Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] [KŚ] Pierwotny Myśliwy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:01, 11 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Pierwotni Myśliwi to nazwa ich społeczności (a nie tylko klasy prestiżowej). Tak samo Żyd (społeczność, naród żydowski) pisze się wielką literą.

Żyd to zły przykład - nazwy pochodzące od nazw organizacji pisze się małą literą.
Cytat:
A co do Pierwotnych to myśle że lepiej wygląda jak są dużą literą.

Zapis ten jest niepoprawny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:27, 18 Mar 2009    Temat postu:

Poprawiłem duże litery, moim zdaniem wygląda to teraz mniej przejrzyście, ale jeśli takie są wymagania, to ok. Kilka błędów też się znalazło, jeszcze, głównie literówek i zostawionych nazw. Też poprawiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warag
Zbrojny


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 15:12, 21 Mar 2009    Temat postu:

Zmień nazwy umiejętności i atutów na zgodne z edycją 3.5.
zauważanie - spostrzegawczość
tajniki dziczy - sztuka przetrwania
upadanie - zwinność
równowaga - zachowanie równowagi
krzepkość - krzepa

Zwierzęca Empatia - czy jeśli wcześniej nie posiadał tej zdolności to ją zyskuje teraz? Jeśli tak to wypadałoby by to napisać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 11:45, 29 Mar 2009    Temat postu:

W wymaganiach są 44 rangi umiejętności. Tropiciel z intelektem 10 może spełnić wymagania na 8 poziomie. Intelekt 12 zmniejszy wymagany poziom do 6. Proponuję zmniejszych ilość wymaganych rang, bo te wymagania nakłaniają do wzięcia większego intelektu, który chyba mija się z założeniem postaci ;).

Cytat:
Zwierzęce oczy – Oczy myśliwego stają się bardziej zwierzęce, od tego momentu widzi 3 razy lepiej od człowieka w słabym świetle.

Może 3 razy dalej? Lepiej świadczy o dodatkowych profitach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 17:22, 21 Kwi 2009    Temat postu:

3 razy dalej? W podręcznikach pisze chyba "lepiej" ale "dalej" brzmi rzeczywiście dużo lepiej.

Co do rang w umiejętnościach zwiększyłem je z powodu "przepakowania" klasy. Zmniejszenie ich byłoby chyba uż teraz ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:47, 25 Maj 2009    Temat postu:

W kontekście KŚ proszę o dostsowanie zapisu zdolności do wzoru:
Nazwa zdolności: opis zdolności. Najlepiej otwórz stronę podręcznika i dostosuj zapis (kropki, pogrubienia, przejścia do nastepnej linii, formułki itp.).

W podręcznikach nie spotkałem się ze skracaniem nazwy klasy, więc i w tym wypadku należy stosować pełną formę. Do tego nazwę klasy z małej.

Cytat:
3 razy dalej? W podręcznikach pisze chyba "lepiej" ale "dalej" brzmi rzeczywiście dużo lepiej.

W 3.0 w opisie elfa jest dalej.

Cytat:
Szybkość wilka – Postać potrafi pędzić niczym wilk, na pierwszym poziomie szybkość Pierwotnego zwiększa się o 3m.

Zamiast przecinka - kropka i nowe zdanie.

Cytat:
Zwierzęca Empatia – Jeśli pierwotny posiadał wcześniej zdolność Zwierzęcej Empatii, to na potrzeby określania potęgi tej zdolności traktuje się go tak jakby dalej awansował w klasie podstawowej która zapewnia tą zdolność.

Nazwy zdolności pisze się małymi.
Przecinek przed jakby i która.
"Tą" stosuje się wyłącznie w narzędniku (z kim? z czym?) formy żeńskiej. Sam kiedyś popełniałem ten błąd.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Pon 15:53, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:01, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Te drobne błędy są już poprawione plus parę innych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 13:11, 13 Wrz 2009    Temat postu:

Wpisz "pierwotny myśliwy" w opcji szukaj i sprawdź po kolei wielkość liter. Miejscami jest bezpodstawnie duża litera. Ogółem otwórz SRD i zrób zapis wg tamtejszego wzoru (układ, wielkie litery).

Niecywilzowany - "cywilizowanych" należy zastąpić pojęciem precyzyjnym z punktu widzenia mechaniki.

Zwierzęca empatia - usuń powtórzenie nazwy.

Cytat:
nigdy zaś dla przyjemności. Nigdy nie używają wierzchowców

Powtórzenie.

Ryk: Przecinek przed "by".

Wybacz, że taki króki komentarz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wedkarz95
Początkujący


Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:28, 21 Wrz 2009    Temat postu:

Nie no bez jaj ślepowidzenie to chyba drobna przesada. Większość zwierząt leśnych tego nie ma a co dopiero jakiś buszmen...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:26, 03 Paź 2009    Temat postu:

Poprawione.

A właśnie, Wedkarz95 Pierwotny Myśliwy to nie zwykły buszmmen to czempion duchów natury i tym podobnych rzeczy. ;] Cóż więc dziwnego że jest najpotężniejszym drapieżnikiem w puszczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:54, 18 Lut 2010    Temat postu:

Bardzo nadużywasz wielką literę. Nazwy klas, zdolności i umiejętności zapisz z małej.

Zezwierzęcenie - może kły powinny dawać możność zmiany w zwarciu stłuczeń na obrażenia (postać dodatkowo wgryza się w przeciwnika)? Oczywiście, to tylko moja luźna koncepcja.

Skowyt rosomaka - może zmień "sprzymierzeńcy" na "postacie uznające pierwotnego za sprzymierzeńca" (może wymagać przeredagowania)? Jeżeli samemu się będzie wybierać, to może wyjść dziwnie.

Moim zdaniem koniecznie trzeba wzmocnić ryk bestii lub pomyśleć nad użyciem w akcji darmowej. Aktualnie trzeba go użyć w czasie walki, ale zajmuje to akcję standardową, więc po prostu się nie opłaca go stosować. A po co szeroko opisywać zdolność, która jest bezużyteczna?

Jeżeli klasa wyjdzie za silna zawsze można zabrać refleks - tropiciel też go nie ma.

Serce rosomaka - jak dla mnie informacja o zwiększeniu poziomu jest niejasna. Przecież szał nie ma poziomu czarującego.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 23:55, 18 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:56, 16 Mar 2010    Temat postu:

Przepraszam za zwłokę awaria internetu.

Zezwierzęcenia - ee myślałem o tym... żeby efektownie gryźć rozstaw szczęki też musi być odpowiedno szeroki, myśle że raczej odpada.

Skowyt Rosomaka - co do sprzymierzeńców... to we wszystkich klasach w podręcznika pisze po prostu sprzymierzeńcy, a przynajmniej nie pamiętam by pisało... nie wprowadza to zbytnich komplikacji??

Ryki - tak samo jak prawie wszystkie czary wymagają akcji standardowej. Może rzeczywiście zmienie na akcję ruchu.

A co do serca isnieje coś takiego jak efektywny poziom barbarzyńcy dla określania mocy szału. Po prostu sumuje się dwie klasy barbarzyńce i jakąś która pozwala zwiększyć ten poziom szału. albo traktuje się postać jakby była barbarzyńcą poziomu x w szale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 9:37, 17 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
tak samo jak prawie wszystkie czary wymagają akcji standardowej. Może rzeczywiście zmienie na akcję ruchu.

Drake:)
Logika, nie mechanika.
Warknąć można nie zaprzestając atakowania. W Krainach Wschodu jest dziki shing który ma zdolność ryk lwicy (czy jakoś tak) co mu daje możliwość wykorzystania atutu: okrzyk ki (podobne do ryku niedźwiedzia) w akcji darmowej jeśli łączy go z pełnym atakiem:) Tak by pasowało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:19, 21 Mar 2010    Temat postu:

Hmmm....

Ostatecznie zmieniłem na akcję ruchu, nie prowokującą okazyjnych ataków.

Może być??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 21:44, 21 Mar 2010    Temat postu:

Dałbym jednak, że można używać ich w akcji darmowej. Barbarzyńca nie musi poświęcać rundy aby wpaść w szał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaylegh
Nowicjusz


Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lidzbark Warmiński, Olsztyn, Gudziądz

PostWysłany: Śro 19:23, 28 Kwi 2010    Temat postu:

"Serca - Geparda, Leoparda, Krokodyla" brak czasu w rundach potrzebnego na ich spożycie. Pozdrawiam Very Happy Klasa ŚWIETNA bardzo mi się podoba podesłałem mojemu MG link z tą stronką aby sobie poczytał i pomyślał nad wprowadzeniem zarówno Ludu jak i Klasy do naszych sesji. Drakestar GENIALNA ROBOTA GRATZ Applause

Ostatnio zmieniony przez Kaylegh dnia Śro 19:24, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:46, 10 Maj 2010    Temat postu:

Jeśli nie ma podanego czasu ich spożycia serca spożywa się w jedną akcję całorundową. Tak zresztą napisane jest wcześniej w tej zdolności.

Miło wiedzieć że się podoba;]

aha i poprawiłem parę rzeczy, również dodałem przy sercach bestii zmienione obrażenia z broni naturalnej dla małych postaci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin