Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Pancerne smoczysko

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Śro 19:37, 19 Sie 2009    Temat postu: [3.0] Pancerne smoczysko

Ostatnio postanowiłem sprezentować sobie wierzchowca. Nie wiedziałem jakie stworzenie wybrać, więc stworzyłem sobie własne Mr. Green . Pomyślałem, że się nim podzielę xD. Wzorowałem się po części na rogatym smoczysku, po części na legendarnym tygrysie. Obydwa stworzenia można znaleźć w Księdze Potworów 2. Oto link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 1:08, 24 Sie 2009    Temat postu:

Podoba mi się. Chociaż jest dość silny. Mógłby być troche silniejszy opis fabularny, może jakiś rysunek czy specjalna moc? ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 1:19, 24 Sie 2009
PRZENIESIONY
Pon 1:30, 24 Sie 2009    Temat postu:

Rozrywanie zawsze uwzględnia 1,5 modyfikatora z Siły - w tym wypadku 16. By przyczepić się do czegoś więcej

Moim zdaniem najbardziej brakuje to rozbudowania opisu, choć fakt - nie zaszkodzi opublikować i w takiej wersji, o ile mechanika jest poprawna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon 7:37, 24 Sie 2009    Temat postu:

Poprawiłem rozrywanie.

Jeśli chodzi o opis fabularny to jest on nie mniej rozbudowany, aniżeli w przypadku innych smoczysk, opisanych w Księdze Potworów 2. Poza tym nie mam pomysłu, co by tu jeszcze napisać.

Czy Waszym zdaniem dałem odpowiednią Skalę Wyzwania?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:14, 28 Sie 2009    Temat postu:

Znacznie ocenę sytuacji ułatwiło by dodanie znaczników, z jakich podręczników sa te atuty.
Na razie nie wypowiem się na temat SW, tylko odeślę do statystyk legendarnego tygrysa opisanych we Władcach dziczy (s.40-41, opis 42). Są dość podobne więc radzę wziąć je za punkt zaczepienia w rozważaniach co do SW.
Notabene z tamtych statystyk wynika, że premia z rozszarpywania może być równa 1/2 premii z siły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią 22:31, 28 Sie 2009    Temat postu:

No ja szczerze mówiąc nie wiem dokładnie jak to z tym rozszarpywaniem jest.

A punktem zaczepienia owszem był legendarny tygrys. Różnice między owym tygryskiem a pancernym smoczyskiem są w gruncie rzeczy takie, że to ostatnie ma typ smok, a nie zwierzę, co pociąga za sobą pewne konsekwencje (czyniące smoczysko potężniejsze). No i właśnie nie wiem czy podniesienie SW o 2 jest odpowiednie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin