Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Trucizny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zasady domowe i warianty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:38, 08 Mar 2011    Temat postu: [3.0; 3.5] Trucizny

Pytanie z punktu balansu o to, jak byś powinno wg Was.

Z trucizn obniżających o tyle samo, przy tym samym ST RO, te wpływający na który atrybut powinny być droższe, a które tańsze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lisu
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:09, 09 Mar 2011    Temat postu:

Ogólnie wszystkie powinny być trochę tańsze, na wyższych poziomach babranie się w tym jest często zbyt kłopotliwe w stosunku do efektów.

Z tych powodujących te same obrażenia, myślę, że droższe powinny być te, które wpływają na atrybuty umysłowe, ponieważ, zdecydowanie łatwiej jest wyłączyć maga z gry powodując u niego utratę powiedzmy 5 p. intelektu, u wojownika strata 5p. siły nie zmienia faktu, że ma dalej + sporo do trafienia i jest w stanie zadawać jakieś obrażenia itd. Może faworyzuje tutaj magów, ale pamiętajmy, że oni mają zazwyczaj niski rzut na wytrwałość i zdecydowanie łatwiej będą padać ofiarą ataków trucizną niż wojownicy/inni.
Chociaż te trucizny, które wpływają na atrybuty umysłowe i tak są niezbyt przepakowane (zazwyczaj małe st i słabe obrażenia)...

Jeśli rozpatrujemy koszt trucizn w grupie tych osłabiających atrybuty fizyczne, to najbardziej boli chyba utrata budowy, która to powoduje mniej pw i zmniejsza rzut obronny na wytrwałość, czyli dalsze ataki truciznami łatwiej będą wchodzić...

Warto też rozpatrzeć truciznę pod kątem sposobu aplikacji, jeśli jest tylko kontakt, to w sumie wystarczy rzucić kogoś flaszką, dotykiem na dystans łatwiej trafić, zwłaszcza jakąś puszkę z nie wiadomo ile kp za pancerz i takie tam, niż bełtem z kuszy czy czymś "normalnym"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zasady domowe i warianty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin