Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Twierdza Kultu - przygoda

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne pomysły na przygody i kampanię
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 14:45, 03 Mar 2008    Temat postu: Twierdza Kultu - przygoda

Jest to tworzona specjalnie pod kampanię przygoda, więc nazwę jej możecie zmienić lub/oraz wątek fabularny. Zamieszczam, żebyście mogli skorzystac a ja ją poprawić.

Arrow [link widoczny dla zalogowanych]

Mapki do fabuły (ściągnięte w wizards of the coast):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadzieję, że nie jest aż tak bardzo zła Mr. Green

Any questions?[/url]


Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Wto 19:11, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:57, 03 Mar 2008    Temat postu:

Mam już jedno zastrzeżenie:
Cytat:
20 % na każdą godzinę (można liczyć jako 50 % szans na 8 godzin odpoczynku

Otóż 20% szans na godzinę, to w przybliżeniu 82% na spotkanie + po wylosowaniu rzut jeszcze raz (aż do momentu, gdy wylosuje się brak spotkania lub 8 spotkań).

Odpowiednio ta kwestia odnosi sie też do pozostałych. Procent liczy się jako 1-[(1-x%) do liczby godzin], przy czym należy pamiętać, że np. 20%=0,2 (co jest oczywiste, ale zaznaczam dla nieuwaznych).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 17:45, 03 Mar 2008    Temat postu:

Przepraszam za niedopatrzenie. Jest poprawione, żeby nie rzucać tyle razy, na każde 8 godzin. Jeśli uważacie, że to zły pomysł to zmienię i oblicze według postu Kamulca.
Dzięki za uwagi Mr. Green z góry!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:44, 03 Mar 2008    Temat postu:

Przyznaję, że wciąż nie przeczytałem całości, ale:
Proponuję jednak:
- wprowadzić jakiś system losowych spotkań na godzinę
- przeczytać jeszcze raz (jest dużo błędów wynikających zapewne z niedopatrzenia

Czegoś nie rozumiem, a mianowicie punktu z beholderem. Czy on sam spetryfikował te wszystkie istoty, czy to tylko posągi?

Cytat:
Jeśli nie napisano każde drzwi są żelazne, otwarte.

Może "Jeśli nie podano inaczej"?

Cytat:
Gdy gracze podejdą do nich na 1,5m wtedy rzucą się na nich i zaatakują.

Zgodnie ze składnią zdanie to definiuje, kiedy gracze rzucą się na przeciwnika.

Cytat:
Gdy zaczną przegrywać jeden z nich zacznie uciekać w kierunku zachodnim. Jeżeli zdąży dobiec do drzwi, otworzy je i zaalarmuje istoty w innych lokacjach. Wtedy będą one przygotowane na nadejście bohaterów.

1. Czy te istoty nie dysponują bezbłędną teleportacją?
2. Ciężko mi pojąć, po co reszta da się zabić.

Cytat:
zach.

Ten skrót jakoś nie na miejscu w takim tekście ciągłym jest w mym odczuciu.
Cytat:
Są tu również drzwi do innych pomieszczeń. Te są sypialniami – w każdej jest łóżko i pusta szafka nocna. Drzwi prowadzące do tych pomieszczeń są drewniane, otwarte.

Wynika z tego, że drzwi są tożsame z sypialniami. Proponuję np. napisać tak: Są tu również (podana ilość) drewniane, otwarte drzwi do sypialni. W każdej znajduje się łóżko oraz pusta szafka nocna.
Cytat:
W kufrze jest duża ilość zapisanych zwoi, lecz już nieczytelnych, zapisanych najprawdopodobniej w otchłannym.

Jeżeli były to zwoje w ujęciu typu magicznego przedmiotu, to nie zapisuje się ich w konkretnym języku.

Cytat:
Ściany są wykonane z belek. Obok nich znajdują się 2 stojaki na broń. Po podłodze walają się przykryte wieloletnim kurzem skrawki futra i nadpalonego papieru.

- proponuję zamiast "obok" dać "pod"
- "walać się" brzmi bardzo potocznie i mało pasuje do ułożonego opisu. Lepiej, moim zdaniem, będzie brzmiało porozrzucane są".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 7:13, 04 Mar 2008    Temat postu:

Tak więc Kamulcze: HAPPY BITRHDAY TO YOU! Very Happy Very Happy Very Happy
Szczęścia, zdrowia, pomyślności i dużooooooo gości na przyjęciu Partyman Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation


Idea Co do pracy

Poprawione ...
Arrow Dlaczego istoty będą walczyły do śmierci? BG właśnie ogą się nad tym zastanowić. Jeśli uwaznie będą słuchali opisu kampanii (gdy go zrobię Mr. Green ) to wydedukują to.
Arrow O teleportacji zapomniałem
Arrow Niektóre rzeczy poprawione i pozmieniane.
Arrow Czy macie jakiś program do tworzenia map do D & D, lub sposób jak je tworzyć?. To dla mnie ważne, gdyż chciałbym takowe skonstruować Very Happy
Arrow Dzięki za poprwaki i cierpliwość Kamulec.


Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Wto 7:17, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 17:58, 04 Mar 2008    Temat postu:

1)
Cytat:
(10 sz/szt. każdy)

Albo jedno albo drugie, nie może być "/szt. każdy". (lokacja 19)

2)
Cytat:
Gdy ostatni z nich zginie, a którykolwiek grimlok będzie żywy

Domyślam się, że w pierwszej części zdania chodzi o łupieżców, ale ze zdania to nie wynika (lokacja 21)

3)Lokacja 36, skoro łucznicy strzelaja do wszystkich, więc duża szansa, że oberwą sojusznicy...

4)Skąd Javelin, jak i beholder wzieli zdolność "Wybuchnięcia ciała"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 19:14, 04 Mar 2008    Temat postu:

Dzięki za poprawki Deemer.
1) Poprawione...
2) Poprawione...
3) Istnieje szansa na sukces. Na poważnie to myślałem o tym samym gdy tworzyłem to pomieszczenie, jednakże postanowiłem, że będą strzelać. Jest ryzyko jest zabawa Mr. Green
4) To jest moja słodka niespodzianka dla BG Mr. Green Dowiedzą się pod koniec kampanii (którą tu zamieszczę, gdy ją zrobię), a wcześniej nie raz spotkają wybuchowych (dosłownie) przeciwników.

Mam również nadzieję, że mi pomożecie w stworzeniu z tej pracy interesującej przygody. Praca jest stale przeze mnie poprawiana i aktualizowana. Wszystkie następne lokacje mej kampanii również zamieszczę na tym forum Mr. Green


Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Wto 19:32, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:32, 04 Mar 2008    Temat postu:

Jeżeli mam jakoś pomóc... Dodaj więcej ciekawszych spotkań. Jest tu głównie walka w zwykłym pomieszczeniu, lepsze są na przykład na wąskim moście itp. Po za tym często mile widziane są różne zagadki.
Przy okazji, fajnie by było, jakbyś chociaż przybliżył fabułę, bo ciężko się w tym połapać ;).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ta przygoda jest dobra?
Tak
40%
 40%  [ 2 ]
Nie (napisz dlaczego - co mam zmienić)
0%
 0%  [ 0 ]
Może być
60%
 60%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 6:44, 06 Mar 2008    Temat postu:

BG są w wiosce. Dowiadują się o tym, że są tu gdzies w oklicy jakieś stworzenia. No to tam idą (pomijam szczegóły Very Happy ). Tam jest Twierdza Kultu. Potem okazuje sie, że okoliczne wioski albo poznikały albo zostały spalone. Trop prowadzi do jeziora (podwodna twierdza), albo gdzies do jakiejś jaskinii (wtedy to będzie twierdza demonów). Jescze nie wiem gdzie ją umieszczę Mr. Green . W tej twierdzy demonów, będą ... demony i stworzenia chaotyczne złe. Oczekuje, żeście zauważyli, że w kulcie były praktycznie tylko PZ. Very Happy Potem BG dowiedzą się więcej o magu Guntherze von Hahn (czyt. Gynther von Hafyn Mr. Green ). Odnowił Bractwo Cienia, zjednoczył PZ stworzenia aby podbić ... [chwila napięcia Mr. Green ]. Nie nie świat tylko armię ... demonów Exclamation Gunther, Izabell i Paul, nienawidzą chaosu, i złych stworzeń, które niszczą wszystko co napotkają. Następuje spotkanie armii. Wygrywa ... nie powiem Mr. Green . W każdym bądź razie, BG będą myśleć, że demony i armia cienia się jednoczą, a tak nie jest. Potem gdy im wszystko zostanie wyjasnione (przerz Gunthera, który sie z nimi spotka i zaproponuje przyjęcie do bractwa cienia), łatwo połączą drobne szczegóły i inaczej zinterpretuja fakty. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne pomysły na przygody i kampanię Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin