Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nieoficjalne Szablony Wybrańców Bóstw

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amnezjusz
Początkujący


Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Leszno

PostWysłany: Nie 17:55, 28 Maj 2006    Temat postu: Nieoficjalne Szablony Wybrańców Bóstw

Być może, ktoś juz widział te szablony na poltku, jednak nic mi nie broni aby podzielić się z wami moimi wypocinami ;) Tak więc dostajecie w swoje łapka szablony niektórych bóstw Faerunu (na razie bóstw potworów). Enjoy :)

WYBRANIEC GARLA ZŁOTOPOŁYSKLIWEGO

Uśmiechnij się, to twój szczęśliwy dzień!

Wybrańcy Garla są osobami otwartymi na świat, pełnymi energii, poczucia humoru. Są zarazem strażnikami i opiekunami, każdego żywego stworzenia a szczególnie gnomiej rasy. Wybrańcem może zostać każdy gnom wyznający Garla, niezależnie od klasy a także każdy wyznający go humanoid, darzący gnomy dużą przyjaźnią. Cechą, która jest jednak najważniejsza u Wybrańca, jest poczucie humoru. Garl wybiera zawsze te osoby, które cechują się nietuzinkowym charakterem i poczuciem humoru. Jednak by być całkowicie pewnym dokonania słusznego wyboru, Garl nawiedza kandydata na Wybrańca we śnie, wyzywając go do pojedynku na żarty. Jeśli osoba mająca zostać Wybrańcem pomyślnie przejdzie ten test, automatycznie się nim staje.
Głównymi zadaniami Wybrańca Garla jest niesienie pomocy rasie gnomów i opieka nad reliktami przeszłości tej rasy. Wybrańcy powinni również wnosić w życie swoich społeczności pierwiastek szczęścia i radości, przyczyniając się do wzrostu zadowolenia z życia jej mieszkańców. Dość bliskie kontakty mają oni z Wybrańcami Mystry, którym jak tylko mogą pomagają w walce ze złem. Wybrańcem zostaje się z woli Garla i to z jego woli można również status Wybrańca utracić.

Tworzenie Wybrańca Garla Złotopołyskliwego:

Wybraniec Garla jest szablonem, który może być nałożony na każdego gnoma lub innego humanoida wyznającego Garla. Wybraniec Garla używa wszystkich statystyk i zdolności specjalnych postaci za wyjątkiem tych opisanych poniżej.

Ataki specjalne: Wybraniec Garla zachowuje wszystkie ataki specjalne postaci a także zyskuje następujące:

Arumdina (Sp): Arumdina była towarzyszką Garla, ale nazywa się tak również podwójny topór używany przez Żartownisia. Trzy razy dziennie na wypowiedziane przez Wybrańca słowo: Arumdina, w jego dłoniach pojawia się iluzja bojowego topora. Każdy patrzący na iluzję topora, komu nie powiedzie się rzut obronny na Wolę (ST 25), uwierzy w jego istnienie i będzie mógł zostać przez niego zraniony. Topór posiada premię +3 do ataku oraz obrażeń. Iluzja trwa liczbę rund równą 10 + mod. z Charyzmy Wybrańca.

Nawałnica żartów (Sp): Wybraniec Garla zasypuje przeciwników swymi najlepszymi żartami oraz tymi, które Garl opowiedział mu we śnie. Każda istota o wartości Intelektu co najmniej 2, słysząca i rozumiejąca żarty musi wykonać rzut obronny na Wolę (ST 18 ), aby oprzeć się sile żartów i nie zacząć się opętańczo śmiać. Jeśli test się nie powiedzie, ofiara zaczyna zachowywać się jakby była pod wpływem czaru Ohydny Śmiech Tashy. Zdolności tej można użyć 3 razy dziennie i trwa ona liczbę rund równą poziomowi postaci Wybrańca.

Zdolności czaropodobne: Wybraniec Garla ma dostęp do następujących Zdolności czaropodobnych, działających na poziomie równym poziomowi postaci Wybrańca Garla. Na życzenie: widmowy obraz, wykrycie magii; 1/ dzień: odporność na czary, zamęt, złoto wróżek; 3/ dzień: ochrona przed złem, sanktuarium.

Zdolności specjalne: Wybraniec Garla zachowuje wszystkie zdolności specjalne postaci a także zyskuje następujące:

Niepodatności (Ex): Wybraniec Garla jest niewrażliwy na efekty i czary wpływające na umysł, strach oraz trucizny. Wybraniec Garla nie starzeje się i umiera gdy nadejdzie jego czas.

Odporność na czary (Ex): 11 + poziom postaci (nie kumuluje się z opornościami rasowymi, odp. mnicha, odp. zapewnianymi dzięki innym szablonom etc.).

Sakwa Wybrańca (Su): Każdy Wybraniec Garla otrzymuje od niego umagicznioną sakwę. Co tydzień Wybraniec zostaje obdarowany przez Garla dziesięcioma losowymi klejnotami, które pojawiają się w sakwie. Jeśli sakwa w jakiś sposób znajdzie się w posiadaniu osoby nie pożądanej(czyt. osoba inna niż Wybraniec) i osoba ta spróbuje otworzyć sakwę(udany test ot. zamków ST 25*), to sakwa wybuchnie zadając tej osobie 1k6 obrażeń od magii a ponadto w miejscu sakwy pojawia się kartka papieru ze słowami: Może to cię czegoś nauczy, ha! Sakwa tymczasem ponownie materializuje przy pasie Wybrańca.
*Wybraniec otwiera sakwę bez testów na otwieranie.

Śmiech Garla (Su): Garl znany jest ze swego niezwykle ufnego podejścia do życia. Jego beztroska i niezachwiana wiara w siebie oraz słuszność swoich poczynań, częściowo przechodzi na Wybrańca. 3 razy dziennie Wybraniec może zaśmiać się imitując śmiech Garla, wyczyniając przy tym śmieszne sztuczki mające na celu zwiększenia morale swojej drużyny. Każdy sprzymierzeniec w odległości 9 metrów od Wybrańca, który usłyszał śmiech oraz zobaczył jego sztuczki otrzymuje premię z morale +2 do wszystkich rzutów obronnych oraz +4 do rzutów przeciwko strachowi. Premie utrzymują się przez liczbę rund równą KW Wybrańca.

Rzuty obronne: Tak jak postać.

Atrybuty: +4 do Zręczności, +2 do Roztropności, +4 do Charyzmy.

Umiejętności: Blef, Czarostwo oraz Dyplomacja uznawane są za umiejętności klasowe postaci.

Atuty: Tak jak postać.

Klimat/ teren: Tak jak postać.

Skala wyzwania: +4

Charakter: Dowolny Dobry.

Skarb: Tak jak postać.

Zaawansowanie: Tak jak postać.

Obecnie znani są dwaj Wybrańcy Garla. Pierwszym z nich jest Hab. Statley (skalny gnom, mężczyzna Wybraniec Garla Łotrzyk 7/ Wojownik 9) , były poszukiwacz przygód i badacz pozostałości po imperium Netherilu. Wsławił się odkryciem i przywiezieniem na Lantan artefaktów, które okazały się pomocne przy tworzeniu magicznych przedmiotów. Po tym jak wrócił na wyspy zaczął działać na rzecz polepszenia warunków obronnych wyspy, wsławiając się swoją „ zadziwiającą taktyką Statleya”. Obecnie przewodzi Lantańskim siłom obronnym.
Drugim Wybrańcem jest Główny Czytacz (a jak sam na siebie mówi – Krzykacz) świątyni Garla w Songfarli, William Stonecloak (gnom głębinowy, mężczyzna Wybraniec Garla Kapłan 13 Garla/ Ewangelista 4), uchodźca z Blindgestone, podziemnej stolicy państwa Svirfów. Po trudnych przejściach w Podmroku i ucieczce przed drowami, znalazł swoje miejsce wśród kuzynów z powierzchni, gdzie dziś pełni bardzo ważną funkcję w tym przyczółku na wschodzie Faerunu.
Do niedawna, bo do roku 1373 było trzech Wybrańców Garla, jednak Boreman Stillson, Przyjaciel gnomów, człowiek z Silverymoon zginął w tajemniczych okolicznościach w przełęczach niedaleko odbudowywanego Tilverton i dziś można spotkać go jako inteligentną laskę prawa +3, w którą został zmieniony przez Garla.

--------------------------------------------------------------------------------------

WYBRANIEC SEKOLAHA

Pan Rekinów niezwykle rzadko decyduje się na to aby, któreś z jego dzieci zostało Wybrańcem. Nie chodzi o to, że im nie ufa, nie, Sekolah aż nadto wierzy w swój lud i uważa, że jest wystarczająco silny nawet bez jego osobistej pomocy. Niekiedy jednak decyduje się na ten ruch tak by jego lud jeszcze mocniej wsłuchiwał się w jego nauki i przykazania.
Wybrańcy są postaciami silnymi, bezwzględnymi, brutalnymi, gotowymi nieść terror gdziekolwiek zażyczy sobie tego Sekolah, nawet w najodleglejszych morskich głębinach. Głównym zadaniem Wybrańca jest przewodzenie rajdom i polowaniom prowadzonym przez sahuaginów. Prowadzi sahuaginów do walki z morskimi elfami oraz innymi morskimi rasami. Wybrańcy nauczają innych sahuaginów, że gdziekolwiek są powinni pamiętać o swoim dziedzictwie, powinni walczyć z innymi, pokazując swemu Panu, że są godni nazywania się Synami Rekina. Wybrańcem zostaje się z woli Sekolaha i to z jego woli można również status Wybrańca utracić, zdarza się to jednak bardzo rzadko. W jednym czasie może być dwóch Wybrańców.

Tworzenie Wybrańca Sekolaha:

Wybraniec Sekolaha jest szablonem, który może być nałożony na każdego sahuagina (za wyjątkiem malenti) wyznającego Sekolaha. Wybraniec Sekolaha używa wszystkich statystyk i zdolności specjalnych postaci za wyjątkiem tych opisanych poniżej.

Ataki specjalne: Wybraniec Sekolaha zachowuje wszystkie ataki specjalne postaci a także zyskuje następujące:

Zdolności czaropodobne: Wybraniec Sekolaha ma dostęp do następujących Zdolności czaropodobnych, działających na poziomie równym poziomowi postaci Wybrańca Sekolaha. 1/ dzień: czarne macki Evarda, swoboda ruchów; 3/ dzień: ochrona przed dobrem, wytrzymałość na żywioły, sfera ciśnienia*.
* - czar z suplementu Stormwrack.

Plugawi sprzymierzeńcy (Sp): W ramach akcji całorundowej Wybraniec Sekolaha może przyzwać 1k4 wielkich rekinów, aby te pomagały mu w jego polowaniach oraz atakach na morskie elfy. Dziennie tej zdolności może używać dwa razy.

Zdolności specjalne: Wybraniec Sekolaha zachowuje wszystkie zdolności specjalne postaci a także zyskuje następujące:

Niepodatności (Ex): Wybraniec Sekolaha jest niepodatny na strach, trucizny i wysączenie energii

Syn Głębin (Su): Wybraniec Sekolaha zyskuje zdolności mające pomóc mu w sianiu terroru nawet w najbardziej niedostępnych morskich głebiach. Wybraniec staje się niepodatny na obrażenia związane ze zwiększaniem się ciśnienia w największych morskich czeluściach, ponadto zyskuje w nich ciemnowidzenie na odległość 9 metrów.

Wodny zmysł (Ex): W wodnym środowisku węch Wybrańca staje się nadzwyczaj wrażliwy i potrafi on wyczuć każdą istotę znajdującą się w odległości 45 metrów od niego. Nie potrafi jednak podać jej dokładnego położenia.

Wytrwałość Pana Rekinów (Su): Wybraniec potrafi przeżyć nie przebywając w wodzie, dłużej niż zwykły sahuagin. Wybraniec potrafi przeżyć tam czas równy godzinie na 1 punkt jego Budowy.

Zasolenie (Su): Przebywając w wodzie słodkiej Wybraniec potrafi wytworzyć wokół siebie obszar o promieniu 9 metrów ze sobą jako środkiem, w którym woda słodka przemieni się w słoną. W ten sposób jemu jak i każdej istocie natywnej dla wody słonej znajdującej się w obszarze działania zdolności, nie będą liczone kary związane z przebywaniem w wodzie słodkiej. Ponadto istoty, natywne dla wody słodkiej będą musiały wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST 15) lub znajdą się pod wpływem zmęczenia, które będzie utrzymywało się tak długo jak istota ta będzie przebywać w strefie słonej wody. Zdolności tej można użyć dwukrotnie w czasie dnia i trwa ona liczbę rund równą KW Wybrańca.

Rzuty obronne: Tak jak postaci.

Atrybuty: +4 do Siły, +2 do Zręczności.

Umiejętności: Tak jak postaci.

Atuty: Tak jak postaci.

Klimat/ Teren: Taki jak postaci.

Skala wyzwania: +2.

Charakter: Dowolny nie-chaotyczny.

Skarb: Tak jak postaci.

Zaawansowanie: Tak jak postaci.

W czasach obecnych nie wiadomo nic o żadnym Wybrańcu, nie mówią o tym żadne oficjalne źródła, więc pozostaje nam czekać aż Sekolah poczuje, że jest mu on potrzebny...

NIEKANONICZNA WERSJA ALTERNATYWANA:

Można uznać, że Wybrańcem Sekolaha jest Najwyższa Kapłanka Pana Rekinów z jakiegokolwiek sahuagińskiego miasta czy osady.
Obecnym Wybrańcem jest Najwyższa Kapłanka, Waellit (sahuagin Wybraniec Sekolaha Kapłan 18 Sekolaha), najważniejsza persona w podwodnym mieście Zear’lyeh, położonego niedaleko wysp Moonshae , skąd Waellit dowodzi oddziałami sahuaginów, atakującymi okręty handlowe z Amnu a także daje się we znaki Alicii Kendrick, która spędza dużo czasu na kontrolowaniu poczynań dzieci Sekolaha.
Drugim znanym Wybrańcem jest Khaelsal (czteroręki Sahuagin PZ Wybraniec Sekolaha Paladyn Tyrani 17). Znany zes wej siły, ale również niezwykłego zmysłu taktycznego. Zamieszkuje Itzcatli, krainę zamieszkałą przez dzieci Sekolaha, tuż u wybrzeży Maztici. To właśnie Khaelsal jest podejrzewany o przeprowadzenie ataków ludzi-rekinów na ekspedycję Baldurana i zniszczenie większości jego okrętów.

Okej, na razie to wszystko. Wkrótce zamieszczę innych Wybrańców a na razie możecie oceniać :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 6:46, 29 Maj 2006    Temat postu:

Niezła robota, moje gratulacje. Mnie tam najbardziej się wybraniec grala podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:29, 29 Maj 2006    Temat postu:

Cytat:
sfera ciśnienia*.
* - czar z suplementu Stormwrack.

Którego poziomu jest to czar (niewiele osób ma jego opis, więc ta informacja będzie przydatna przy zastą pieniu go innym).
Paladyn Tyrani, Ewangelista - Skąd pochodzą te klasy (jak sądzę prestiżowe)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amnezjusz
Początkujący


Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Leszno

PostWysłany: Pon 12:59, 29 Maj 2006    Temat postu:

Sorki za nie umieszczenie tych inofrmacji, fakt powinny się znaleźć aby mieć pojęcie o sile tego czaru.
A więc tak sfera cisnienia jest drugo poziomowych czarem dla drudia, czarodzieja i zaklinacza. Poprzez zwiększenie ciśnienia w wodzie zadaje obrażenia [WP Kamulec: usunąłem część, która moim zdaniem łamała prawa autorskie] (hmm, chyba nie łamię praw pisząc o czym jest czar nie przytaczając dokładnych słów z podręcznika Razz). Paladyn Tyrani jest alternatywną wersją Paladyna z Unearthed Arcana, podecznika pełengo alternatywnych rozwiązań mechanicznych. Jetst to typowy przedstawiciel paladyna-tyrana i jest dostępny tylko dla postaci o char. PZ. Ewngelista natomiast jest z Complete Divine - jest to taki kapłan + orator, mówca.

Dzięki za komentarze :) A tymczasem dodaje kolejny szablon, enjoy.

WYBRANIEC NOMOG-GEAYA

Obdarzony najmniejszym zaufaniem w goblińskim panteonie, Nomog-Geaya wykształcił u siebie zwyczaj polegania tylko na własnych umiejętnościach. Poza tym cechuje go niezwykle wysokie poczucie własnej wartości i godności. Wszystko to przechodzi na jego Wybrańca. Wybraniec Nomog-Geaya jest osobą silną, ambitną, pozbawiona uczuć a także nie znoszącą sprzeciwu.
Wybrańcem mogą zostać tylko hobgobliny, gobliny są zbyt słaby by dostąpić tego zaszczytu. Aby stać się Wybrańcem trzeba wykazać się niezwykłą siłą, bezwzględnością oraz rzecz jasna bezwzględnym oddaniem się Ponuremu Panu.
Głównym zadaniem Wybrańca jest nauka, że walka jest sensem życia ich rasy a śmierć w walce jest największym przywilejem i honorem, jakiego hobgoblin może dostąpić. Przemierzając najbardziej niedostępne miejsca Faerunu poszukują godnych siebie przeciwników, chcąc przy tym udowodnić swą wartość. Wybrańcy czynnie uczestniczą w działaniach mających na celu walkę z koalithanami, morskimi hobgoblinami wyznającymi Panzuriela, boga znienawidzonego przez Nomog-Geaya.

Tworzenie Wybrańca Nomog-Geaya:

Wybraniec Nomog-Geaya jest szablonem, który może być nałożony na każdego hobgoblina wyznającego Ponurego Pana. Wybraniec Nomog-Geaya używa wszystkich statystyk i zdolności specjalnych postaci za wyjątkiem tych opisanych poniżej.

Ataki specjalne: Wybraniec Nomog-Geaya zachowuje wszystkie ataki specjalne postaci a także zyskuje następujące:

Zdolności czaropodobne: Wybraniec Nomog-Geaya ma dostęp do następujących Zdolności czaropodobnych, działających na poziomie równym poziomowi postaci Wybrańca Nomog-Geaya. 3/dzień: magiczna broń, ochrona przed chaosem, ochrona przed dobrem, siła byka; 1/ dzień: uderzenie płomieni.

Zdolności specjalne: Wybraniec Nomog-Geaya zachowuje wszystkie zdolności specjalne postaci a także zyskuje następujące:

Aura rozpaczy (Su): Wyzbywając się swoich uczuć Wybraniec zyskuje zdolność wpływania na zachowanie innych. Kilkakrotnie w ciągu dnia potrafi wytworzyć wokół siebie aurę, napełniającą wszystkich jego przeciwników nieodpartym wrażeniem zagłady i nadchodzącego końca. Każdy przeciwnik znajdujący się w okręgu o promieniu 12 metrów a którego środkiem jest Wybraniec, musi wykonać rzut obronny na Wolę (ST 20) lub w wyniku narastającej w nim rozpaczy otrzyma kary –2 do wszystkich rzutów obronnych oraz testów ataku. Czas trwania Aury równa się liczbie KW Wybrańca a liczba jej wykorzystań w ciągu dnia wynosi 3.

Głód (Su): Jedyną rzeczą, którą u Wybrańca można porównać do uczucia satysfakcji jest zjedzenie własnego przeciwnika (choć w rzeczywistości jest to po prostu jego maniera). Pożerając dopiero co zabitych przeciwników Wybraniec na pewien czas zwiększa swą siłę. W jednej rundzie może zjeść 2 KW ofiary. Wybraniec za każde 4 KW zjedzone w ten sposób, otrzymuje bluźnierczą premię +1 do Siły, która utrzymuje się przez godzinę.

Niepodatności (Ex): Wybraniec Nomog-Geaya jest niewrażliwy na wysączanie energii, poziomów, paraliż i strach.

Odarty z emocji (Su): Strach, radość, nadzieja to dla Wybrańców tylko puste słowa. Okazywanie uczuć jest dla nich najgorszą z przywar istot rozumnych i prowadzi do ich upadku. Wybraniec wyzbywa się uczuć, całkowicie wyrzucając ze swego umysłu znaczenia słów radość, humor, gniew itp. Dzięki temu „oczyszczeniu” umysłu Wybraniec staje się całkowicie odporny na czary i efekty opierające się na wesołości i humorze a także otrzymuje premię +6 do rzutów obronnych przeciwko czarom i efektom związanym z oddziaływaniem na emocje.

Rzuty obronne: Tak jak postać.

Atrybuty: +6 do Siły.

Umiejętności: Tak jak postać.

Atuty: Tak jak postać.

Klimat/ teren: Tak jak postać.

Skala wyzwania: +2

Charakter: Nie chaotyczny.

Skarb: Tak jak postać.

Zaawansowanie: Tak jak postać.

W chwili obecnej nie wiadomo nic o żadnym Wybrańcu Ponurego Pana. Podobno w przeszłości sprawowali oni władzę nad hobgoblińskimi plemionami w górach Orsraun.

NIEOFICJALNA WERSJA NIEKANONICZNA:

Obecnie znamy dwóch Wybrańców a warto zauważyć, że w przeszłości tylko raz spotkaliśmy się z sytuacją, że Wybrańców było trzechch. Pierwszym z nich jest Ghrogral (hobgoblin Wybraniec Nomog-Geaya wojownik 16), współpracujący z Czarną Siecią dowódca „ukrytego garnizonu” gdzieś na północ od Thay.
Drugim Wybrańcem jest Suultr (hobgoblin Wybraniec Nomog-Geaya wojownik 9/ tropiciel 6), którego głównym zadaniem jest infiltracja wyznawców Panzuriela i znalezienie drogi do jak najszybszego nawrócenia koalithan na wiarę Nomog-Geaya.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:37, 29 Maj 2006    Temat postu:

Ja bym temu "WYBRANIEC NOMOG-GEAYA" dał conajmniej +3 do SW. Wiesz +1 to ma drow (patrz ZK;OŚ) ,a +3 półsmok (patrz PMP), obaj słabsi. Udzeżenie płomienia to silny czar. W ogóle jest bardzo silny. Sądzę, że powinieneś napisać też poziom czarującego tych czarów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amnezjusz
Początkujący


Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Leszno

PostWysłany: Pon 17:52, 29 Maj 2006    Temat postu:

Okej, jak znajde chwilkę czasu to przy czarach dam ich poziomy. Co do SW to z Wybrancami zostało juz tak ustalone (jeśli mnie pamięć nie myli przez samych Wizardów) że SW odzwierciedla siłę bóstwa i tak mamy:
Większe Bóstwa (jak Mystra)- SW +4
Pośrednie Bóstwa (jak Gond) - SW +3
Mniejsze Bóstwa (jak Nomog-Geaya) - SW +2
Półbóg (jak Varpak) - SW +1
Najwyżej spróbuję troszkę osłabić ten szablon aby mieścił się w granicach SW +2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:03, 29 Maj 2006    Temat postu:

Więc usuń z połowe mocy, albo je przynajmniej osłab.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:15, 30 Maj 2006    Temat postu:

1.
Cytat:
NOMOG-GEAYA
Gdzie można znaleźć wzmiankę o bóstwach panteonu goblińskiego?
2.
Cytat:
Głód
Może wprowadź ogranicczenie, dotyczace maksymalnej premii.
3.
Cytat:
Aura rozpaczy
Proponuję uznależnić ST od poziomu lub/i wartości atrybutu wybrańca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amnezjusz
Początkujący


Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Leszno

PostWysłany: Wto 15:26, 30 Maj 2006    Temat postu:

Cytat:
Gdzie można znaleźć wzmiankę o bóstwach panteonu goblińskiego?

W polskich podręcznikach nie znajdziesz niczego, niestety. Natomiast info można znaleźc w 2 ed. podecznikach jak Monster Mythology ale tez również na stronce [link widoczny dla zalogowanych] gdzie Tom Rinchsler, współpracujący z Wizardami udostepnił swoje opracowania bóstw goblinów i jeszcze paru innych.
Cytat:
Może wprowadź ogranicczenie, dotyczace maksymalnej premii.

Dobry pomysł. +3 lub +4 powinn wystarczyć.
Cytat:
Proponuję uznależnić ST od poziomu lub/i wartości atrybutu wybrańca.

Hm, można i tak. Pomyślę i zmienię ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne potwory, rasy i szablony Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin