Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Wojownik Ducha

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nucleonic
Gość





PostWysłany: Wto 9:24, 03 Lut 2009    Temat postu: [3.5] Wojownik Ducha

Chciałem zaznaczyć, że praca pójdzie do KŚ, tylko na razie wolałbym ją dopracować i nie poddawać od razu pod głosowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Na wstępie chciałem przeprosić użytkowników, gdyż nie miałem czasu na testy tej klasy. Mam nadzieję, że jednak nie zostało już dużo do poprawienia. Niżej przedstawię moje wątpliwości, dotyczące tej klasy. Proszę więc nie tylko o komentowanie pracy, ale także tych propozycji.

- Używanie zdolności Duchów: zastanawiam się nad wprowadzaniem punktów ducha (postać za te punkty zużywałaby wezwanie duchów), ale nie wiem, czy nie będzie to zbędne komplikowanie.
- Balans: mam nadzieję, że klasa nie jest za mocna, mi się taka nie wydaje. Jeżeli za słaba, zwiększę BA, ewentualnie RO na wytrwałość.
- Forma: starałem oddać tę klasę jak najprościej i jak najlepiej. Mam nadzieję, że mi wyszło.

Proszę o wyrozumiałość, gdyż twórcą, to ja za dobrym nie jestem Very Happy.

Z góry proszę i dziękuję za komentarze.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 11:09, 03 Lut 2009    Temat postu:

Ile razy dziennie można używać duchów choćby żywiołów?

Zmieniłbym ducha furii aby kara była -2, analogicznie do gradu ciosów

Furia duszy na 1 poziomie trwa jedna runde i potem do końca spotkania jest się zmęczony, całkowicie nie opłacalne.
Zwiększyłbym czas trwania o 5 rund

Z czego są te premie? Z morale? Czy z czego innego?
Czy mozna łączyc ducha walki i aury aby dostać +5 do ataku i obrażeń?
I czy w ogóle duch aury działa na wojownika ducha?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nucleonic
Gość





PostWysłany: Wto 11:17, 03 Lut 2009    Temat postu:

Z zadowoleniem zaobserwowałem pomarańczową ikonkę przy mojej pracy. Wchodzę i myślę, znalazł się ktoś kto znalazł błąd. Dobrze klasa będzie szybciej grywalna. A tu nie...
Wychodzi na to, że nie umiesz czytać.
Nucleonic napisał:
Zdolności: Użycie każdej zdolności wojownika ducha (oprócz furii duszy), jest akcją standardową, która prowokuje okazyjny atak, oraz trwa rundę, na każde dwa poziomy w tej klasie prestiżowej, chyba, że opis podaje inaczej. Wszystkie zdolności mogą być wcześniej zakończone z woli postaci (akcja standardowa, nie prowokująca okazyjnego ataku).
Wezwania ducha walki, furii czy obrony nie mogą być ze sobą w żaden sposób łączone. Jeżeli postać to uczyni automatycznie rozprasza ducha, który był wywołany wcześniej. Inne zdolności wezwań duchów można łączyć.
Ze wszystkich zdolności wezwań duchów (duch żywiołu, obrony, walki, aury i furii) można korzystać w dowolnej kombinacji raz, na każdy poziom w tej klasie prestiżowej/dzień.
Tego samego ducha nie można wezwać drugi raz, jeżeli postać znajduje się jeszcze pod działaniem poprzedniego (dwukrotne wezwanie ducha żywiołu, nie zwiększy obrażeń o kolejne +1k6).
Było od początku. Wystarczy chcieć.

Arvelus napisał:
Zmieniłbym ducha furii aby kara była -2, analogicznie do gradu ciosów
Była taka opcja, ale nie wiem czy nie za silne.

Arvelus napisał:
Z czego są te premie? Z morale? Czy z czego innego?
Furia duszy na 1 poziomie trwa jedna runde i potem do końca spotkania jest się zmęczony, całkowicie nie opłacalne.
Znowu nie umiesz czytać.
Nucleonic napisał:
Furia duszy: Wojownicy ducha są w stanie wpadać z zimną krwią w furię, wyzwalając pierwotną moc swojej duszy. Mogą użyć tej zdolność 1/dzień, na 1. poziomie, i kolejny raz co dwa kolejne poziomy. Traktuj furię jak szał barbarzyńcy, poza wymienionymi niżej wyjątkami.


Arvelus napisał:
Czy mozna łączyc ducha walki i aury aby dostać +5 do ataku i obrażeń?

Nucleonic napisał:
Wojownicy ducha mogą wspomagać swych przyjaciół tworząc z duchów aurę. Wszyscy sojusznicy w promieniu działania, który wynosi 1,5/2 poziomy w tej klasie prestiżowej (środkiem promienia jest wojownik ducha),
Wyraźnie napisałem, że wspomaga sojuszników, nie siebie. Jedyne co może mylić, to środek promienia. Ale wątpię.

Ostatnio zmieniony przez Nucleonic dnia Wto 11:32, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Wto 12:49, 03 Lut 2009    Temat postu:

W Wymaganiach powinna być bazowa premia do ataku, a nie bazowy atak. Bazowy atak to BPA + siła/zręczość + atuty/zdolności/magia itp.
Reszta wymagań średnia. Co z tego, że postać będzie na chwilę na planie eterycznym. Czar blinkowania (blink) to daje i pozwala spełniać wymagania fabularne. Klasa nie daje żadnych zdolności związanych z wizytami na planie eterycznym.


Klasa, którą stworzyłeś jest typowym strikerem. Jej zadaniem jest zadawanie obrażeń.
Nie rozumiem więc dlaczego użycie furii jest akcją całorundową?
Jeszcze bardziej zastanawia mnie, dlaczego powoduje ataki okazzyjne?
To lekko bez sensu, że postać, która walczy wręcz, dostaje zdolność, której w walce wręcz jest trudno użyć.
Nie znalazłem wzmianki o czasie działania, więc jest to standardowe 1runda/ 2 poziomy? Zatem 1 poziomowy wojownik ducha w pierwszej rundzie odpali tę zdolność (pełna runda, zero ataków), przyjmie na siebie ataki okazyjne, po czym na początku drugiej rundy zdolność przestanie działać. Dobrze kombinuje?
Zresztą, nawet jeśli jest inaczej, to tracę jedną rundę na użycie zdolności, przez następną rundę mam mizerne premie, a do końca walki postać jest zmęczona.
Naprawdę nieprzydatna zdolność.

Zdolność nabiera jakiegoś znaczenia dopiero na poziomie kiedy to nie jest zmęczona, bo <5 rund średnich premii w zamian za zmęczenie jest bardzo kiepskim deal'em.

Nie ma takich żywiołów jak kwas, elektryczność, czy dźwięk. To są energie. Żywioły to woda, powietrze, ziemia i ogień.

Duch obrony - ta kara do trafienia naprawdę nie jest potrzebna.

Duch aury jest na 8 poziomie, więc o ile nie przewidujesz epickiej rozpiski można dać stały promień.

Duch furii - kara do trafienia powinna być -2, jeśli już.

Podsumowując, to klasa mechanicznie jest nawet poprawna, ale strasznie miałka.
Szczerze powiedziawszy, to wolałbym wziąć 10 poziomów wojownika, niż 10 poziomów w tej klasie, a to już świadczy o sile Twojej klasy.

Cytat:
Używanie zdolności Duchów: zastanawiam się nad wprowadzaniem punktów ducha (postać za te punkty zużywałaby wezwanie duchów), ale nie wiem, czy nie będzie to zbędne komplikowanie.
Nie jest to konieczne, zdolności nie są na tyle potężne, by je ograniczać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nucleonic
Gość





PostWysłany: Wto 14:49, 03 Lut 2009    Temat postu:

suldarr'essalar napisał:
W Wymaganiach powinna być bazowa premia do ataku, a nie bazowy atak. Bazowy atak to BPA + siła/zręczość + atuty/zdolności/magia itp.
Wiem. Drobna pomyłka, chodziło mi oczywiście o BPA.

suldarr'essalar napisał:
Reszta wymagań średnia. Co z tego, że postać będzie na chwilę na planie eterycznym. Czar blinkowania (blink) to daje i pozwala spełniać wymagania fabularne. Klasa nie daje żadnych zdolności związanych z wizytami na planie eterycznym.
Nie znalazłem żadnych innych ciekawych wymagań adekwatnych do klasy (ewentualnie wiedza - plany)

suldarr'essalar napisał:
Nie rozumiem więc dlaczego użycie furii jest akcją całorundową?
Postać stara się wyzwolić pierwotną moc i trochę to trwa. To nie jest typowy szał. Ale już usunąłem to.

suldarr'essalar napisał:
Nie znalazłem wzmianki o czasie działania, więc jest to standardowe 1runda/ 2 poziomy? Zatem 1 poziomowy wojownik ducha w pierwszej rundzie odpali tę zdolność (pełna runda, zero ataków), przyjmie na siebie ataki okazyjne, po czym na początku drugiej rundy zdolność przestanie działać. Dobrze kombinuje?

Nucleonic napisał:
Traktuj furię jak szał barbarzyńcy, poza wymienionymi niżej wyjątkami.
Przepraszam, ale wystarczy dokładnie czytać.

suldarr'essalar napisał:
Nie ma takich żywiołów jak kwas, elektryczność, czy dźwięk. To są energie. Żywioły to woda, powietrze, ziemia i ogień.
Mine błąd.

suldarr'essalar napisał:
Duch obrony - ta kara do trafienia naprawdę nie jest potrzebna.
Syndrom strachu przed przepakowaniem.

suldarr'essalar napisał:
Duch aury jest na 8 poziomie, więc o ile nie przewidujesz epickiej rozpiski można dać stały promień.
W sumie słusznie.

suldarr'essalar napisał:
Duch furii - kara do trafienia powinna być -2, jeśli już.
Dodałem.

suldarr'essalar napisał:
Podsumowując, to klasa mechanicznie jest nawet poprawna, ale strasznie miałka.
Niestety Sad Nie mam dobrych konceptów na klasy prestiżowe. Teraz ją trochę pozmieniałem (zwiększyłem jeszcze bpa i dodałem wiedzę - plany jako wymaganie), może lepiej?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Wto 16:21, 03 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
Przepraszam, ale wystarczy dokładnie czytać.
Otóż nie. Wyżej napisałeś, że jeśli nie jest napisane ile działa, to działa 1/2 rundy, zaś fragment, który zacytowałeś odebrałem jako działanie czarów, umiejętności itp. podczas szału.

Jak widać, póki co, zarówno ja jak i Volfer odczytaliśmy tak samo - zdolność trwa 1 rundę na poziom. Co oznacza, że albo myy nie umiemy czytać, albo Ty napisałeś w sposób sugerujący takie rozwiązanie.
Ja obstawiam to drugie.

Cytat:
Niestety Sad Nie mam dobrych konceptów na klasy prestiżowe. Teraz ją trochę pozmieniałem (zwiększyłem jeszcze bpa i dodałem wiedzę - plany jako wymaganie), może lepiej?
Koncept nie jest zły :)
Mi chodzi o siłę tej klasy. Ona jest po prostu słaba.

Podsunę kilka pomysłów na zdolności (+ małe edycje Twoich), może będą pasować do Twojej koncepcji:
Duch energii (zn): Wojownicy ducha potrafią korzystać z mocy żywiołów, by zadawać większe obrażenia swym wrogom. Postać może spętać ducha żywiołu w swoją broń zwiększając jej obrażenia o dodatkowe +1k6 od wybranej energii (patrz niżej). Obrażenia zwiększają się do +2k6 na 6 poziomie.

żywioł - energia
ogień - ogień
powietrze - błyskawica
woda - zimno
ziemia - dźwięk

Eteryczny spacer (Su): Bliski związek z duchami, pozwala wojownikowi ducha kroczyć ich ścieżką. Zaczynając od 5 poziomu, wojownik ducha może użyć zdolności analogicznej do czaru [link widoczny dla zalogowanych] działającej rundę na poziom w klasie.

Potęga żywiołu (Su): Raz dziennie wojownik żywiołu może zamanifestować potęgę żywiołów stając się katalizatorem ich mocy. Ciało przybiera formę jednego z żywiołów zapewniając następujące premie.
Postać zyskuje naturalny atak (slam) zadający 1k6 obrażeń obuchowych + 1k6 obrażeń od energii (patrz niżej).

żywioł - energia - zdolność specjalna

  • ogień - ogień - Przeciwnik, który trafi postać atakiem wręcz otrzymuje 2k6 obrażeń od ognia. przeciwnik będący w zwarciu otrzymuje 2k6 obrażeń od ognia na początku swojej rundy i dodatkowe +2k6 obrażeń za każdy nieudany test zwarcia.
  • powietrze - błyskawica - Postać zyskuje możliwość latania z prędkością równo bazowej prędkości lądowej. Dodatkowo, wiejące wokół niej wiatry zapewniają premie unikową +4 przeciw atakom dystansowym (ale nie magicznymi atakami).
  • woda - zimno - Udane trafienie powoduje spowolnienie przeciwnika do początku twojej rundy.
  • ziemia - dźwięk - Otrzymujesz premię +4 przeciw próbom ruszenia Cię z miejsca (jak premia krasnoludzka, z którą się kumuluje), oraz ignorujesz trudy teren.


Oblicze Ducha (Su): Podczas furii, Twoje oblicze przybiera upiorny wygląd. Podczas szarży przy udanym trafieniu w przeciwnika musi on wykonać rzut obronny na Wolę o ST = 10 + poziom w klasie + modyfikator z charyzmy lub znajdzie się pod działaniem czaru strach.

Duchowy Pancerz (su): Zyskujesz premię +3 do klasy pancerza przeciw atakom istot eterycznych, jak i atakom opartym na mocy (np. telekineza).
Ew. przeciw atakom dotykowym, jak wolisz.

Powstrzymanie ducha: Twój duch potrafi kurczowo trzymać się ciała, nawet w obliczu śmierci. Raz dzienne (na tydzień?) gdy zostaniesz sprowadzony poniżej -9 punktów życia, w zamian padasz nieprzytomny na -9 i jesteś ustabilizowany (nawet jeśli masz zdolności pozwalającą walczyć na ujemnych punktach wytrzymałości).
Zdolność nie działa w przypadkach nagłej śmierci (np. gdy postać zostanie zdezintegrowana), ciało ulegnie zniszczeniu itp.

Trochę tego można jeszcze wymyślić. Zależy, co chcesz osiągnąć.

Zobacz klasę psioniczną [link widoczny dla zalogowanych]. Może podsunie Ci inne pomysły na zdolności klasowe.

edit: literówki.


Ostatnio zmieniony przez suldarr'essalar dnia Śro 13:09, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nucleonic
Gość





PostWysłany: Wto 19:53, 03 Lut 2009    Temat postu:

Wielkie dzięki Suldarze (można tak skracać?). Tylko teraz czuję się głupio bo napisałeś mi połowę pracy Blue_Light_Colorz_PDT_32. Ech. Jeżeli jeszcze coś opublikuję z moich prac, to nie będzie już strachowego syndromu przepaku. Nie chcę na siłę modyfikować Twoich napisanych zdolności, więc je po prostu odpowiednio wkleiłem (mam nadzieję, że nie będziesz zły?). Jeżeli zgłoszę ją do KŚ i przejdzie, to będziesz jako współautor pracy, na bank Very Happy

Suldar napisał:
Eteryczny spacer (Su): Bliski związek z duchami, pozwala wojownikowi ducha kroczyć ich ścieżką. Zaczynając od 5 poziomu, wojownik ducha może użyć zdolności analogicznej do czaru ethreal jaunt działającej rundę na poziom w klasie.
Nawet było w pierwszej wersji pracy Very Happy

Mam nadzieję, że teraz klasa nie jest za słaba. Jeżeli nadal to dam jej dobry RO na fort. Będę wdzięczny za opinie :) I jeszcze raz ogromne podziękowania dla Suldara. Jestem zaszczycony, że tak doświadczony dedekowiec jak ty, chciał się wypowiedzieć w mym temacie Blue_Light_Colorz_PDT_12
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Wto 21:34, 03 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
(można tak skracać?).
Śmiało :)

Cytat:
Nie chcę na siłę modyfikować Twoich napisanych zdolności, więc je po prostu odpowiednio wkleiłem (mam nadzieję, że nie będziesz zły?). Jeżeli zgłoszę ją do KŚ i przejdzie, to będziesz jako współautor pracy, na bank
Przeglądając zgłoszone prace, zastanawiam się nad tym, żeby poprosić Kamulca by mnie w ogóle nie uwzględniał w tej pracy Razz
Nie musisz mnie zgłaszać, ja pełnie rolę krytyka.

Cytat:
Nawet było w pierwszej wersji pracy Very Happy
Trzeba było zostawić. Ta zdolność w jakikolwiek sposób nawiązuje do wymagań spędzenia czasu na planie eterycznym.


Cytat:
Jestem zaszczycony, że tak doświadczony dedekowiec jak ty, chciał się wypowiedzieć w mym temacie
Daj spokój :)

Aha, zamiast przeklejenia proponowałbym jednak opisać to, bo ja podawałem skrótowo.

Eteryczny spacer powinien być również raz dziennie. W innym wypadku zdolności będzie można używać non-stop, co będzie przepakowane.
Tę premię krasnoludzką, to też trzeba ładnie opisać, jeśli ma to wyglądać ładnie.

Zdolności nadnaturalne zwykle nie prowokują ataków okazyjnych. Sugerowałbym tutaj zastosować podobną zasadę.

Jeśli przesunąłbyś ducha walki na drugi poziom i dał premię +1 na 3 poziomy (+2 na 5, +3 na 8), to mógłbyś z powodzeniem wrócić do BPA 3/4.

Zastanawiam się jeszcze nad czasem i częstotliwością działania tych zdolności.
W tej chwili trwają max 5 rund, wymagają akcji standardowej do aktywacji (prowokującej ataki okazyjne) i można ich używać non stop.
Walki zwykle trwają dłużej niż 5 rund. Czy nie lepiej dać dłuższy czas, ale kosztem ilości użyć dziennie?

Tak się zastanawiam, może dać mniejszą ilość użyć ducha furii, ale w zamian będzie on trwać dopóki są jacyś wrogowie w promieniu 50 stóp (15 metrów)? To by dość mocno związało postać z maksymalnym wykorzystaniem zdolności, jednocześnie fabularnie jakoś współgrałoby z ideą dzikiej furii i atakowania wszystkich swoich przeciwników.


Ostatnio zmieniony przez suldarr'essalar dnia Wto 21:44, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nucleonic
Gość





PostWysłany: Śro 6:48, 04 Lut 2009    Temat postu:

Suldar napisał:
Eteryczny spacer powinien być również raz dziennie. W innym wypadku zdolności będzie można używać non-stop, co będzie przepakowane.
Z radości zapomniałem napisać przy zdolności Blue_Light_Colorz_PDT_08; bo było tylko w tabeli.
A jeszcze jedno: żywioł ziemia to nie energia kwas?

Suldar napisał:
Zdolności nadnaturalne zwykle nie prowokują ataków okazyjnych. Sugerowałbym tutaj zastosować podobną zasadę.
OK Very Happy

Suldar napisał:
Jeśli przesunąłbyś ducha walki na drugi poziom i dał premię +1 na 3 poziomy (+2 na 5, +3 na 8), to mógłbyś z powodzeniem wrócić do BPA 3/4.
W sumie racja.

Suldar napisał:
Walki zwykle trwają dłużej niż 5 rund. Czy nie lepiej dać dłuższy czas, ale kosztem ilości użyć dziennie?
Nucleonic napisał:
Ze wszystkich zdolności wezwań duchów (duch energii, obrony, walki, aury i furii, czy potęga żywiołu) można korzystać w dowolnej kombinacji raz, na każdy poziom w tej klasie prestiżowej/dzień.
To było również od początku, tylko, że u góry (sorry, że tak dziwnie,ale wbrew pozorom moim zdaniem wygodniej, niż pisać przy każdej zdolności).

Suldar napisał:
Tak się zastanawiam, może dać mniejszą ilość użyć ducha furii, ale w zamian będzie on trwać dopóki są jacyś wrogowie w promieniu 50 stóp (15 metrów)?
Można ewentualnie zmienić jego działanie, np. że gdy otrzyma rany w walce, może wpaść w furię, która trwa dopóki nie będzie jakiś wrogów w promieniu 50-80 stóp (nie musisz podawać w metrach, w stopach mi nawet wygodniej Very Happy).

Suldar napisał:
z ideą dzikiej furii i atakowania wszystkich swoich przeciwników.
Nie lubię tej idei. Moim zdaniem tak jak Twój barb na polterze, tak moja klasa nie musi być chaotyczna i nie jest to dziki szał, lecz furia z zimną krwią Very Happy Co ty na to?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Śro 9:20, 04 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
A jeszcze jedno: żywioł ziemia to nie energia kwas?
Zastanawiałem się nad tych chwilkę, ale chyba jednak dźwięk. Tym co mnie przekonało to podział energii w mocach psionicznych (mamy 4 energie odpowiadające żywiołom w jednej mocy i kwas oddzielnie).
Cytat:
Ze wszystkich zdolności wezwań duchów (duch energii, obrony, walki, aury i furii, czy potęga żywiołu) można korzystać w dowolnej kombinacji raz, na każdy poziom w tej klasie prestiżowej/dzień.
To jest troszkę niezrozumiałe. Chodzi Ci, że mogę 1/poziom użyć dowolnej zdolności, tak jak zaklinacz rzuca czary?
To trzeba ładniej opisać.
Cytat:
Można ewentualnie zmienić jego działanie, np. że gdy otrzyma rany w walce, może wpaść w furię, która trwa dopóki nie będzie jakiś wrogów w promieniu 50-80 stóp (nie musisz podawać w metrach, w stopach mi nawet wygodniej Very Happy).
Nie, tak jak jest, jest dobrze. Jeśli związuje się z duchem, to nie jest źle.
Cytat:
Nie lubię tej idei. Moim zdaniem tak jak Twój barb na polterze, tak moja klasa nie musi być chaotyczna i nie jest to dziki szał, lecz furia z zimną krwią
Mhm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nucleonic
Gość





PostWysłany: Śro 9:29, 04 Lut 2009    Temat postu:

Suldar napisał:
Zastanawiałem się nad tych chwilkę, ale chyba jednak dźwięk. Tym co mnie przekonało to podział energii w mocach psionicznych (mamy 4 energie odpowiadające żywiołom w jednej mocy i kwas oddzielnie).
A ja akurat oparłem się na T&B, gdzie jest Mistrz Żywiołu, a w tabelce: żywioł - ziemia, energia - kwas.

Suldar napisał:
To jest troszkę niezrozumiałe. Chodzi Ci, że mogę 1/poziom użyć dowolnej zdolności, tak jak zaklinacz rzuca czary?
Właśnie o to mi chodzi.
Nie za bardzo wiem, jak to ładniej opisać. Coś tam próbowałem pozmieniać :???

Suldar napisał:
Nie, tak jak jest, jest dobrze. Jeśli związuje się z duchem, to nie jest źle.
Czyli dodać jej jeszcze tę zdolność i będzie zbalansowana?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Śro 10:49, 04 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
A ja akurat oparłem się na T&B, gdzie jest Mistrz Żywiołu, a w tabelce: żywioł - ziemia, energia - kwas.
Będzie jak wybierzesz, ale kwasy zwykle są jednak wytwarzane przez jakieś rośliny/zwierzęta (stąd też ich przydział do psychometabolizmu).

Ilość razy jaką
Cytat:
Właśnie o to mi chodzi.
Nie za bardzo wiem, jak to ładniej opisać.

Ja to rozwiązałem tak:
Cytat:
postać może manifestować te moce nie może w sumie przekroczyć poziomu
w klasie. Np. 6 poziomowy metamózg może manifestować pierwszą moc 6 razy z poziomem manifestującego 6,
drugą moc 6 razy, lub dowolną kombinację owych mocy, w sumie 6 razy dziennie.

Cytat:
Czyli dodać jej jeszcze tę zdolność i będzie zbalansowana?
Przecież już masz tę zdolność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:57, 04 Lut 2009    Temat postu:

Ok jeszcze ja :)

Po pierwsze, zmieniłbym wymagania, dlaczego niby czujność? Z początkowego zarysu fabularnego wcale ona nie wynika, lepiej pasowałoby skupienie na koncentracji.

Czy furia dusz kumuluje sie z szałem barbarzyńcy ?

Przy opisie formy powietrza nie podano jak dobrze sie lata.
Na co komuś zmieniać się w postac ziemi, jak postać powietrza jest 100x lepsza, tak samo postać wody przebija postać ognia (a jakj się ma postać wody to jak jest z pływaniem?)

Czy duch furi kumuluje sie z przyśpieszeniem i gradem ciosów, bądz szybim strzałem ?

Podsumowanie:
ke....

Dla kogo jest ta klasa?
Silne nastawianie na medytacje wskazuje na mnicha, tyle ze on spełnia wymagania chyba dopiero na 10 pozimie... Wojownik? Za daremne zdolnosci...
Kapłan? No niby sa jakię "duchy" ale też nie bardzo. Druid? Nie...

Ogólnie klasa mine się w ogóle nie podoba, bo nie mam pojęcia gdzie i jak można by ja wykorzystać. Fabularnego gruntu brak, jakieś słabe umiejejki które kapłan zastąpi leppiej swoimi czarami, a woj atutami czy kilkoma niedrogimi badziewiami.

Do gruntownej poprawy lub stworzenia mocnego gruntu fabularnego.
Co ten koleś ma wspólnego z jakimikolwiek duchami, i na co mu ta wiedza plany skoro w ogóle z tego nie korzysta.

Jedyne co mi sie podoba to nazwa, miałęm nadzieje ze zobaczę jakiegoś gościa który uwalnia duszę, czy wchodzi w jakieś wyższe stany (czyli coś mnichowatego) na testach koncentracji, rani duszę wroga, ewentualnie pęta dusze innych, atakuje poprzez plan eteryczny jakiś eteryczny obraz istoty itp. No i czemu brak powiązania z planem astralnym, tam też duchów co niemiara.

Moze jeszcze mnie przekonasz że ta klasa jest dobra, ale na pewno nie obecną formą.

Razz


Ostatnio zmieniony przez Namrasit dnia Śro 11:59, 04 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Pią 13:50, 06 Lut 2009    Temat postu:

Namrasit, zobacz sobie Spirit Shaman'a z Complete Divine (klasa podstawowa). To mniej więcej w tych klimatach klasa, z tym że spirit shaman to bardziej druid, a to jest prestiż dla wojowników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin