Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] [KŚ] Mag Bractwa Opowieści
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:22, 17 Cze 2010    Temat postu:

Klasa cały czas jest strasznie słaba mechanicznie, należy co najmniej zwiększyć poziom czarującego do 8/10.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 17:30, 17 Cze 2010    Temat postu:

Wydaje mi się, że to jedynie jednoosobowa opinia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:04, 17 Cze 2010    Temat postu:

Klasa jest słaba mechanicznie.
Jedynymi ciekawymi zdolnościami są tułacz, straceńcza szarża i współpraca bractwa.
Poziom czarującego powinien wynosić PRZYNAJMNIEJ 7/10, bo inaczej tej klasy nie weźmie żaden mag. Po co tracić czary 9 poziomu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:02, 17 Cze 2010    Temat postu:

Nie chciałem tego robić, ale skoro musze...

Żeby wejść na ta klasę tracimy 3 atuty(już pomijam fakt, że czysty czarodziej dostaje na 15 i 20 poziomie bonusowy atut),nie 4 ponieważ tworzenie przedmiotów jest całkiem przyzwoite.

Cytat:
Współpraca bractwa:


Istnieje atut, który daje od razu redukcje 25% na wszystkie przedmioty. Można policzyć, że jesteśmy juz tylko 2 atuty do tylu wchodząc na ta klase.

Cytat:
Sprawny wędrowiec:


Zdolność nieziemsko potężna:) Spowalnia go tylko do 7/8, a nie 6/8 normalnej prędkości :d
Cytat:

Wiatr w żagle:


Zdolność strasznie stytuacyjna, przyda się tylko w kampaniach morskich, gdy mamy dostęp do czarów jak kontrola wiatrów, czy teleport bezużyteczna(a na 11 poziomie mamy do nich dostęp)

Cytat:
Bohaterskie opowieści:

Są 2 przyzwoite efekty szarża x3, oraz do ostatniej kropli krwi, ale nie są jakieś potężne.

Cytat:
Lingwista

Czar języki 2 poziom.

Cytat:
Tułacz

To już jest mimo wszystko coś, 2 do budowy zawsze się przyda, Niewrażliwość na niemagiczne choroby jest bardzo słabą zdolnościa, bo w końcu mumia, czy wilkołak nie zarażają katarem.

Cytat:
Porywająca opowieść:

Jeżeli to działa tylko na jedną osobę, to jest gorsze od dyplomacji. Jeżeli działa na kilka osób to dalej jest gorsze od dyplomacji, bo trzeba stracić na to średnio 4,5 godziny. W ten sam czas można otumanić dużo więcej osób
Cytat:
Wiele dróg

W 3.5 to jest równoważne z 2500 sztukami złota. W 3.0 chyba z 250.

Cytat:
Porywające słowa

Sugestia raz dziennie. To jest czar 2 poziomu.

Cytat:
Jeden świat to za mało

To natomiast czar bodajże 4 poziomu

Cytat:
Mistrz retoryk

Istnieje atut, który daje takie same premie tylko w wysokości 25%. Jesteśmy już tylko 1 atut do tylu wchodząc na tą klasę prestiżową.
Cytat:

Mądrość podróżnika

Tak samo jak z kondycją, +2 do mądrości jest przydatne.

Podsumowując tracimy 1 atut(tak naprawdę to więcej, bo zdolności zastępujące te atuty są od nich 3 razy gorsze), 4 poziomy czarującego, mnóstwo umiejętności żeby zyskać +2 do mądrości, kondycji i 2x czar drugiego poziomu i raz czar poziomu 4, no i oczywiście Braterskie opowieści, która są całkiem przyzwoite.

Klasa bardzo mi się podoba, jest bardzo ciekawa fabularnie, zdolności klasowe dodają jej smaczku i naprawdę dzięki nim czuć jej klimat, ale służą praktycznie tylko do tego, bo mechanicznie są bardzo słabe. Oczywiście mają jakiś wpływ na mechanikę, ale naprawdę marginalny. Dla mnie klasa z takimi wymaganiami musiałaby być 10/10 żebym w ogóle rozważał jej wzięcie, bo zdolności nic tak naprawdę nie dodają, a tracę 3 atuty i masę skilli. Wybierając czystego arcymaga, czerwonego czarodzieja, czy nawet czystego czarodzieja jestem dużo do przodu niż z tą klasą. Klasy prestiżowe są po to żeby dodawać otoczkę fabularną do postaci, ale nie kosztem siły mechanicznej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 1:04, 19 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
Czar języki 2 poziom.

Czar języki jest na 3 poziomie, na 2 jest chyba rozumienie jezyków

Cytat:
Sugestia raz dziennie. To jest czar 2 poziomu.

Ukryta sugestia.

Zapomniałeś wspomnieć o umiejętnościach klasowych. Dla maga z dużym intelektem są ważne.

Nie no ludzie... raz klasa jest za silna i trzeba odjąć, a raz za słaba i trzeba dodać.

Więc tak: Kamulec chyba jest za obecnym stanem,
papu i Ginden za podniesieniem poziomu czarującego

W takim razie to wymaga ponownego przemyślenia.


Ostatnio zmieniony przez Kondeks dnia Pią 17:53, 02 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 2:31, 19 Cze 2010    Temat postu:

Krótko:
Cytat:
Na poziomie: 1, 3, 4, 5, 7 i 9

Na poziomach: 1., 3., 4., 5., 7. i 9.

Co do balansu:
2 atuty mało przydatne, a nie 3.

Postać ma więcej punktów umiejętności, a to dość istotne.

Premii do umiejętności nie należy lekceważyć. Nie można mieć przedmiotów do wszystkich, bo najpierw trzeba by je wynaleźć i MP musiałby się na ich istnienie zgodzić.

Porywająca opowieść - moim zdaniem można dodać, że o efekcie decyduje się na początku.

Porywające słowa - Można też przeanalizować utrudnienie z wykryciem efektu w razie udanego RO lub inne mechanicznie ującie tego "ukrycia" w słowach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 9:14, 19 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:

Nie no ludzie... raz klasa jest za silna i trzeba odjąć, a raz za słaba i trzeba dodać.

KAŻDA klasa dla maga z przyrostem zaklęć mniejsza niż 7/10 jest niewarta wzięcia. Po prostu, lepiej zużyć PD na życzenia, tracąc 3k4 PW (bo nie awansujemy na 20 poziom, zatrzymujemy się na 17), które nadrobimy 10 życzeniami do wykorzystania.
Cytat:

Postać ma więcej punktów umiejętności, a to dość istotne.

Aha. Całe 2 więcej. 20 punków za wszystkie 10 poziomów. Nie lepiej kupić przedmiot, który nam to da?
Cytat:

Istnieje atut, który daje od razu redukcje 25% na wszystkie przedmioty. Można policzyć, że jesteśmy juz tylko 2 atuty do tylu wchodząc na ta klase.

:O Ja widziałem tylko taki, który daje 10% i można go brać wielokrotnie (9/10, 81/100, 729/1000 itd.).
Cytat:
Nie można mieć przedmiotów do wszystkich, bo najpierw trzeba by je wynaleźć

Wynalezienie przedmiotu jest wliczone w koszty jego stworzenia. Nie chce mi się szukać konkretnych fragmentów w PG, czy PMP.
Cytat:
MP musiałby się na ich istnienie zgodzić.

A czemu nie? Mi to wygląda na chęć udupienia graczy za wszelką cenę. Bo czemu miałby zabronić istnienia przedmiotu dającego +10 do umiejętności? I to +10 do umiejętności społecznej, w której czarodziej i tak będzie gorszy od innych klas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:56, 19 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
Czar języki jest na 3 poziomie, na 2 jest chyba rozumienie jeżyków

Cytat:
Sugestia raz dziennie. To jest czar 2 poziomu.

Ukryta sugestia.


Który to poziom ? 5/6?
4 4 4 4 4 4 3 3 2 —
4 4 4 4 4 4 4 4 4 4

Zyskujemy czary(3 i 5/6 poziomu), a tracimy czary(6,7,8x2,9x4) Wymiana niezwykła.

Cytat:
Postać ma więcej punktów umiejętności, a to dość istotne.

Całe 20, a na wejście tej klasy traci...hmm blefowanie 8, dyplomacja 8, tajniki dzicziy 8, występy 8, profesja 2, razem 34 . Od razu uprzedzę odpowiedź, wejście na poziom barda nic nie da, bo będziesz kolejny poziom czarującego do tyłu.

Jako czarodziej musisz mieć większość umiejętności wiedza rozwiniętych na maxa, żeby drużyna wiedziała z czym walczy i jak to obejść (arcana, religion, planes, dungeon). Do tego musisz mieć koncentracje, czarostwo, alchemie i scry.

Cytat:
Zapomniałeś wspomnieć o umiejętnościach klasowych. Dla maga z dużym intelektem są ważne.

Umiejętności opierająca się na charyzmie są dla maga słabe. Poza tym, wchodząc na tą klasę dostajesz jakies 8 punktów na poziom to jest 80 przez całą klasę. odejmując od tego umiejętności, które musisz wymaxować(koncentracja, czarostwo, wiedza[arcana], a to i tak najmniejsze minimum jakie istnieje:d) zostaje ci 50 punktów. Występy musisz podnieść na maxa, zostaje ci 31 i teraz albo wymaxujesz jedną umiejętność(a i tak będziesz słabszy w niej niż zaklinacz/bard z 15 poziomu), albo 2 i w obu będziesz żałośnie słaby bo masz charyzmę na poziomie 10.

Cytat:
Premii do umiejętności nie należy lekceważyć. Nie można mieć przedmiotów do wszystkich, bo najpierw trzeba by je wynaleźć i MP musiałby się na ich istnienie zgodzić.


Szczególnie premie +5 w systemie 3.0
Gloves of Swimming and Climbing +10/+10 6,000
Goggles of Minute Seeing +5 1,000
Lens of Detection +10/+10(tylko tropienie) 3,500
Vest of Escape +4/+6 2,000
A to tylko srd, założe się że w księgach dla klas jest tego znacznie więcej. Faktycznie premii do umiejętności nie należy lekceważyć...szczególnie na 16 poziomie.

Cytat:
KAŻDA klasa dla maga z przyrostem zaklęć mniejsza niż 7/10 jest niewarta wzięcia. Po prostu, lepiej zużyć PD na życzenia, tracąc 3k4 PW (bo nie awansujemy na 20 poziom, zatrzymujemy się na 17), które nadrobimy 10 życzeniami do wykorzystania.

To już nawet nie chodzi o 20 poziom. Każda strata przyrostu zaklęć spowalnia szybkość z jaką zdobywasz nowe czary, na 20 poziomie strata jest w sumie najmniejsza bo tylko 1 krąg, ale na 17 tracisz czary z 8 i 9 kręgu.

Cytat:
Co do balansu:
2 atuty mało przydatne, a nie 3.


Co nie zmienia fakty, że musisz mieć ten atut i tracisz na niego slot. Jeżeli chciałbyś wziąć co innego bo np nie chcesz grać magiem specjalizującym się w iluzji/oczarowaniu, to jesteś atut w plecy. Z atutem tworzenia magicznych przedmiotów nie jesteś w plecy, bo masz tworzenie zwojów.

Cytat:
Nie można mieć przedmiotów do wszystkich, bo najpierw trzeba by je wynaleźć i MP musiałby się na ich istnienie zgodzić

1.Tak przy okazji, gdzie jest cytat mówiący, że przed przystąpieniem do zrobienia przedmiotu trzeba go wynaleźć?
2. Mg musi się zgodzić na wszystko, nowe atuty, nowe klasy, nowe czary, dodatki itp itd. To nie jest żaden argument. Dlatego rozmawia się o zasadach RAW, bo każdy MG może dopuszczać inne rzeczy.


Ostatnio zmieniony przez goracepapu dnia Sob 11:19, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:48, 16 Lip 2010    Temat postu:

Zaczynam sądzić, że macie rację. W tych warunkach klasa chyba faktycznie nie jest grywalna. Dlatego dodaje ankietę. Proszę o wzięcie w niej udziału tylko te osoby, które przeczytały cały opis klasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:06, 17 Lip 2010    Temat postu:

A gdzie opcja 9 i 10? Nie lubię maniery dawania każdej możliwej klasie pełnego progresu czarów, ale 9 jest tu całkiem dobrą opcją.
PS. Jeśli nie wiesz, czy klasa dla maga jest za silna, czy nie, zrób walkę pomiędzy BG czarodziejem 20 i BG czarodziejem 10/Klasą 10. Najlepiej kilka walk. Postać z klasą prestiżową powinna mieć lekką przewagę. Lekką, to ważne, bo traci zwykle na umiejętnościach niebojowych.


Ostatnio zmieniony przez Ginden dnia Sob 10:10, 17 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:22, 17 Lip 2010    Temat postu:

Na żądanie dodaje opcję 9. Chociaż co do balansu to raczej podejrzewam, że 7-8 jest odpowiednie. 10 uczyni tę klasę na pewno zbyt silną, więc nie daję. Przypominam, że klasa jest z założenia nie nastawiona na walkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:40, 22 Lip 2010    Temat postu:

Nie istnieje takie coś jak "nienastawiona na walkę". Opcji "9" ciągle brakuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 21:44, 30 Lip 2010    Temat postu:

Przepraszam, moje niedopatrzenie. Opcja teraz na pewno jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:07, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Wymagania:
2 atuty słabe
1 atut bardzo słaby
_____
Bilans: -2 atuty

Ok 16 rang straty (umiejętności międzyklasowe)

Zysk:
20 rang, ale w tym 1/2 to mało użyteczne rangi w rzemiośle/profesji
Większa lista zdolności klasowych
Sprawny wędrowiec
Wiatr w żagle
Współpraca bractwa

Dobry rzut obronny na wytrwałość.

Równoważnik 3 atutów.

Pozostałe zdolności poza zmianami w atrybutach i odpornościami na energię:
Równoważnik 3 atutów.
_____________________
Bilans: +4=-2+6 atuty.

Początkowo chciałem porównać w tym momencie z czarodziejem, zmieniłem jednak zdanie i porównuję do podobnej klasy prestiżowej, czyli mistrza wiedzy - moim zdaniem dobry odnośnik, ponieważ występuje w zbliżonej formie w podstawce obu edycji.

Mistrz wiedzy:
Wymagania + sekrety - 3 atuty premii
20 punktów umiejętności i pozostałe zdolności - minimum 3 atuty.

Bilans:
Czarodziej: -2 atuty, wzmocnienie chowańca

Mistrz wiedzy +2 atuty.

Mbo +4 atrybuty +odporności na energię

Atrybuty można uzyskać 2 razy rzucając po dwa życzenia (trochę kłopotliwe, bo trzeba mieć za każdym razem wolne 10 tysięcy PD), czyli strata poziomu. Tyle, że nie poziomu czarującego, a też pw (5%), rzutów obronnych (1 i 1/6), umiejętności (4+wysoki INT), 1/3 atutu, 1/2 BPA.

Zaznaczam, że to bardzo przybliżone szacunki (więc proszę nie starać się argumentować odnośnie konkretnego z mych szacowań, raczej przedstawić własne).

Uważam, że klasa będzie zbalansowana przy 8 poziomach.

Informacja: Wiadomość edytowana ze względu na wcześniejsze przeoczenie.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 17:12, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy klasa w aktualnej wersji jest w pełni gotowa?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie (proszę zamiast zaznaczać, napisać w czym problem)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 1

Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 10:32, 17 Lut 2011    Temat postu:

Patrząc na wyniki zdania są podzielone, można by się wahać między 7, a 8. Od jakiegoś czasu doszedłem do wniosku, że 8 było by odpowiednie. Natomiast opisowa opinia Kamulca, jest dla mnie nad wyraz przekonująca, dlatego bez dłuższego ociągania zmieniłem na 8 poziomów czarującego.

Dodałem nową ankietę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin