Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Kanibal
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 15:11, 28 Sie 2008    Temat postu: [3.0] Kanibal

-Wszędzie w okół marchewki, baranina, pomarańcze, pomidory, ziemniaki, wołowina, jabłka, fasola, ale do jasnej cholery nic do jedzenia...

-Gorsk, wódz dzikich



Kanibale to uosobienie najdzikszych, najbrutalniejszych i najbardziej odrażających instynktów. Nie tylko jedzą oni inne inteligentne istoty, ale czerpią z tego siłę i plugawą przyjemność.
Niektórzy twierdzą, że są oni tworami okrutnej drwiny bogów, czyli dziećmi, ghuli którzy za mocą mrocznej ręki złych bogów zachowali po śmierci płodność i pożądanie...
I może tak jest, bo z czasem coraz bardziej upodabniają się oni do ghuli z którymi mają tak wiele wspólnego.
Malują się oni w barwy wojenne aby powodować wśród ofiar przerażenie i tym samym łatwiej zabijać swoje pożywienie. Choć wśród najokrutniejszych z nich bywają i tacy którzy nie przejmują się tym czy ich ofiary jeszcze żyją czy są martwe.
Potrafią oni wytwarzać broń z kości pokonanych przeciwników, ale i bez broni są zabójczo groźni.
Przeważnie podróżują oni samotnie, ale czasem łączą się w plemiona pod wodzą najsilniejszego i najokrutniejszego z nich.
Zdarza się też, że dołączają do drużyny poszukiwaczy przygód którzy akceptują ich dzikie zwyczaje

Wymagania
bazowy atak +10
charakter:
dowolny zły
umiejętności:
tajniki dziczy rang 13
zastraszanie ranga 13
atuty:
potężny atak, rozszczepienie, zmysł walki, szybsze leczenie
specjalne:
postać musi być z natury ludożercą

Umiejętności klasowe:
nasłuchiwanie(Rzt), pływanie(S), postępowanie ze zwierzętami(Cha) rzemiosło(Int), profesja(Rzt),tajniki dziczy(rzt), wspinaczka(S), wyczucie kierunku(Rzt), zastraszanie(Cha), zauważanie(Rzt)

KW:K12
punkty umiejętności na każdym poziomie 4+mod z intelektu

Ekstaza pożarcia
Zjedzenie inteligentnej istoty zawsze wiąże się z wyjątkowym przeżyciem, do tego po prostu nie da się przyzwyczaić. I tym lepiej dla nich, bo uważają to za naprawdę wspaniałe uczucie...
Po zjedzeniu inteligentnej istoty kanibal dostaje na okres godziny premię z morale +2 do wszystkich testów
Zdolność działa tylko jeśli ofiara miała SW nie mniejszą niż SW kanibala-3

Należy też pamiętać, że nie trzeb zjeść całego ciała, wystarczy tylko cześć, w ten sposób z jednego ciała ekstazy może doświadczyć do 3 kanibali

Uzależnienie
Ekstaza pożarcia to dla nich wspaniałe uczucie, uczucie które wręcz uzależnia.
Kanibal bez mięsa istot inteligentnych wytrzyma spokojnie 3 dni, każdy następny dzień zmusza go do rzutu obronnego na wytrwałość=10+poziom klasowy kanibala+1 za każdy poprzedni test(maks +10), jeśli się nie powiedzie dostaje on karę k4 do Bd i Rzt. Odzwierciedla to osłabienie przyzwyczajonego organizmu i to, że robi się on drażliwy i nerwowy... bardziej niż zwykle
Atrybuty mogą spaść do liczb ujemnych co jednak nie spowoduje jego śmierci, to jest wyjątek od reguły, że Bd=zero oznacza śmierć. Jednak postać jest tak słaba, że nie jest w stanie podnieść się z łóżka.
Po 4+k6 dniu udany test oznacza wyleczenie 1 punktu obydwu atrybutów. Kiedy atrybuty wrócą do swojego poprzedniego stanu postać jest zdrowa i wolna od nałogu, jednak jeśli kiedyś znów poczuje ekstazę pożarcia na nowo jest uzależniona.
W przypadku kiedy kanibal jest jakiś czas na głodzie i straci z tej racji atrybuty to kiedy znów zje coś myślącego zaczyn odzyskiwać stracone statystyki w tempie k6+1 na dzień

Degeneracja
Kanibale poddają się pierwotnym instynktom z czasem coraz bardziej im zawierzając. Otrzymują przez to karę -1 do inteligencji, roztropności i charyzmy na 1, 5 i co kolejne 5 poziomów.
Cofają się im też czoła, wysuwają szczęki, a oni sami się coraz bardziej garbią, choć nie jest to reguła...

Rozrost kości
Szkielet kanibala z czasem się zmienia, powiększa w niektórych miejscach, w niektórych wyrastają kostne kolce.
<table>
<tr><td>poz</td><td>korzyści</td></tr>
<tr><td>2</td><td>kościane płyty</td></tr>
<tr><td>3</td><td>broń naturalna</td></tr>
<tr><td>4</td><td>kolce na barkach</td></tr>
</table>

___Kościane płyty- W niektórych miejscach ciała kości się rozrastają i wchodzą ponad skórę, np. kości policzkowe, wytwarzają się też na obojczykach, czole, szczęce, barkach, przedramionach, palcach, piszczelach, łopatkach i wzdłuż kręgosłupa, jednak nie zawsze musi to być wszędzie, może np. nie wytworzyć się na czole. Działa to też w drugą stronę, pewnemu kanibalowi mogą wytworzyć się kostne płyty na piersi.
To wszystko zależy od danego osobnika
Płyty zapewniają premię +1 do Kp/2poz oraz RO 1/+1 na 2poz (czyli np. na 4 poz będzie miał RO 2/+2)
od tej pory kanibal nie może nosić standardowych pancerzy, wszystkie muszą być robione na zamówienie i są 2 razy droższe(ewentualna premia za mistrzostwo też jest mnożna, ale umagicznienie już nie), a premie do Kp się nie kumulują.
____Broń naturalna- Rozrost kości nie tylko pokrywa kanibala kostnym pancerzem, ale też obdarza go bronią naturalną. Dolna szczęka się rozrasta, zęby rosną i zaostrzają się, ostatnie kości palców też rosną jakieś 3 cm wybijając się poprzez skórę, na przedramionach także wyrastają kolce skierowane do tyłu jak przedłużenie łokcia. Ale działa to tak samo jak z płytami, tzn i każdego osobnik może to wyglądać inaczej.
Zapewnia to naturalny atak zadający k8 obr, oraz jeden dodatkowy atak ugryzieniem w rundzie, zadaje on k4+0,5 mod z siły obrażeń i ma karę -5 do trafienia
Na 8 poziomie broń naturalna zadaje już k10 obr, a ugryzienie k6
____Kolce na barkach- Na barkach wyrastają 2 kolce, pozwalają one na zadanie obrażeń jakby wykonano jeden atak bronią naturalną podczas stosowania byczej szarży

Siła serca
Zjadając serce kanibal pochłania siłę drzemiącą w tym najpotężniejszym mięśniu ciała. Otrzymuje premię +4 do siły na okres 6 godzin
(zjedzenie 2 serc odnawia czas ale nie kumuluje się, tak samo ze Zwinnością ścięgien i Wytrzymałością szpiku)

Barwy wojenne
Kanibale malują się aby powodować jeszcze większy strach
ten kto zobaczy kanibala na tyle blisko aby ujrzeć jego kostny pancerz i barwy wojenne musi wykonać rzut obronny na wolę ST=10+poz klasowy kanibala+ jego mod z Bd inaczej będzie wstrząśnięty póki nie zada mu jakichkolwiek obrażeń(-2 do testów, jeśli go trafi ale RO zredukuje obrażenia do 0 wtedy jest jeszcze bardziej wystraszony i kara zwiększa się o 1). Jeśli istota ma mniej KW niż kanibal wtedy jest przerażona i ucieka najdalej jak może.(oczywiście jeśli nie powiedzie się podany rzut obronny)

Zwinność ścięgien
Zjadając ścięgna pokonanej istoty czasowo zwiększa rozciągliwość własnych na 6 godziny zwiększając zr o 4

Król Ghuli
Kanibal zyskuje respekt wśród wszelkich nieumarłych żywiących się zwłokami. Jest uznawany za wodza wśród nich. Chyba, że jakiś będzie na tyle silny, że ośmieli się rzucić mu wyzwanie. Wtedy traci władzę puki nie pokona i zabije rywala w pojedynku na śmierć i życie.
Oczywiście im więcej ghuli tym ciężej je kontrolować, a jeśli uznają, że nie będzie nimi rządził żywy. Tak się przeważnie dzieje kiedy wśród zbyt dużej ilości ghuli znajdzie się jakiś buntownik.
Wtedy przeważnie kończy się to buntem, zaszlachtowaniem kanibala i zjedzeniem go.
Dla ułatwienia można przyjąć, że kanibal może kontrolować nieumarłych żywiących się zwłokami jak zły kapłan na jego poziomie klasowym, ale bez modyfikatora z cha.

Wytrzymałość szpiku
wysysając szpik z kości ofiary może czasowo wzmocnić działanie własnego, a to skutkuje większą wydajnością krwi co zapewnia premię +4 do bd, na 6 godzin

Pół-nieumarły
kanibal tak upodabnia się do ghuli, że bardziej teraz przypomina nieumarłego niż żywego. Szara skóra, puste spojrzenie, często odgryzione usta i policzki które czasem potrafi sobie sam zjeść, kostne narośle...
Otrzymuje on też premię +4 do rzutów obronnych przeciwko efektom wpływającym n umysł, truciznom, chorobom, otumanieniu, uśpieniu i paraliżowi.
Ponadto wytwarzają mu się gruczoły produkujące tak zwaną ghulą ślinę. Ugryzienie powoduje paraliż podobny do tego wywoływanego przez ghula.
Porcję śliny kanibal może wytworzyć tyle razy dziennie ile wynosi jego mod z bd(wytrzymałość szpiku i magiczne przedmioty nie zwiększają tego limitu)
ST=10+poz kanibala+mod z bd
paraliż działa po 4 rundach naliczając kumulującą się premię -4 do wszelkich testów i zręczności, oraz -1,5m do szybkości co rundę. Po tych 4 rundach postać jest sztywna i nie może wykonywać żadnych akcji poza czysto mentalnymi. Paraliż trwa 1 rundę, potem stopniowo ustępuje co rundę zmniejszając karę w takim tempie w jakim narastała.
Należy też pamiętać, że Zr=0 również oznacza paraliż

Mnie być wielu
Od teraz kanibal nie wchłania tylko ciała, siły, zręczności czy wytrzymałości ofiary, ale również cząstkę jej sił witalnych i duszy.
Gromadzi on w ten sposób punkty witalne i punkty duszy.
Z jednego ciała może wziąć tylko jeden punkt. Jeśli chce dostać ten drugi musi zacząć jeść w ciągu 7 rund od śmierci ofiary, na pochłonięcie pierwszego ma pół godziny.
"Posiłek" trwa 2 minuty, należy zaznaczyć, że nie zjada on całego ciała a jedynie niektóre jego elementy. Jak serce, czy mózg.
Kanibal może mieć w sumie maksymalnie 10 punktów.
Dziennie może pochłonąć nie więcej niż 2 punkty.

Poświęcając je może osiągnąć różne efekty.

punkty witalne

1- redukuje o 1 wysączenie atrybutu
np. wampir przysysa sie do kanibala i wysysa mu krew obniżając jego bd o 2 punkty. Poświęcają 2 punkty witalne może zredukować wysączenie atrybutu do 0
2- wyleczenie wcześniej straconego atrybutu o 1 punkt
2-oparcie się chorobie
2-oparcie się truciźnie
3-wyleczenie się z choroby
3-zwalczenie trucizny
3-zmniejszenie mnożnika krytyka którego ofiarą sie właśnie padło o 1
(np. obrywa od orka toporem i jest krytyk. Poświęcając 3 punkty może zmniejszyć krytyk z x3 na x2, a poświęcając 6 może zmniejszyć do x1 czyli niweluje cały krytyk)
5-zwiększenie szybkości o 6m na czas 1 minuty
5-podwojenie zasięgu skoku na 1 minutę
(obydwa można zastosować tylko po razie w tym samym czasie, czyli nie można poświecić 10 punktów aby zwiększyć swoją szybkość o 12m, ale użycie obydwu zdolności n raz daje efekt 3 razy dalszego skoku)
10-wykonanie jednej szarży połączonej z pełnym atakiem

punkty duszy

1-oparcie się negatywnemu poziomowi
2-odzyskanie negatywnego poziomu(trzeba użyć nim miną te 24h i straci się go na stałe)
2-oparcie się strachowi
3-oparcie się paraliżowi
3-oparcie się uśpieniu


punkty duszy i witalne

3witalne+7duszy- oparcie się zabójczemu efektowi
2witalne+8duszy- zyskanie wszelkich odporności nieumarłych na czas 10 rund


Deklaracje o zużyciu punktów aby oprzeć się efektowi należy zgłosić przed wykonaniem rzutu obronnego.
Jeśli chce się wykorzystać zdolność po wykonaniu rzutu kosztuje ona 1 punkt więcej, ale z drugiej puli

np. chcąc uniknąć, po nieudanym rzucie, straty atrybutu trzeba poświecić punkt witalny i dodatkowo duszy

wyjątkiem jest oparcie się zabójczemu efektowi, tu jest to już wliczone
natomiast zyskanie odporności nieumarłych nigdy nie może zostać w ten sposób użyte, zawsze trzeba w swojej rundzie przed wszelkimi akcjami


<TABLE WIDTH="0" HEIGHT="0" BORDER="1"><TR ALIGN="CENTER"><b><TD>
POZ</TD><TD>
BPA</TD><TD>
Wytrw</TD><TD>
Ref</TD><TD>
Wola</TD><TD>
SPECJALNE</TD><TD>
CZARY</TD></b></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
1</TD><TD ALIGN="CENTER">
+1</TD><TD ALIGN="CENTER">
+2</TD><TD ALIGN="CENTER">
+0</TD><TD ALIGN="CENTER">
+2</TD><TD>
ekstaza pożarcia, degeneracja, uzależnienie </TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
2</TD><TD ALIGN="CENTER">
+2</TD><TD ALIGN="CENTER">
+3</TD><TD ALIGN="CENTER">
+0</TD><TD ALIGN="CENTER">
+3</TD><TD>
rozrost kości</TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
3</TD><TD ALIGN="CENTER">
+3</TD><TD ALIGN="CENTER">
+3</TD><TD ALIGN="CENTER">
+1</TD><TD ALIGN="CENTER">
+3</TD><TD>
Siła serca</TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
4</TD><TD ALIGN="CENTER">
+4</TD><TD ALIGN="CENTER">
+4</TD><TD ALIGN="CENTER">
+1</TD><TD ALIGN="CENTER">
+4</TD><TD>
-</TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
5</TD><TD ALIGN="CENTER">
+5</TD><TD ALIGN="CENTER">
+4</TD><TD ALIGN="CENTER">
+1</TD><TD ALIGN="CENTER">
+4</TD><TD>
-</TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
6</TD><TD ALIGN="CENTER">
+6</TD><TD ALIGN="CENTER">
+5</TD><TD ALIGN="CENTER">
+2</TD><TD ALIGN="CENTER">
+5</TD><TD>
Zwinność ścięgien</TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
7</TD><TD ALIGN="CENTER">
+7</TD><TD ALIGN="CENTER">
+5</TD><TD ALIGN="CENTER">
+2</TD><TD ALIGN="CENTER">
+5</TD><TD>
Węch</TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
8</TD><TD ALIGN="CENTER">
+8</TD><TD ALIGN="CENTER">
+6</TD><TD ALIGN="CENTER">
2</TD><TD ALIGN="CENTER">
+6</TD><TD>
-</TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
9</TD><TD ALIGN="CENTER">
+9</TD><TD ALIGN="CENTER">
+6</TD><TD ALIGN="CENTER">
+3</TD><TD ALIGN="CENTER">
+6</TD><TD>
Wytrzymałość szpiku</TD><TD>
-</TD></TR><TR><TD ALIGN="CENTER">
10</TD><TD>
+10</TD><TD ALIGN="CENTER">
+7</TD><TD ALIGN="CENTER">
+3</TD><TD ALIGN="CENTER">
+7</TD><TD>
pół-nieumarły, mnie być wielu</TD><TD>
-</TD></TR></TABLE>

Wariant 1-neutralny kanibal

Kanibal nie musi być zły, dobry to przesada, ale może być obojętny na dobro i zło. Nie zabija dla samej radości zabijania, nie zjada dla plugawej przyjemności, lecz dla siły którą wykorzystuje dla własnych celów.
Może on bez przeszkód wytwarzać broń z kości wrogów, ale należy pamiętać, że wykorzystywanie krwi niewinnych zawsze jest czynem podłym, nawet jeśli znalazło się ich martwych to należy uszanować ich ciała. Podobnie jest z pochłanianiem sił witalnych i duszy. To jest zły czyn i jeśli neutralny kanibal będzie tego nadużywał stanie się zły
Neutralny kanibal traci zdolność ekstaza pożarcia, uzależnienie, król ghuli.

Uwaga-kanibalizm a inteligencja

Trzeba jeszcze ustalić czy kanibalizm dotyczy jedynie humanoidów czy także innych inteligentnych istot jak smoki.


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Nie 14:30, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Czw 15:35, 28 Sie 2008    Temat postu:

Klasa trochę chora (co z tobą człowieku!?), ale bardzo ciekawa. Ma fajne umiejętności, ale niektóre z nich działają stanowczo za długo. Chodzi mi o ,,Siła serca", ,,Zwinność ścięgien" i ,,Wytrzymałość szpiku". Powinny one działać około godziny gdyż tyle gdzieś trwa strawienie pokarmu.

Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Czw 15:37, 28 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 15:49, 28 Sie 2008    Temat postu:

otóż nie.. pokarm przechodzi przez organizm koło 12 godzin. Tylko w ciągu ostatnich kilku(2,3) nie jest już trawiony.
A jeśli chodzi o mechanikę to te zdolności są na podstawie tych duszożercy z plugawego mroku i jego utrzymują się 24 godziny;]

Cytat:
Klasa trochę chora (co z tobą człowieku!?)

uznam to za komplement XD
a pomysł na klasę przyszedł mi do głowy kiedy czytałem kfiatki z sesji;]

było to cos takiego

MG-widzicie na wpół zjedzonego barbażyńcę
G-to ja ja zjadam drugie pół

;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Czw 15:58, 28 Sie 2008    Temat postu:

Księgi Plugawego Mroku nie posiadam więc nie wiem nic o tym Duszożercy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 17:57, 28 Sie 2008    Temat postu:

pochłania on dusze przeciwników i dostaje z tej racji różne premie
między innymi +4 do siły, bd i zr na 24 godziny;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:20, 18 Paź 2008    Temat postu:

Administracyjnie: Arvelus, na forum jest obowiązek zaczynania zdań od dużych liter. Ponadto: przed nawiasem stawia się spację, zdania kończy kropką, za skróty od atrybutów pisze dużymi literami.
Dobra rada: Jak będziesz pisał czytelnie ludzie chętniej Ci odpowiedzą. W przeciwnym wypadku działa mechanizm: Skoro mu się nie chce, to czemu mam to czytać, a tym bardziej odpowiadać? Szczerze radzę opis przerobić na podręcznikowy, to motywuje do odpisywania, daje szansę na wykorzystanie klasy (komu będzie się chciało nieczytelną użyć) i ułatwia skomentowanie [łatwo się szuka informacji].

Rozrost kości: Tak, jak jest to opisane:
Postać nie może się ruszać. Ma zniszczone mięsnie, nerwy i układ krwionoścny. Umiera.

Cytat:
1- redukuje o 1 wyssanie atrybutu
Masz na myśli wysączenie?

Broń z kości: To jest strasznie naciagane. Jak chcesz zrobić miecz z kręgosłupa?!

Moim zdaniem powinieneś rozwinąc stronę fabularną w aspekcie: Skąd czerpią moc i do tego dostosować zdolności.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Nie 9:04, 19 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 21:05, 18 Paź 2008    Temat postu:

Kościana broń to bardziej ma być rozwiązanie aby nie używali cywilizowanych broni i nie walczyli tylko bronią naturalną, poza tym sposób aby w logiczny sposób wytłumaczyć, czemu nie może łączyć normalnego usprawnienia z tym swoim.
Cytat:
Rozrost kości: Tak, jak jest to opisane:
Postać nie może się ruszać. Ma zniszczone mięsnie, nerwy i układ krwionoścny. Umiera.


o rany, aleś wyskoczył. Jest klasa z podręcznika dla łotrzyków i bardów co nazywa się chyba Kieł Lolth który też się zmienia. Czemu nie przyczepiłeś się, że skoro rośnie mu szczęka to i tak wciąż może ją normalnie zamykać? Bo ona rośnie w ten sposób, że temu nie przeszkadza.
Szkielet kanibala tak samo. Rozrasta się w ten sposób, że niczego nie uszkadza.
Cytat:
Moim zdaniem powinieneś rozwinąć stronę fabularną w aspekcie: Skąd czerpią moc i do tego dostosować zdolności.

I jest opisane. Z pożerania innych istot ich sił życiowych i części duszy, oraz z własnego umysłu(tu mam na myśli ekstazę pożarcia)

Cytat:
Szczerze radzę opis przerobić na podręcznikowy

masz na myśli tabelkę czy to, że nie mam tego pochodzenia, religii, przygód, charakterystyki i podobnych w opisie?


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Sob 21:13, 18 Paź 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 9:18, 19 Paź 2008    Temat postu:

Zdanie zaczyna się dużą literą Arvelus. Ten zapis obowiązuje wszystkich, niezależnie od ich wkładu w forum.

Zacznę od końca.
Cytat:
masz na myśli tabelkę czy to, że nie mam tego pochodzenia, religii, przygód, charakterystyki i podobnych w opisie?

Nie ma rozdzielnego rozpisania pochodzenia, religii itd. w opisach klas prestiżowych. Mam na myśli tabelę, odstępy przed nawiasami, pogrubienia, duże litery tam, gdzie trzeba (początek zdania, skróty atrybutów), kropki. Na razie całość jest mało czytelna i nie miła dla oka pod względem sposobu przedstawienia klasy. Z HTML radzę zrezygnować, bo strasznie dużo z tym roboty (tworzyłem tabelę HTML dla Mistrza Broni Drzewcowej, więc wiem).

Kamulec napisał:
Arvelus napisał:

1- redukuje o 1 wyssanie atrybutu

Masz na myśli wysączenie?

Nie odpowiedziałeś.

Niezależnie od wszystkiego Kieł Lolth nie ma kości przebijających skórę (w normalnym układzie skutkuje to powstawaniem zniszczeniem okolicznych tkanek podczas ruchu). Jego moce nie sprawiają, ż estaje się bardziej "sztywny", a więc może się poruszać. Rozbudowa kości zablokuje ruchy. Kościec jest przecież sztywny. Spróbuj do siebie przywiązac deski na wysokości stawów a potem się ruszać.

Cytat:
Kościana broń to bardziej ma być rozwiązanie aby nie używali cywilizowanych broni i nie walczyli tylko bronią naturalną, poza tym sposób aby w logiczny sposób wytłumaczyć, czemu nie może łączyć normalnego usprawnienia z tym swoim.

Broń z kości może być wkonywana. Będzie mało skuteczna i łatwo zniszczalna, ale może być. Problem w tym, że nie powinna ona wyglądać tak, jak ty ją opisujesz. Miecza, czy topora nie zrobisz.
Co można zrobić z kości? Groty, sztylety (słabej jakości, najlepiej ząbkowane), maczugi (słabe, lepiej z drewna).


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Nie 9:19, 19 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 13:38, 19 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:
Masz na myśli wysączenie?

Tak mój błąd:)
Cytat:
Rozbudowa kości zablokuje ruchy

zależy jaka, ja nie mam na myśli, że nagle kość strzałkowa robi się dłuższa. Przywiąż sobie do przedramienia deskę tak aby zaczynała się tuż przed nadgarstkiem, "idzie" wzdłuż kości promieniowej i kończy się za łokciem. Tak, że przy całkowitym wyprostowaniu łokcia przylega ona do tricepsa.
Coś podobnego mają legendarne zwierzęta opisane we Władcach Dziczy. One też mają kostne płyty na ciele.

Jeśli chodzi o HTML to jest najlepsze rozwiązanie i z informatyki jestem dobry;]
Przypomnę sobie co i jak to zajmie mi 15 minut. Tylko kwestia tego koloruXD

Nad bronią jeszcze pomyślę:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rudzia
Adept


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...

PostWysłany: Nie 10:01, 26 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:
specjalne:
postać musi być z natury ludożercą

Co to znaczy?

Ogólnie klasa bardzo mi się podoba, może kiedyś nią zagram Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 18:08, 27 Paź 2008    Temat postu:

a kto to jest ludożerca?
ktoś kto wsuwa innych ludzi, nie;]
Czyli musi być ludożercą z upodobań, a nie, że raz ktoś go zmusił do zjedzenia kogoś swojej rasy to od razu może wziąć tę klasę;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 20:42, 21 Gru 2008    Temat postu:

Na wstępie chciałem zaznaczyć, że pomysł mi naprawdę przypadł do gustu. Masz u mnie ogromnego plusa.
Arvelus napisał:
Niektórzy twierdzą że są oni tworami okrutnej drwiny bogów czyli dziećmi ghuli którzy za mocą mrocznej ręki

Ja bym postawił przecinki przed pogrubionymi wyrazami.
Arvelus napisał:
atuty:
potężny atak, rozszczepienie, zmysł walki, szybsze leczenie

Pasowałyby tez atuty takie jak: twardość, krzepkość.
Co to za atut szybkie leczenie? W którym jest podręczniku? Czy chodzi Ci może o zdolność?
Arvelus napisał:
punkty umiejętności na każdym poziomie 4+mod z intelektu

Skoro ma tak mało umiejętności to daj mu 2+mod z Int
Arvelus napisał:
to jest wyjątek od reguły, że Bd=zero oznacza śmierć. Jednak postać jest tak słaba, że jest przykuta do łóżka.

Nie za dużo tych "jest" Very Happy? Proponuję przeredagować na:
Kod:
to jest wyjątek od reguły, że Bd=zero oznacza śmierć, jednak postać zostaje tak osłabiona, że nie może wykonywać żadnych akcji.

Arvelus napisał:
Zjadając serce kanibal pochłania siłę drzemiącą w tym najpotężniejszym mięśniu ciała. Otrzymuje premię +4 do siły na okres 6 godzin

Premię z jakiej racji? Usprawnienie, olśnienie ... etc.?
Proponuję okres maksimum 4 godzin.
Ponadto zmniejszyłbym to do +2.
Arvelus napisał:
Jeśli istota ma mniej KW niż kanibal wtedy jest przerażona i ucieka najdalej jak może.

Jest to bezsensowne. Przecież jest możliwość, że postać ta jest dużo silniejsza od kanibala - jest to np. kapłan z wysokim RO na wolę - a ma o jedno KW mniej. To czemu ma zwiewać?
Arvelus napisał:
Oręż z kości
Kanibal potrafi wytwarzać broń z kości zabitych przeciwników

Niepotrzebny według mnie smaczek. Ponadto trzeba by naprawdę specyficznych kości, żeby zrobić miecz czy topór.
Arvelus napisał:
Zwinność ścięgien
Zjadając ścięgna pokonanej istoty czasowo zwiększa rozciągliwość własnych na 6 godziny zwiększając zr o 4

Moim zdaniem na 2 godziny maksimum. Z jakiej racji ta premia? Poza tym powinna być moim zdaniem niższa.
Arvelus napisał:
Król Ghuli
Kanibal zyskuje respekt wśród wszelkich nieumarłych żywiących się zwłokami. Jest uznawany za wodza wśród nich. Chyba, że jakiś będzie na tyle silny, że ośmieli się rzucić mu wyzwanie.

Wszystkich czyli tylko Ghuli i Ghastów, bo ja innych nie kojarzę.
Nie zaczynaj zdania od "chyba" Very Happy
Arvelus napisał:
wysysając szpik z kości ofiary może czasowo wzmocnić działanie własnego, a to skutkuje większą wydajnością krwi co zapewnia premię +4 do bd, na 6 godzin

Powtórzę, że na maksimum według mnie 2 godziny (trawienie) oraz za duża premia. Z jakiej racji ta premia?
Arvelus napisał:
Ugryzienie powoduje paraliż podobny do tego ghula.

Głupio brzmi Very Happy; przeredaguj na podobny do tego, którego używa ghul, czy coś w tym stylu.
Arvelus napisał:
(wie kto jak nadać kolor obramowaniu komórek tabeli w kodzie html??)

Ja wiem.
<border> Obramowanie wokół tabeli (podajesz wartość, np. <border>)
<bordercolor>To kolor obramowania
<hr>
Tyle uwag odnośnie mechaniki/stylu.
Sorry, że Ci to mówię ale mnie denerwuje niedbały styl twoich prac. Rozumiem, że można zapomnieć czegoś napisać, źle coś napisać. Tylko, że Twoje prace źle się czyta - są chaotyczne, źle złożone - tabelka (właściwie pseudotableka) na samym końcu, przerwy nieestetycznie wyglądają. Proszę Cię, żebyś popracował nad tym, bo to widać w każdej twojej pracy.


Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Nie 20:43, 21 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 14:16, 22 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
Moim zdaniem na 2 godziny maksimum. Z jakiej racji ta premia? Poza tym powinna być moim zdaniem niższa.


A ja się nie zgadzam;]
Jest klasa prestiżowa duszożerca która zadaje negatywne poziomy kiedy atakuje bronią naturalną i za samo trafienie dostaje +4 do tych statystyk na 24 godziny;]
A trawienie nie trwa 2 godzin, to zależy. Niektóre grzyby są w naszym ciele kilka dni.
Skąd ta premia? Hmm... to już trochę ciężko określić:)
Źródło podobne jak szał barbarzyńcy;]


Atut szybkie leczenie jest we Władcach Dziczy, przyspiesza on dochodzenie do zdrowia, ale nie aż tak aby co rundę leczyć choćby pw;]

Cytat:
Wszystkich czyli tylko Ghuli i Ghastów, bo ja innych nie kojarzę.
Nie zaczynaj zdania od "chyba" Very Happy

Jest jeszcze duch głodu który też się żywi ciałami, poza tym każdy MG może wymyśleć;]

q[uote]Arvelus napisał:
Jeśli istota ma mniej KW niż kanibal wtedy jest przerażona i ucieka najdalej jak może.

Jest to bezsensowne. Przecież jest możliwość, że postać ta jest dużo silniejsza od kanibala - jest to np. kapłan z wysokim RO na wolę - a ma o jedno KW mniej. To czemu ma zwiewać? [/quote]
Cytat:
musi wykonać rzut obronny na wolę ST=10+poz klasowy kanibala+ jego mod z Bd


Ten kapłan będzie miał prawo do wykonania tego swojego rzutu obronnego:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 14:20, 22 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
Ten kapłan będzie miał prawo do wykonania tego swojego rzutu obronnego:)

Cytat:
Jeśli istota ma mniej KW niż kanibal wtedy jest przerażona i ucieka najdalej jak może.

Więc sam sobie przeczysz. Nie ma tu nic napisane o rzucie obronnym. Jest napisane, że ucieka najdalej jak może.
Proponuję poprawić niedociągnięcia stylistyczne, sformatować to i zmniejszyć ten czas - bo taki Kanibal może praktycznie cały czas coś wżerać (jak już się zdecydował na tę klasę) - kumulująca się ze wszystkim taka premia jest za silna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 14:26, 22 Gru 2008    Temat postu:

Bo należy czytać całą umiejętność, ale ok, zmienię jak chcesz;]

Ten duszożerca ma jeszcze lepiej.
Raz walnie kolesia z pięści i już ma na cały dzień te premie. A Kanibal podczas walki nie zje komuś serca
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 14:31, 22 Gru 2008    Temat postu:

Wczytałem się jeszcze raz i nie widzę różnicy.
_______________________________________________
Jeśli jest coś takiego jak ten duszożerca (skąd go wytrzasnąłeś?), to wcale nie oznacza, że jest zbalansowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 14:34, 22 Gru 2008    Temat postu:

Bo dopiero teraz zrobiłemXD
Najpierw napisałem, że zmienię i dopiero teraz zmieniłem;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Sob 19:38, 27 Gru 2008    Temat postu:

1. Nazwy klas prestiżowych powinny być wieloczłonowe. (chodzi o odróżnienie zwykłego w tym wypadku kanibala, od tego prestiżowego, jakkolwiek dziwnie by to brzmiało)
2. Opis jest szczątkowy.
3. Jak się mają wymagania atutowe do samej klasy?
4. Jakie jest KW/HD na poziom?
5. Dlaczego w wymaganiach są tajniki dziczy, które nie są dla tej klasy umiejętnością klasową?
6. Brakuje rozsądnej tabelki z opisem BPA, rzutów i zdolności specjalnych.
7. Ekstaza pożarcia jest opisana niespójnie. Jak wygląda leczenie? Czy 10 poziomowy kanibal leczy w ciągu godziny 30pw? Jak na początku godziny, na końcu?
8. Uzależnienie to jedna z nielicznych zdolności klas prestiżowych (jeśli nie jedyna), która staje się coraz gorsza wraz ze wzrostem poziomu. Po co brać taką klasę prestiżową?
9. Degeneracja: Patrz punkt 8.
10. Rozrost Kości: forma jest nieczytelna. Używaj paragrafów, pogrubień, kursywy i podkreśleń, żeby tekst był jasno i czytelnie sformatowany.
11. Siła Serca - Jaka to premia? czy załóżmy zjadając 2 serca, otrzyma premię +8?
12. Skąd Barwy wojenne u kanibali? W opisie klasy jest tylko jedno zdanie, ale przecież każdy może się wymalować i nie dostaje takich premii. Więc skąd ta zdolność?
13. Zwinność Ścięgien - patrz pkt 11.
14. Król Ghuli - Hmm, nie znam się na tyle na ghoulach, ale wydaje mi się, że bardziej potraktowaliby takiego kanibala za wyjątkowo pożywny kąsek, a nie za jakiegoś króla. Tym bardziej, że nieumarli zwykle żywią bardzo duży uraz do istot żyjących.
15. Wytrzymałość szpiku - patrz pkt 11.
16. Pół-nieumarły - pierwsza konkretna i sensowna zdolność. Choć, uważam, że wystarczy napisać, że ślina działa jak dotyk ghoula. Rzut obronny jest zbyt wysoki.
17. Mnie być wielu - druga ciekawa zdolność, ale rozpiska mechaniczna jest lekko dziwna.

Podsumowując: Sam pomysł klasy uważam za tragiczny, ale generalnie każdy gra jak chce, więc spoko. Warstwa fabularna jest zerowa. Masz pomysł, ale nie przelałeś go na papier. Jeśli dajesz zdolność typu barwy wojenne, musisz opisać, skąd taka zdolność w tej klasie. Bo jak dla mnie, to że ktoś się wymaluje jak primadonna na pokaz, wcale nie oznacza, że musi od razu zyskiwać tak duże premie.
Jak dla mnie klasa w tej formie jest do gruntownego przemyślenia wszystkiego i ponownego poprawnego opisania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 22:45, 27 Gru 2008    Temat postu:

1. To nie jest reguła;] Skrytobójca to tylko jeden człon
4.Moje niedopatrzenie, K12
5.Poprawiłem, już są klasowe
6.Nie robię klas dla amatorów, a ci którzy się znają nie będą mieli problemu z odczytaniem;]
7.Wywaliłem to leczenie.
8.Nikt nigdzie nie napisał, że wszystkie zdolności muszą być korzystne:)
Wu-Jen z Krain Wschodu ma swoje tabu które nakłada na niego spore ograniczenia
9.A znasz Ksenomantę? On ma podobnie, co kilka poziomów traci punkt rzt;]
Ta klasa po prostu byłaby za silna. Poza tym to pasuje do fabuły postaci
10.Poprawiłem, gdyby można było stawiać kilka spacji pod rząd nie byłoby kłopotu;]
11.Jeśli w zdolnościach nie jest napisane, że premia się kumuluje to znaczy, że się nie kumuluje;]
Grad ciosów mnicha też można użyć tylko raz, mimo że nie jest napisane, że nie można;]
12.barwy wojenne to jest nazwa, moglem nazwać zdolność "Barwy wojenne połączone z kostnymi naroślami na ciele kanibala". Tu znaczenie ma też właśnie sam wygląd kanibala
14.Ale on już właśnie nawet przestaje wyglądać jak ktoś żywy, z resztą to jest sprawa sporna, jednym będzie się podobało innym nie i tyle
17.Zdolność wymyśliłem na bazie klasowej zdolności Życiopijcy. Klasy prestiżowej dla wampirów z Księgi Plugawego Mroku;]


Mnie tam idea klasy się bardzo podoba, warstwę fabularną istotnie olałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Sob 23:04, 27 Gru 2008    Temat postu:

Arvelus napisał:
1. To nie jest reguła;] Skrytobójca to tylko jeden człon
Owszem, jednak wspomniany skrytobójca, czy np, arcymag, sami w sobie są prestiżowi. Nie każdy łotrzyk ma miano skrytobójcy, zaś każdy kto zjada przedstawicieli swojego gatunku jest kanibalem.
Arvelus napisał:
6.Nie robię klas dla amatorów, a ci którzy się znają nie będą mieli problemu z odczytaniem;]
Lol. Niezłe podejście jak na pracę do podręcznika. Powodzenia w tworzeniu.
Tacy amatorzy jak ja, wolą, jak się autor przykłada do swojej pracy.
Arvelus napisał:
8.Nikt nigdzie nie napisał, że wszystkie zdolności muszą być korzystne:)
Wu-Jen z Krain Wschodu ma swoje tabu które nakłada na niego spore ograniczenia
Daje karę, ale nie sprawia, że postać z poziomu na poziom jest coraz słabsza.
Arvelus napisał:
9.A znasz Ksenomantę? On ma podobnie, co kilka poziomów traci punkt rzt;]
Pewnie dlatego przy konwersji do 3.5 ktoś pomyślał i więcej takich bubli nie robił.
Arvelus napisał:
11.Jeśli w zdolnościach nie jest napisane, że premia się kumuluje to znaczy, że się nie kumuluje;]
Grad ciosów mnicha też można użyć tylko raz, mimo że nie jest napisane, że nie można;]
Przykład za przeproszeniem z dupy. Grad ciosów wymaga pełnej akcji, więc dla normalnej postaci nie jest możliwe odpalenie dwóch gradów w jednej akcji.
A nienazwane premie się akurat kumulują, co jest jednym z niewielu wyjątków kumulujących się premii. Ponieważ nie podałeś jaki to rodzaj premii, zatem, wystarczy że na bazarze, postać kupi sobie 4 końskie serca, żeby na 6 godzin dodać sobie +16 do siły. Oczywiście, ścięgna i szpik dadzą podobny efekt.
Arvelus napisał:
12.barwy wojenne to jest nazwa, moglem nazwać zdolność "Barwy wojenne połączone z kostnymi naroślami na ciele kanibala". Tu znaczenie ma też właśnie sam wygląd kanibala
Uzasadnij to fabularnie, bo jest to póki co zdolność, która wygląda jak dodana na doczepkę.
Arvelus napisał:
14.Ale on już właśnie nawet przestaje wyglądać jak ktoś żywy, z resztą to jest sprawa sporna, jednym będzie się podobało innym nie i tyle
Mechanicznie jest wciąż żywy. Istoty wykrywające istoty żywe (np. wraith) nadal będą traktować tę istotę jak żywą. Suma sumarum, zdolność jest bardzo naciągana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 0:26, 28 Gru 2008    Temat postu:

Szczerze mówiąc zgadzam się z dwoma ostatnimi postami Suldarr'essalara.

Cytat:
6.Nie robię klas dla amatorów, a ci którzy się znają nie będą mieli problemu z odczytaniem;]

Lecz praca, która nie jest dla amatorów nie powinna mieć amatorskiego wykonania. Jak Ci się nie chce użyj szablonu.

Momentami opisujesz postać jak idiotę, lecz wymagania nie są w tym względzie jednoznaczne, tak samo, jak i moce.

Przy okazji: Do kanibala, moim zdaniem, bardzo pasowałby węch.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 0:33, 28 Gru 2008    Temat postu:

Arvelus napisał:

Przeważnie podróżują oni samotnie, ale czasem łączą się w plemiona pod wodzą najsilniejszego i najokrutniejszego z nich.


Jak wyglada hierarchia zjadania sie w takim plemieniu Very Happy.

Dziwne z e w wymaganiach nie ma tropienia, w mieście tacy raczej ni żyją, a jakoś uciekającą ofiarę znaleść muszą. W atuty mozan by wrzucić też np zogniskowanie umiejętności (tajniki dziczy), jakies rangi wiedzy (natura).
I czemy tylko ludozercy (a elfożercy itp?) lepiej by pasowało:
Istota musiała kiedyść zjeść przedstawiciela własnego gatunku.
A i czemu aż tak wysoka premia do ataku w wymaganiach ?

Arvelus napisał:

Należy też pamiętać, że nie trzeb zjeść całego ciała, wystarczy tylko cześć, w ten sposób z jednego ciała ekstazy może doświadczyć do 3 kanibali

Czyli nie ma znaczenia czy był to kolosalny smok, czy jakiś gnomi bobas ?

Uzależnienie
Nie wiem czy wiesz ale 0 roztropnosc to coś gorszego niż 0 budowa :). Na 0 budowy sie ginie i przynajmnije można wskrzesić postać, na 0 roztropnosci trzeba czekać na śmierć (z głodu/pragnienia itp).
Jak poznać czy mięso pochodzi od istoty inteligentnej a nie np krowy ?
Jeżlei bd moze spaść do liczb ujemnych, spowoduje śmierć postaci ze względu na ujemne PW Very HappyVery HappyVery Happy (-10 bd, -10PW/KW)
Ten powrót atrybutu 1 na 4+k6 dni to kpina. Jak ktoś przez 5 dni straci 5k4 wartosci atrybuty, to raczej nie ma znaczenia ze sobie moze odzyskać 1, i tak juz nigdy nie wyjdzie na +. Kolejne 5 dni, kolejne 5k4 w dół.
Postrać z 0 roztorpności nie jest w stanie jeść. Wiec z sytuacji tej nie ma wyjścia.
Zauważ że nie ma w całych ddkach istot z 0 roztropnościa lub bez niej.

Degeneracja
Skoro ufają instynktom to dlaczego otrzymuja kare do roztropności ?

Arvelus napisał:

Płyty zapewniają premię +1 do Kp/2poz oraz RO 1/+1 na 2poz (czyli np. na 4 poz będzie miał RO 2/+2)
od tej pory kanibal nie może nosić standardowych pancerzy, wszystkie muszą być robione na zamówienie i są 2 razy droższe(ewentualna premia za mistrzostwo też jest mnożna, ale umagicznienie już nie), a premie do Kp się nie kumulują.

Te płyty to premia z pancerza czy z naturalnego pancerza? Jak przemiana wpływa na umiejętnosci oparte na charyźmie?
Reszta troche dziwna, ale moze być, nie bardzo rozumiem te kolce na plecach, moze z racji tego doać w wymaganiach poprawioną byczą szarżę ?

Siła serc
Czy to musi być serce świeże czy moze być np suszone ?

Barwy wojenne
Bez sesnu. Kto sie stara straszyć własne jedzenie. Chyba raczej chodzi mu o to jak je podejść a nie aby uciekało.

Zwinność scięgien
Pdoobnie jak z tymi sercami

Król ghouli
Bez sensu, jak nieumarli mogą uznać jedzenie za króla (suldar już to poruszył). Co ma kanibalizm do nieumarłych. Oni tam jedzą zwłoki bo nic innego złapać nie umią, a nie z wyboru.

Pół-nieumarły
Hahaha, od kiedy to uszy sobie łatwiej zjesć niz palce. Wygimnastykowani ci kanibale :).
Opis strasznie chaotyczny.
Paraliż na 1 rundę to chyba trochę słaba rzecz...

Mnie byc wielu
Czemu w opcjach używania punktów jest nagle taki skok (z 5 na 10) a dla punktów duszy tylko do 3?
Ogólnie to jest to najciekawsza zdolnośc tej klasy, najlepsza do dalszej modyfikacji.

Podsumowując:
Koncepcja nawet, wykonanie po lebkach z leksza, styl pozostawia wiele do życzenia (błędy ortograficzne). Wielki potencjał jak najbardziej na +. Ale ghoule mi tu w ogóle nie pasują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Nie 0:36, 28 Gru 2008    Temat postu:

Kamulec napisał:
Przy okazji: Do kanibala, moim zdaniem, bardzo pasowałby węch.
O, to jest dobry pomysł.

Można mu dać także np. lifesense, czy też wyczuwanie zwłok (coś w rodzaju drugopoziomowego czaru kapłana, który pozwalał sprawdzić w jakim stanie jest przeciwnik).

Namrasit napisał:
Jak poznać czy mięso pochodzi od istoty inteligentnej a nie np krowy ?

Krowa to też inteligentna istota. Ma inta całe 1.

Namrasit napisał:
Degeneracja
Skoro ufają instynktom to dlaczego otrzymuja kare do roztropności ?
Dlatego to się nazywa degeneracja :) Zmysły, którym ufają zaczynają degenerować :)

Ostatnio zmieniony przez suldarr'essalar dnia Nie 0:41, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 11:23, 28 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
specjalne:
postać musi być z natury ludożercą

Nie wiem, czy to ma większy sens - żeby postać od dziecka była ludożercą. Jest to klasa w praktyce nie dla BG, więc staje się nieprzydatna.

Ogólnie zgadzam się z przedmówcami, czekam też aż wreszcie porządnie zrobisz tę pracę. Powinieneś zmniejszyć wymagania i ograniczyć zdolności - postać np. żywi się ogólnie mięsem surowym. Ta klasa jest może i ciekawa, ale to co trzeba zmienić (czyli ULEPSZYĆ WYGLĄD PRACY! i zmniejszyć wymagania, zdolności, zrobić ją szerzej dostępną) to straci swój urok. Trzeba pomyśleć, czy ta klasa ma do końca sens.

Na początku, gdy zacząłem czytać myślałem, że to coś oryginalnego. Pachnie mi natomiast duszożercą, który zjada ludzi zamiast dusz.

@Suldarr'essalar
Cytat:
Można mu dać także np. lifesense, czy też wyczuwanie zwłok

Could you write Polish names of spells?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Nie 14:14, 28 Gru 2008    Temat postu:

Gunther napisał:
@Suldarr'essalar
Cytat:
Można mu dać także np. lifesense, czy też wyczuwanie zwłok

Could you write Polish names of spells?

To nie jest czar, lecz zdolność specjalna niektórych nieumarłych.
Gdybym miał polskie podręczniki, to pewnie podawałbym polskie nazwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin