorem go nie nazwałem, to było zwrócenie uwagi, że kto nie nowicjusz takie rzeczy wie
P S S 4 lata, hehe, ja mistrzem jestem przeszło 5, mam na chacie 10 podręczników, bez powtórek, nie gram intensywnie, bo moich braci DD nie podnieca jak mnie, a teamu gdzie indziej nie udało mi sięzebrać(poza jednym ale to była jedna wielka pomyłka[oni karty postaci nie umieli zrobić]), ale mam nadzieję za pomocą tego forum znaleźć graczy z mojej kochanej Gdyni

P S S... wierz mi ta klasa nie jest za silna...przeprowadzam zawszę dość sporo symulacji gdy tworzę nową klasę i wynika z tego, że będzie ona miała spore problemy np z wojownikiem czy barbarzyńcą, te zdol. zabójcy są silne ale wcale nie tak przydatnme podczas walki jak może się wydawać, do tego na czas przyspieszenia gość przyjmie pełną obronę to już w ogule niewiele to da, dobra dokończę później muszę kończyć


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Śro 10:27, 25 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:32, 24 Kwi 2007    Temat postu:

1. Ktoś bez większej wprawy skacze jak małpa. Przydałby się jakiś opis potem, skąd biuerze tą moc.
2. Nie jest kluczem to, że jest za silna, lecz to, że jest niezbalansowana na potrzeby gry. Jedne umiejętności będzie miała świetne, inne słabe.
3. W mechanice D&D stosuje się określenie cieche poruszania. Sformułowanie skradanie jest merytorcznie nei właściwe, gdyż zawiera się w nim ukrywanie. Zaś w praktyce należy trzymać się jednorodnego słownictwa, gdyż zukając sformułowania dwuwyracowego na "c", nie patrzy się na wyraz podobny do skakania.
4. Ja gram dość intensywnie. A jeszcze intensywniej siedzę nad wszytskim. CO do podręcnzików, to ja mam ponad 20 więc nie zrobisz na mnei wrażenia (Nie mam opisów settingów innych niż ZK, psioniki, Bogów i Półbogów, a resztę całą. Z tego co do 3.0 wydano w Polsce do końca 2006 roku.). To tak, by nie było niedomówień, skoro już ten temat się "rozwinął".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 10:39, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Ad 2
Kto nie chce nie musi nią grać(i tyle), ona była zrobiona dla mnie i moich graczy(choć głównie dla mnie), jest dostosowana do naszego sposobu gry, jest zrobiona tak aby być świetna w kilku umiejętnościach a w reszcie która mnie nie interesuje słaba, czyli tak jak chciałem
Ad 3
Ja tam nie widzę różnicy...poza tym w podręczniku gracza jest wyraźnie napisane, że um. można nazywać jak się chce czyli "skradanie(Lidda)", lub nawet "stąpanie po papierze ryżowym(Ember)"
Ad 4
Nie chciałem zrobić na nikim wrażenia, tylko poprostu zaznaczyć, że nowicjuszem nie jestem
P S 20?!?! koleś ty zrobiłeś na mnie wrażenie, ja poza Księgą Bóstw i jakąś o królestwach zła(nie pamiętam jak się nazywa ale jest tam opisany jakaś klasa prestiżowa Uczeń(czy ktoś inny) Tiamath)


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Śro 17:17, 25 Kwi 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:36, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Ad 2.
Arvelus napisał:
Kto nie chce nie musi nią grać(i tyle), ona była zrobiona dla mnie i moich graczy(choć głównie dla mnie), jest dostosowana do naszego sposobu gry, jest zrobiona tak aby być świetna w kilku umiejętnościach a w reszcie która mnie nie interesuje słaba, czyli tak jak chciałem

Chodzi mi o to, że racej albo robisz klase pod siebie - wtedy tylko pytasz co mozna by zmienić, albo chcesz ją udostępnić innym - i wtedy musi byc racej profesjonalnie, bo jak tego nie zrobisz, to korzystający z tego musiałóby ją dopracowywać, a to oznacza, że jej nie weźmie. Tak sądzę.
Ad 3. Gracz w grze nazwywać tak, ale mechanicznie jest to ciche poruszanie. To trochę tak, że ja napiszę pod klasowe dyplomację, a potem powiem że tak nazywam zastraszanie (chodiz mi o mocny przykład). Dlatego w mechanice przydają się jednorodne określenia.
Ad 4. Wiem, ale skoro już temat został poruszony..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon 20:58, 07 Lip 2008    Temat postu:

Nowicjusz czy nie, klasę należy zrobić profesjonalnie- czyli przejrzyście, najlepiej nie wklejając tekstu na forum, lecz wrzucenie np. na google i podanie linku. Spójrz na wiedźmina mojego autorstwa - czego jak czego, ale braku przejrzystości nie można mu zarzucić. Każda klasa pod względem przejrzystości powinna właśnie tak wyglądać.

Za balansowanie klasy mogę się zabrać, kiedy już będzie przejrzyście.

P.S.: Nie pogryzie mnie nikt za odkopywanie starych tematów? Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin