Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] [KŚ] Misjonarz
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 6:59, 17 Lis 2008    Temat postu: [3.5] [KŚ] Misjonarz

MISJONARZ (mis)
Gdzieś daleko na północy, jest grupa śmiałków, którzy dawno odeszli od szczytnych celów. Jednak tkwi w nich jeszcze ziarno dobra, które nie może zmarnieć. Na tym pergaminie masz ich imiona i podstawowe fakty jakie o nich mogłabyś usłyszeć. Teraz idź moja droga.
- Welasil Szczerozłoty, arcykapłan

Misjonarz to natchniona osoba zachęcająca ludzi o innym wyznaniu, by przyjęli jego bóstwo jako swego opiekuna. Często idzie tam, gdzie nikt się nie spodziewa znaleźć wiernych dla jego patrona. Niesie wiarę tym, którzy o niej nie słyszeli i tym, którzy przez swe czyny odcinają się od tej najświętszej potęgi. Nie jest to zbrojny kleryk nawracający ogniem i mieczem. Misjonarz to mistrz słowa. Potęga jego zamyka się w zdaniach i zaklęciach, które przez boskie natchnienie wypowiada. Idzie z otwartymi ramionami, pieśnią na ustach i z darami do niewiernych, a swoją postawą zjednuje innych. Często się zdarza, że posłaniec musi zasłonić się półprawdą lub udawać osobę (szczególnie w przypadku złego lub neutralnego, niepraworządnego bóstwa), którą nie jest. Jednak wszystko dla wyższej sprawy! Jego codzienna praca i służba pozwala mu zbliżyć się do boga, który obdarza go zdolnościami do dalszych działań.
Kostka Wytrzymałości: k6

Wymagania:
Postać, która chce zostać misjonarzem, musi spełnić następujące wymagania.
Umiejętności: Blefowanie 4 rangi, Czarostwo 8 rang, Dyplomacja 8 rang, Przebieranie 4 rangi, Wiedza (religia) 8 rang lub Wiedza (natura) 8.
Atuty: Dowolny atut metamagiczny, Dowolny atut tworzenia przedmiotów, Skupienie na umiejętności (Dyplomacja), Zdolności przywódcze.
Czary: Zdolność rzucania zaklęć objawień 3. poziomu.

Umiejętności klasowe
Oto umiejętności klasowe misjonarza (i atrybut kluczowy dla każdej z nich): Blefowanie (Cha), Czarostwo (Int), Dyplomacja (Cha), Koncentracja (Bd), Postępowanie ze zwierzętami (Cha), Przebieranie (Cha), Rzemiosło (Int), Wiedza (natura) (Int), Wiedza (religia) (Int), Wyczucie pobudek (Rzt), Zawód (Rzt).
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 4 + modyfikator z Int.

Właściwości klasowe:
Oto właściwości klasowe misjonarza.
Biegłość w broni i pancerzu: misjonarz nie zyskuje biegłości w broni ani pancerzu.
Czary na dzień/znane czary: Co każdy poziom w tej klasie prestiżowej misjonarz zyskuje zaklęcia (czary na dzień lub znane, zależnie od sytuacji), tak jakby awansował na kolejny poziom klasy pozwalającej rzucać czary objawień, za sprawą której mógł rzucać zaklęcia 3 poziomu, zanim zdecydował się na tę klasę prestiżową. Nie otrzymuje jednak żadnych innych korzyści wynikających z awansu w zwykłej klasie, z wyjątkiem wzrostu efektywnego poziomu czarującego. Jeżeli bohater miał więcej niż jedną klasę, za sprawą której rzucał zaklęcia objawień 3. poziomu zanim został misjonarzem, musi zadecydować, z której z nich wynikać będą nowe czary na dzień.
Wysłannik boga (zn): Przedstawiciel tej klasy prestiżowej począwszy od 1. poziomu uzyskuje zdolność dodania raz dziennie premii +5 z olśnienia do jednego testu charyzmy albo opartej na niej umiejętności lub zdolności. Co 3 poziomy liczba użyć na dzień tej mocy zwiększa się o jeden.
Duchowy pancerz (zn): Po osiągnięciu 2. poziomu misjonarz, który nie ma na sobie pancerza, otrzymuje premię z olśnienia do KP równą jego modyfikatorowi z charyzmy.
Dodatkowa domena: Na 4. poziomie przedstawiciel tej klasy prestiżowej otrzymuje dodatkową domenę wybraną z listy domen bóstwa. Postać nie mająca poziomów kapłana, nie otrzymuje czarów, a zyskuje jedynie zesłaną moc.
Boże wsparcie: Na 5. poziomie bóg, którego wyznaje, zaczyna docenić oddanie misjonarza i udziela mu większego wsparcia. Przedstawiciel tej klasy prestiżowej otrzymuje premię +1 do poziomu czarującego, gdy przyzywa z domeny swojego bóstwa opiekuńczego (charakter istoty nie może odbiegać, dalej niż o jeden stopień, niż charakter patrona) przybyszów lub żywiołaki. Na poziomie 9. premia ta wzrasta do +2.
Ponadczasowe ciało (zw): Po osiągnięciu 8. poziomu misjonarz nie podlega karom do wartości atrybutów wynikającym ze starzenia się oraz nie może zostać postarzony za pomocą magii. Wszelkie kary i premie, jakie zaczęły działać wcześniej, nadal obowiązują. Niestety, gdy nadejdzie jego czas, misjonarz umiera ze starości.
Boski posłaniec (zn): Duchowego pasterza 10. poziomu otacza aura boskiej opieki. Stworzenia o wartości intelektu mniejszej niż 3 lub w ogóle jej nie posiadające nie zaatakują przedstawiciela tej klasy prestiżowej, jeżeli on nie dokona wobec nich żadnych aktów agresji oraz nie będzie wspierać osób podejmujące takie działania. Zdolność nie działa na stworzenia nienaturalne takie jak konstrukty i nieumarli, oraz istoty o SW większym niż 15.

Tabela: Misjonarz
P BA RO na:
Wytr Ref Wolę Specjalne Czary na dzień
1. +0 +0 +0 +2 Wysłannik boga 1/dzień Poziom obecnej klasy magii objawień +1
2. +1 +0 +0 +3 Duchowy pancerz Poziom obecnej klasy magii objawień +1
3. +1 +1 +1 +3 Poziom obecnej klasy magii objawień +1
4. +2 +1 +1 +4 Wysłannik boga 2/dzień, Dodatkowa domena Poziom obecnej klasy magii objawień +1
5. +2 +1 +1 +4 Boże wsparcie +1 Poziom obecnej klasy magii objawień +1
6. +3 +2 +2 +5 Poziom obecnej klasy magii objawień +1
7. +3 +2 +2 +5 Wysłannik boga 3/dzień Poziom obecnej klasy magii objawień +1
8. +4 +2 +2 +6 Ponadczasowe ciało Poziom obecnej klasy magii objawień +1
9. +4 +3 +3 +6 Boże wsparcie +2 Poziom obecnej klasy magii objawień +1
10. +5 +3 +3 +7 Wysłannik boga 4/dzień, Boski posłaniec Poziom obecnej klasy magii objawień +1


Ostatnio zmieniony przez Kondeks dnia Czw 11:11, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 25 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 17:54, 17 Lis 2008    Temat postu:

Jaki czas działania ma duchowy pancerz? Na jeden atak?

Ja bym go raczej zrobił na stałe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nerinxian
Adept


Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z tamtąd

PostWysłany: Pon 18:45, 17 Lis 2008    Temat postu:

Spoko klasa. Brakuje tylko zdania z cyklu, "Jeśli postać posiada poziomy w dwóch klasach, mogących rzucać czary objawień, musi ona wybrać jedną, w której będzie otrzymywała dodatkowe czary."
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:45, 18 Lis 2008    Temat postu:

1. Skoro klasa jest do edycji 3.0 to zmień skupienie na zogniskowanie, a zawód na profesję.
2. Nie rozumiem fragmentu:
Kondeks napisał:
jeżeli on nie dokona wobec nich Żadnych aktów agresji manifest boskiej mocy.

3. W jaki sposób działa zdolność dodatkowa domena w przypadku np: druida?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 8:45, 22 Lis 2008    Temat postu:

Nerinaxian: "Jeżeli bohater miał więcej niż jedną klasę, za sprawą której rzucał zaklęcia objawień 3. poziomu zanim został misjonarzem, musi zadecydować, z której z nich wynikać będą nowe czary na dzień." -nieuważnie przeczytałeś.
Boski:
1. Mój błąd poprawiłem na 3.5
2. Błąd poprawiłem. Każdy wie co to akt agresji, nie będę rozważał wszystkich możliwych sposobów jego dokonania.
3. Dodałem.
____________________________________________________________
2. Nie zauważyłem, że zapomniałem usunąć ten fragment. Pisałem tę prestiżówki jeszcze w wakacje i w końcu nigdzie nie wysyłałem, więc nie podległa ostatecznej korekcie. Dzięki za czepialskość. ;)


Ostatnio zmieniony przez Kondeks dnia Sob 20:20, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nerinxian
Adept


Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z tamtąd

PostWysłany: Nie 23:32, 07 Gru 2008    Temat postu:

Ja bym zamienił w duchowym pancerzu i bożej łasce modyfikatory z charyzmy na mądrość, ale to tylko moje skromne zdanie, po prostu bardziej mi pasuje mądrość jako atrybut który tak naprawdę łączy z bóstwem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warag
Zbrojny


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 14:09, 08 Gru 2008    Temat postu:

Lepiej zostawić charyzmę, bo mądrość to atrybut odpowiedzialny za czarowanie i siłą rzeczy będzie najwyższy. Więc zbyt łatwo będzie osiągnąć wysoką wartość KP. I skoro jest to duchowy pancerz to może niech daje premie za zbroję.
Co do wymagań to za bardzo nie wiem, na co misjonarzowi atut tworzenia przedmiotów.
Ogólnie mechanika raczej dobrze zrobiona, acz bez fajerwerków. Czekam na część opisową :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:01, 08 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
Atuty: Dowolny atut metamagiczny, Dowolny atut tworzenia

Czemu?

Cytat:
Duchowy pancerz(zn):

Raczej mało przydatny. Charyzma jest mało potrzebna postaciom które wezmą tę prestiżówkę, więc myślę, że śmiało można dodać tę premię do pancerza.

Cytat:
Zdolność nie działa na stworzenia nienaturalne takie jak konstrukty i nieumarli.

Nie lepiej ograniczyć to do zwierząc i niemagicznych bestii? Bez sensu, żeby ork o int 2 zrezygnował z zaatakowania przedstawiciela tej klasy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:32, 08 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
Nie lepiej ograniczyć to do zwierząc i niemagicznych bestii? Bez sensu, żeby ork o int 2 zrezygnował z zaatakowania przedstawiciela tej klasy...

Stworzenia o INT 2 mają zwierzęcy intelekt. W przypakdu "inteligentnych" ras humanoidalnych, jak ludzie, czy orkowie taka wartość będzie oznaczała ciężkie upośledzenie wykluczając egzystencję takiego osobnika, tym bardziej w warunkach bojowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:37, 08 Gru 2008    Temat postu:

Weźmy pod uwagę humanoida ze zmniejszonym magicznie int.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:59, 08 Gru 2008    Temat postu:

Także nie zaatakuje misjonarza, bo będzie na to za głupi... Ograniczenie dotyczące intelektu wydaje mi się sensowne i nie widzę sytuacji w której doprowadziłoby to do niezrównoważenia gry.

Warag napisał:
I skoro jest to duchowy pancerz to może niech daje premie za zbroję.


Postać nie nosząca zbroi nosi karwasze pancerza. Ta moc nie miałaby większego sensu, byłaby wręcz bezużyteczna jeśli miałaby dawać premię z pancerza.

Mechanicznie do klasy nie mam zastrzeżeń. Fabularnie nie za bardzo rozumiem wymagania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:53, 10 Gru 2008    Temat postu:

Wybaczcie, nie było mnie 2 dni na forum (Czytałem "Pana T.").
Co do wymagań - misjonarz to osoba skupiająca się na czarowaniu nie na walce wręcz, co ma odzwierciedlać atut metamagiczny. Przecież ma przekonywać pokazując chwałę boską, a nie ramienia jego sługi.
Tworzenie przedmiotów jest rzeczą, dzięki której może się wkupić w społeczeństwo, manifestować zdolności bóstwa.

Wracając do twojej wypowiedzi Deemer - Jak to charyzma jest mało potrzebna misjonarzowi? Czym będzie przekonywał? Wiem, ze opisu nie ma, ale nazwa chyba wystarczy by zorientować się o kogo chodzi.

Ta klasa ma stanowić jakąś alternatywa dla ciężkozbrojnego kapłana, który w imię boże idzie mordować. Nie jest to osoba zakuta w pancerz i zbrojna w topór, która biega i sieka. Wyjdzie do ludu, w zwykłym ubraniu i przemówi, a w razie czego pokarze jaka potęga jest bóstwa – nie dla własnej, a boskiej chwały. Będzie nawracał raczej słowem i czynem niż ‘ogniem i mieczem’.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:00, 10 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
Jak to charyzma jest mało potrzebna misjonarzowi?

Chodziło mi raczej o to, że nie ma co spodziewać się, żeby ktokolwiek biorąc tę klasę miał 16 charyzmy i żeby dbał o jej rośnięcie. Częściej będzie spotykana ta 12. Przy niższych wartościach zdecydowanie lepiej nosić pancerz, który przecież nie przynosi większych strat kapłanom.
Rozumiem ideę, ale chodzi mi o to, że chyba niewiele osób dla odgrywania postaci zrezygnuje z 6 czy 7 KP (odpowiednio mniej w przypadku druidów).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:44, 10 Gru 2008    Temat postu:

Jeżli tak ważne jest dla ciebie nawracanie, to bierzesz sobie płaszcz charyzmy bo daje do: zdolności przywódczych, umiejętności, atutów objawionych(bo odegnanie nie rośnie, więc warto je brać) i teraz również do KP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 8:31, 12 Gru 2008    Temat postu:

Kondeks napisał:
Blefowanie (Cha) ... Postępowanie ze zwierzętami (Cha)

Dobrze by było żebyś mi napisał swoją wizję misjonarza; jednak opisz to w sposób fabularny bo te umiejętności do mojej wizji twojej psotaci, nie pasują.
Kondeks napisał:
Duchowy pancerz(zn): Misjonarz co najmniej 2. poziomu, który nie ma na sobie pancerza, otrzymuje premię z olśnienia do KP równą jego modyfikatorowi z charyzmy.

Mniemam, iż jest to zdolność permanentna.
Kondeks napisał:
Boski posłaniec(zn): Duchowego pasterza 10. poziomu otacza aura boskiej opieki. Stworzenia o wartości intelektu mniejszej niż 3 lub w ogóle jej nie posiadające nie zatakują przedstawiciela tej klasy prestiżowej, jeżeli on nie dokona wobec nich żadnych aktów agresji. Zdolność nie działa na stworzenia nienaturalne takie jak konstrukty i nieumarli.

Moim zdaniem przesadzone - taka gromada potwornych skorpionów kolosalnych przecież by go rozbiła. Jest to co prawda, dobrze uzasadnione ale ja bym mu dał jakieś premie do KP, aurę dla przyjaciół w jakimś promieniu czy coś w tym stylu. Zauważyłem, że jeśli nie dokona katów agresji - ale podczas walki może wspomagać towarzyszy czarami, nie martwiąc się, że skorpionek go walnie.

Klasa ciekawa, ale błagam o opis, nawet krótki, czym się oni w D&D zajmują, bo jakoś trudno mi sobie to (na podstawie tej pracy) wyobrazić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:13, 12 Gru 2008    Temat postu:

1. Może w końcu napisze. ;)
2. Jeżeli nic nie jest napisane to znaczy, że tak.
3. Chyba źle rozumiesz agresję. Jeżeli wspierasz tych, którzy cię atakują to też jesteś agresorem. Misjonarz musiał by stać i patrzec jak wyrzynają mu dróżynę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 19:17, 12 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
dróżynę

Raczej drużynę.

Cytat:
3. Chyba źle rozumiesz agresję. Jeżeli wspierasz tych, którzy cię atakują to też jesteś agresorem.

To można różnie interpretować, dlatego radziłbym Ci rozwiać wątpliwości - bo jeśli misjonarz stoi sobie i leczy przyjaciół to przecież nie będzie dyskutował z potworami czy to jest akt agresji. Trzeba to dokładnie opisać, przynajmniej moim zdaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:09, 29 Gru 2008    Temat postu:

Dodałem opis. Może nie za długi, ale oddaje to co maiłem na myśli tworząc te klasę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:56, 14 Lut 2009    Temat postu:

Kondeks, przeczytaj tę pracę ze 2 razy. Jest sporo błędów, których nie wyłapie edytor tekstu.

Cytat:
Rozumiem ideę, ale chodzi mi o to, że chyba niewiele osób dla odgrywania postaci zrezygnuje z 6 czy 7 KP (odpowiednio mniej w przypadku druidów).

To nie jest niskopoziomowa postać.
1. W ciężkiej zbroi nie możesz spać i wykonywać wielu czynności
2. Na wysokich poziomach kombinacja premii z charyzmy (dzięki przedmiotom lub czarom) i karwaszy pancerza może dać więcej, niż pełna zbroja płytowa +5.

Cytat:
Dowolny atut metamagiczny, Dowolny atut tworzenia

Wymagania są w miarę rozbudowane (nie tyle osłabiają postać, co utrudniają wzięcie klasy). Proponuję zabrać dowolny atut metamagiczny. Natomiast proponuję rozważyć, jako alternatywę dla tworzenia przedmiotów, dodanie wyciszenia/unieruchomienia czaru.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:21, 14 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
Kondeks, przeczytaj tę pracę ze 2 razy. Jest sporo błędów, których nie wyłapie edytor tekstu.

Ok, ale później. xD
Cytat:
Wymagania są w miarę rozbudowane (nie tyle osłabiają postać, co utrudniają wzięcie klasy). Proponuję zabrać dowolny atut metamagiczny.

Wymagania nieprzypadkowo są właśnie takie. Chciałem by postać faktycznie specjalizowała się w czarach. Wzięcie atutu metamagicznego niejako obliguje bohatera do inwestowania w zaklęcia (lub stracenia atutu - jeżeli ktoś wybierz inną drogę).
Cytat:
Natomiast proponuję rozważyć, jako alternatywę dla tworzenia przedmiotów, dodanie wyciszenia/unieruchomienia czaru.

Można wiedzieć dlaczego akurat te?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 23:39, 14 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
Można wiedzieć dlaczego akurat te?

Ich ważne zastosowanie jest nie bojowe: ukrycie faktu rzucenia zaklęcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warag
Zbrojny


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 18:45, 19 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
Wysłannik boga(zn): Przedstawiciel tej klasy prestiżowej co 3. poziomy począwszy od 1. uzyskuje zdolność dodania raz dziennie premii +5 z olśnienia do jednego testu charyzmy. Co 2 poziomy liczba użyć na dzień tej mocy zwiększa się o jeden.

Trzeba przeredagować opis. Wywal początek i napisz, że na 1. poziomie uzyskuje uzyskuje tą zdolność, a w ostatnim zdaniu dodaj, że co 2 poziomy powyżej pierwszego.

Ponadczasowe ciało - premie za starzenie się, nadal może zdobyć? Jeśli tak, to
Cytat:
Wszelkie kary, jakie zaczęły działać wcześniej, oraz wszystkie premie nadal obowiązują.

proponowałbym usunąć wzmiankę o premiach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 14:37, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
Ich ważne zastosowanie jest nie bojowe: ukrycie faktu rzucenia zaklęcia.

Misjonasz powinien demonstrować potęgę boga, a nie ją ukrywać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 15:07, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
Misjonasz powinien demonstrować potęgę boga, a nie ją ukrywać.

Nie zaszkodzi mu jednak możliwość subtelnej manipulacji faktami, by uzyskać lepsze efekty np. rzucić potajemnie ochronę przed żywiołami i wmówić innym, że sam fakt jego gorliwej wiary starcza za osłonę przed buchająymi płomieniami.

Nie będe sie przy tym upierał, lecz uważam te atuty za dobre rozwiązanie.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 15:08, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warag
Zbrojny


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:48, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
W przypadku gdy, postać nie ma poziomów kapłana, nie wpływa ona na rzucanie czarów, a obdarza jedynie zdolnością.

Może by w takim przypadku, do listy czarów postaci dochodziły czary z tej domeny?

Cytat:
Na 5 poziomie bóg jakiego wyznaje zaczyna docenia oddanie duchowego pasterza

doceniać
Duchowego pasterza? Stara nazwa klasy jak mniemam :).
Poza tym zjadłeś kropki po cyferkach oznaczających poziom (co ciekawe, tylko przy tej zdolności ^^ )

Cytat:
jeżeli on nie dokona wobec nich żadnych aktów agresji

Żeby uniknąć sytuacji spornych, dodałbym, że wspieranie sojuszników w walce z tymi istotami, również jest aktem agresji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin