Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Draconer - smocza straż

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
echo12
Nowicjusz


Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:24, 22 Mar 2013    Temat postu: [3.5] Draconer - smocza straż

Oto próbny plan tej prestiżówki.
To moja pierwsza prestiżówka więc zobaczcie czy może wyjść z tego coś sensownego.
Draconer - smocza straż
Draconerzy to wojownicy zajmujący się sprawami smoków. Reprezentują zarówno stronę smoków, jak i reszty względem smoków. W smoczej straży są podstawową jednostką.
Kostka wytrzymałości k10
Wymagania:
Charakter: dowolny nie zły, nie chaotyczny
Bazowa premia do ataku: +6
Umiejętności: wiedza tajemna 4 rangi,
Specjalne: Musi zostać członkiem smoczej straży.
Umiejętności klasowe:
Jeździectwo (Zr),Pływanie (S), Postepowanie ze zwierzętami (Cha), Rzemiosło (Int), Skakanie (S), Wspinaczka (S),Zastraszanie (Cha), Blefowanie(Cha), Dyplomacja (Cha), Wyczucie pobudek (Rzt), Zastraszanie (Cha).
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 6 + modyfikator z intelektu.
Właściwości klasowe:
-Właściwości Klasowe: Biegłość w każdej broni prostej i żołnierskiej, biegłość w każdej zbroi i tarczy(oprócz pawęży).
-Czary: Draconer może rzucać niewielką liczbę czarów objawień. W tym celu musu mieć roztropność wartości przynajmniej 10 + poziom czaru. Czary premiowe draconera wynikają z roztropności, a rzuty przeciwko nim mają ST równą 10 + poziom zaklęcia + modyfikator z roztropności. Kiedy draconer otrzymuje zero czarów danego poziomu jak choćby zero 1-poziomowych zaklęć na 1. Poziomie, dostępne mu są jedynie czary premiowe. Draconer przygotowuje i rzuca czary jak druid, nie potrafi jednak spontanicznie rzucać przyzwania sojusznika natury.
-Kodeks: Draconer ma zawsze działać dla dobra ogółu, nigdy nie ma się kierować własnymi pobudkami.
-Smocze pancerze: Draconer może kupować specjale pancerze w sklepiku smoczej straży.
-Smocze obeznanie: Członek tej klasy zyskuje +2 do blefowania, dyplomacji, nasłuchiwania, spostrzegawczości, sztuki przetrwania oraz oraz obrażeń zadanych bronią względem smoków.
-Kształt smoka: Draconer 2. poziomu zyskuje moc przemieniania się w smoka rozmiaru: małego, średniego, dużego i z powrotem. Zdolność ta działa jak zdolność specjalna różne kształty(Księga potworów, np. sukub) z wyjątkiem podanych dalej różnic. Efekt utrzymuje się przez godzinę na poziom draconera lub do chwili, gdy nie postanowi się odmienić. Zmiana kształtu(na smoczy i z powrotem) to akcja standardowa, która nie prowokuje ataków okazyjnych. Wszelkie wyposażenie jakie on ma na sobie lub dzierży, stapia się z nową postacią i przestaje działać. Kiedy draconer powraca do naturalnej formy, każda rzecz, która zlała się z przybranym kształtem, pojawia się w tym samym miejscu ciała, w jakim poprzednio się znajdowała, i normalnie działa. Wszelkie przedmioty założone w nowej postaci po powrotnej przemianie spadają, lądując u stup draconera.
-Immunitet: Raz na tydzień draconer może powołać efekt, który przez 1k6 rund (w przypadku smoków 2k6 rund) sprawi że nikt, w obrębie 9m od draconera, nie będzie mógł go atakować, chyba że powiedzie się danej jednostce rzut obronny na wolę (ST 10 + poziom w klasie + modyfikator z roztropności)
Lista czarów draconera:




Dodatek A - smocze pancerze
Dostępne jedynie dla członków smoczej straży.
Te pancerze mają moc:
-Osłona przed bronią oddechową: Tego rodzaju zbroja lub tarcza powołuje do istnienia magiczną moc, która chroni przed bronią oddechową. Kiedy właściciel może paść ofiarą broni oddechowej istnieje szansa że tak się nie stanie.
Rodzaje osłony:
-Słaba: szansa na obrażenia od broni oddechowej 25% Cena: +2000sz?
-Przeciętna: szansa na obrażenia od broni oddechowej 50% Cena: +8000sz?
-Mocna: szansa na obrażenia od broni oddechowej 75% Cena: +32 000sz?
Dodatek B -„Smocza straż”
Gdy wieśniacy skarżą się na jakiegoś smoka, to idą właśnie tu, do smoczej straży. „Panie jak ja już tyle lat żyję, ale jeszcze nigdy takiego jam dziwoląga nie widział, a to mu się jeszcze nasze skarby chce jakby mało miał, weźcie zatłuczcie gada bo naszą wioskę do ruiny doprowadza.” Po takim zgłoszeniu wysyłają kogoś z ekipy by załatwił sprawę, jeśli nie da się po dobroci, to po złości ale, zawsze kończą jak należy.
Gdy młody złoty smok skarży się na wieśniaków, to on też tu idzie. „Widzicie, wieśniacy myślą się wzbogacić moim kosztem, co jakiś czas mnie napadają, weźcie im wyperswadujcie to z głowy, znudziło mi się już ich wyganianie precz w diabły.” Po takim zgłoszeniu też wysyłają kogoś z ekipy by załatwił sprawę jak trzeba.
Powyżej podane przykłady to chleb powszedni dla tej organizacji ale zdarzają się i ostrzejsze sytuacje.
Smocza straż to często spotykana organizacja, nieraz pełni funkcję nieoficjalnej straży miejskiej.
(W przyszłości może pomyślę o innych prestiżówkach tej organizacji)


Ostatnio zmieniony przez echo12 dnia Sob 9:09, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 55 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Nie 21:49, 24 Mar 2013    Temat postu:

Jeśli chodzi o kosmetykę, to bazowa premia do ataku w prestiżówkach nigdy nie przyjmuje drugiej wartości po ukośniku (leci po prostu +6, +7 itd.). Należy też uściślić, czym jest smocza straż, brakuje opisu organizacji. Brakująca lista smoczych pancerzy i czarów draconera są wciąż do uzupełnienia? Do smoczego obeznania dorzuciłbym premię do testów dyplomacji, bo nie powinna być to analogia do ulubionego wroga tropiciela, wg opisu.
Sam pomysł klasy wydaje mi się niezbyt chwytliwy, nie jestem też do końca pewien, czym jej przedstawiciel się zajmuje. Cokolwiek by jednak nie robił, kształt smoka wydaje się nieadekwatny do roli dyplomaty/arbitra. Ale to moje zdanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
echo12
Nowicjusz


Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:45, 25 Mar 2013    Temat postu:

Niedługo dam czary.
Pomysł wzięty z pewnego opowiadania o smokerach z ''Księgi smoków'' i mi się spodobał.
Ps. pisze wyraźnie ''Draconerzy to wojownicy zajmujący się sprawami smoków. Reprezentują zarówno stronę smoków, jak i reszty względem smoków.'' (Czyli dyplomata-woj)


Ostatnio zmieniony przez echo12 dnia Nie 18:05, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin